näin kävi

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

poskiontelotulehduksia, korvatulehduksia, limaneritystä, silmien kutinaa ja turvotusta, korvien kutinaa, pitkään jatkunutta yskää : allergia kissoille, koirille ja hevosille. edessä luopuminen eläimistä ja suuri elämänmuutos.

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile akupunktiota

ennen kuin hävität eläimesi!!! Saatat saada todella paljon apua, itselläni on kokemusta!

• tuo akupunktion

apukin siitä, että kuinka rankkaa oireilua on.
        Jos kunnolla lukee alkuperäisen kirjoituksen niin saan ainakin itse sen käsityksen, että kunto on varmasti ollut aika kovilla.

Allergia voi olla niin rajua oireineen, ettei ihminen kykene työhön tai juuri mihinkään muuhunkaan. Poskiontelon tulehdukset jos uusiutuvat yhtenään niin väsy on todella rankkaa.

Itse en ole kovasti allerginen mutta enpä ihmettelisi vaikka oireilisinkin hevostallin pölyissä.

• HOITO, eli
        tuo akupunktion kirjoitti:

apukin siitä, että kuinka rankkaa oireilua on.
        Jos kunnolla lukee alkuperäisen kirjoituksen niin saan ainakin itse sen käsityksen, että kunto on varmasti ollut aika kovilla.

Allergia voi olla niin rajua oireineen, ettei ihminen kykene työhön tai juuri mihinkään muuhunkaan. Poskiontelon tulehdukset jos uusiutuvat yhtenään niin väsy on todella rankkaa.

Itse en ole kovasti allerginen mutta enpä ihmettelisi vaikka oireilisinkin hevostallin pölyissä.

sen pitäisi lievittää oireilua! Jos hoito onnistuu, saattaa allerginen hyvinkin pystyä olemaan eläintensä kanssa samoissa tiloissa. Jos eläimet ovat hyvin rakkaita, on ihminen (minä mukaanlukien) kyllä valmis tekemään ihan mitä tahansa löytääkseen keinon pitää eläimensä ja itse ainakin olen onnellinen, että minut suorastaan pakotettiin hoitoihin - nyt olen onnellinen kotieläimen omistaja. Edellinen lemmikki sattui onneksi kuolemaan ennen sairastumistani, joten en joutunut hävittämään omaa "karvakasaani", mutta lähellä oli sekin tilanne. Olisin nyt erittäin katkera siitä, ettei minulle olisi asiasta kerrottu. Rahaa on palanut vuosien varrella jonkin verran, mutta se on pieni murhe verrattuna oireisiin, jotka olivat aikanaan tosi kamalat, hengenahdistusta, poskiontelontulehduksia, oksennusta, ihon kutinaa ym. ym. Nyt pärskin silloin tällöin ja poskiontelontulehdus tulee edelleenkin helposti, mutta onneksi minulla on flunssaa nykyään erittäin harvoin. Rahasta vielä sen verran, että jo parin hoitokerran jälkeen näkee, toimiiko hoito vai ei, joten konkurssi ei iske.

• minäkin..

Minäkin olen allerginen koirille, kissoille ja hevosille - ja monelle muulle asialla. Astmakin minulla on.

Käytän päivittän annoksen hoitavaa astma-lääkettä ja Flixonase-nenäsumutetta - yksi annos molempia aamutoimien yhteydessä.

Elämä sujuu hyvin, ei ole yskiä, ei nyhia, eikä muitakaan vaivoja. Koirakin meillä on, tosin villakoira, jota menet allergisetkin sietävät. Sukulaisteni kissojakin siedän usemman päivän ennen kuin tulee mitään ongelmia.

Kyllä elämä sujuu ilman ongelmia, kunhan siihen suhtautuu realistisesti ja ottaa tarvittavia lääkkeitä. (Akupunktioon tai muihin vaihtoehtoisiin sen sijaan en usko pätkääkään.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      2178
    2. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1618
    3. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1274
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      277
      1179
    5. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      67
      959
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      86
      945
    7. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      903
    8. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      113
      872
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      866
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      846
    Aihe