auttaako Duakt silmäoireisiin?
Duakt
9
2484
Vastaukset
- indikaatioihin eivät
kuulu silmäoireet.
- että "ei auta"
tuo edellinen vastaus varmaan tarkoittaa sitten suomeksi että EI auta silmäoireisiin!
VOis kai sitä selvää suomen kieltä käyttää noin yksinkertaista asiaa ilmaistessa, eiks vaan? Kiva että vastasit, silti. Arvelen kuitenkin että se Duactista kysyjä ei välttämättä tullut sen viisaammaksi asiasta vastauksestasi.
Eli, pliiz, på finska jos on selkeää määritellä jokin lääketieteellinenkin asia.
Indikaatio= _______ suomeksi
ps. jälkikirjoitus: se Duact on oikein hyvä nuhaan, helpottanut elämääni tässä useamman päivän. - ole laisinkaan
että "ei auta" kirjoitti:
tuo edellinen vastaus varmaan tarkoittaa sitten suomeksi että EI auta silmäoireisiin!
VOis kai sitä selvää suomen kieltä käyttää noin yksinkertaista asiaa ilmaistessa, eiks vaan? Kiva että vastasit, silti. Arvelen kuitenkin että se Duactista kysyjä ei välttämättä tullut sen viisaammaksi asiasta vastauksestasi.
Eli, pliiz, på finska jos on selkeää määritellä jokin lääketieteellinenkin asia.
Indikaatio= _______ suomeksi
ps. jälkikirjoitus: se Duact on oikein hyvä nuhaan, helpottanut elämääni tässä useamman päivän.silmäoireet. Inkidikaatio=käyttötarkoitus.
- Duact auttanut
ole laisinkaan kirjoitti:
silmäoireet. Inkidikaatio=käyttötarkoitus.
Mulla ainakin duact on auttanut silmäoireisiin. Ei punoita, ei vuoda.
- Tiedän kyllä
allergiaoireisiin kuivattaen tehokkaasti nenää ja silmiä, mutta valitettavasti myös kurkkua.
Ikävä kyllä, koska Duact on mm. kiellettyjen doping-aineiden listalle kuuluvaa pseudoefedriiniä, se voi muutaman päivän käytön jälkeen saada käytäjän ns. kilahtelemaan miten ja missä sattuu. Siksi ohjeissa on, ettei sitä saa käyttää kuin max. viikon.
Mutta mahtava flunssalääke myös pitempiaikaisessa käytössä.- ei sopinut mulle
Varmaan vaikuttava lääke sopii joillekin muttei lainkaan mulle. Se vaikutti tasapainoelimeen, mua huippasi ja hermostutti.
Lopetin parin päivän käytön jälkeen. - Moniallerginen
Ei riitä eikä todellakaan kuivata.Mä syön kolmea allergialääkettä ja silti nokka vuotaa
- :'D
Ai miten kilahtelemaan :D
- Tiedän kyllä
:'D kirjoitti:
Ai miten kilahtelemaan :D
kilareita eli raivokohtauksia aivan mitättömistä aiheista. Duact kun aiheutti mulle hyvin oudon "surisevan tunteen päässä". Ei tod. ollut kivaa, vaikka nenä lakkasikin valumasta :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297