Testi! Katsotaan onko paljon samankaltaisia ja mihin suuntautuu!
Itse Olen Oinas M/22 ja olen baarimikko.
Sukupuolesi, ikäsi ja työsi KIITOS! ps. ollaan vaan niiiin hyviä! ;)
Oinas!! Mikä on
41
5474
Vastaukset
- pelaa.-. :)
Olen oinas pika 23v ja tällä hetkellä opiskelen ravitsemusalalla..olen ollut töissä ravintolassa, eli samoilla linjoilla vissiin mennään! iha jees...
- ...............
Ravintolassa täälläkin, portsarina, 37v.
- vahvistaa..
en ole ravintolassa kuin asiakkaana suhteellisen usein..toimistotöissä itsenäisessä työssä mutta tykkään kyllä palvella ihmisiä
- freelancer...
sellainen, teen myös opetustöitä ja nettisivuja työkseni. 39 vuotta on ikää ja miespuolinen oinas olen ;)
- tiittis
N/34
- KERRO!! :DDDD
Olet Oinas jos kerran luet tätä! VASTAA!! xDDD
Vie varmaan about 15 sekuntia ajastasi!
Tulee vielä mielenkiintoinen tutkimus! ;)- näitä tietoja?
Nim. "Jo kerran vastannut". :D
- Teen
näitä tietoja? kirjoitti:
Nim. "Jo kerran vastannut". :D
tutkimusta CIA:lle..
Eikun miksi ei? Minua nyt sattuu kiinnostamaan ja uskon että muitakin oinaita.. ainakin jonkin verran! :)
EI VAIHDETA PUHEENAIHETTA! Jatketaan.. rohkeasti mukaan vaan! Kiitos! ;)
- caipiroska
Nainen 25v ja vaatemyyjä
- Justiina
Nainen 35.v ja hoitsuhan minä.
- sitten...
... että kolmikymppinen nainen ja esimiesasemassa olen.
- Näyttää siltä että
melko paljon palveluhenkisiä löytyy! :)
Kiitos vastauksista.. ja.. JATKETAAN!! ;)
- 00000000
tottakai... ;) uusmediapuolella N/26
- ....
..mies ja ikää on 28..
- nainen 40+
.......
- my frend
Tässä rakkaat oinas ystäväni ammatit:
Korjausmies, pesulatyöntekijä, autorenkaan valmistaja , rekkamies ja löytyy yks isomman firman johtajakin :) - absolute_hot
Baaimikko & vahtimestari,nainen 21w =)
- Ruti
Kaupan täti ja 34.v
- kalaN
jaksavat aina huudella sitä, kuinka hyviä ovat?
Mikään muu merkki ei kehuskele omalla paremmuudellaan niin paljon. Oisko taustalla kuitenkin huono itsetunto..
Anyway. Oinaat ovat usein palveluammateissa, niin kuin hyvä oinas-ystäväni, jolla on oma kynsistudio. Omien sanojensa mukaan ei viilaile koskaan pilkkua, vain kynsiä :)- matkamyyjä
puhun siis 8 tuntia päivästä puhelimessa...
- Oinas myös
Kyllä sielläkin omaa merkkiä ylistetään aika tavalla ;)
Mutta mutta.. Kyllähän oinasluonteeseen kuuluu paljolti se, että omista asioista puhutaan melkoisesti.. Saattaa olla, että kyse on vuoristoratamaisesta itsetunnosta. Itselläni ainakin itsetunto on pääasiassa kohdallaan, mutta kun joku sitä kolauttaa, olen aika pohjalla. Mutta vain jonkun aikaa, aina sieltä noustaan nenä pystyssä :) - kalaN
Oinas myös kirjoitti:
Kyllä sielläkin omaa merkkiä ylistetään aika tavalla ;)
Mutta mutta.. Kyllähän oinasluonteeseen kuuluu paljolti se, että omista asioista puhutaan melkoisesti.. Saattaa olla, että kyse on vuoristoratamaisesta itsetunnosta. Itselläni ainakin itsetunto on pääasiassa kohdallaan, mutta kun joku sitä kolauttaa, olen aika pohjalla. Mutta vain jonkun aikaa, aina sieltä noustaan nenä pystyssä :)Oinaat ovat oikeesti tosi kivoja, mutta jotenkin pistää aina silmään, kun lukee tai kuulee oinaan puhuvan, että kun me nyt vaan ollaan niin hyviä!
Ollaan paljon keskusteltu oinas-ystäväni kanssa tästä itsetuntoasiasta ja täytyy nyt vähän vertailla, että oinailla on selkeästi parempi itsetunto ulospäin eli ovat ulkoisesti itsevarmoja, mutta sisimmässään usein pelokkaita ja epävarmoja, kaloilla tämä menee taas täysin päinvastoin. Pääasia on, että osaa nauraa itselleen :)
- isopomo
yrittäjä m/39 jo yrittäjänä23v
- yliopettaja
Opetusta ja tutkimusta, kaupan alalta, eli liippaa läheltä palveluja.
- ammatinvalinnassa
Hallintoa ja taloutta, opettajan pätevyyskin on. Tykkään tehdä erilaisia hommia ja viihdyn ihmisten parissa erilaisissa tilanteissa. Siksi nämä sivutoimiset opetuskeikat päivätyön ohella on enemmän piristys kuin rasite.
- n30
Hyvä me! :)
- ollaan
nainen 32. Kokoajan opiskellaan lisää ja edetään uralla...
- ammatiltani
ollaan kirjoitti:
nainen 32. Kokoajan opiskellaan lisää ja edetään uralla...
Hoitsu =D oikku nainen 24 v.
- räpätäti
Nainen, 39v ja eläinlääkäri
- kokkelina
Kokki, nainen 41v.
- Trisa
Niinhän minäkin :) oinas-nainen ja hoituri /50v
- Nainen 38 v
eli tietokonehommia, mutta myös toisten auttamista erilaisten laitteiden käytössä ihan ruohonjuuritasolla.
- nainen41
ravitsemisalalla
- nainen, 20v.
toimistotyö.
- ja mies
kyseessä, työskentelen turvallisuusalalla..
- 30 v olis ikää
ja työskentelen turvallisuusalalla..
- oikku84
kahvilatyöntekijä N/23
- tehastyöläinen
vaikkakin kohta lomautettuna ja tiedän että tykkeen olla toisten kanssa vaikka tää ei ookaan ihanneammatti
- Oinas täällä
opiskelee lastenohjaajaksi,aiemmalta koulutukselta parturi-kampaaja.. Ikää 20vuotta..
- carlosz
Olen mies 24v ja vs.palomies
- Nannar_
Nainen 24v. Matkailualalla, markkinointihommissa pääasiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418