Löytyykö samanmoisia vonkaleita?

Epäkalamainen kala

Olen syntynyt 15.3. enkä tunnista itseäni yhdestäkään kalakuvauksesta. Itse asiassa olen lähes tulkoon vastakohta. Osaan varsin hyvin pitää puoleni, asettaa rajani enkä hirveästi haihattele. Enkä todellakaan vaistoa erityisen herkästi muiden ihmisten tunteita. Elämäntapani ovat säännölliset, pidän liikunnasta eikä piristeet kiinnosta. Melko vilkas mielikuvitus on, mutta se kanavoituu lähinnä huumoriin, jolla elämän ikävämpiä puolia kestetään. Elokuva-ja tarinafriikki olen; D.Lynch ja vastaavat putoavat helposti; tämä lienee ainoa edes etäisesti kalamaisuuteen viittaava piirre.

Nouseva merkkini on jousimies ja kuumerkkini neitsyt. Löytyykö samanlaisen merkistön omaavia eli aurinkokaloja, joilla nouseva merkki on jouskari ja kuu neitsyt? Löydättekö itsestänne kalamaisia piirteitä?

3

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlainen vonkale

      elikkä olen nouseva Neitsyt kuu Kauriissa mutta Kalamaisia piirteitä ei löydy minustakaan. Ei ole edes hyvää mielikuvitusta, elokuvia en katsele ollenkaan,tarinat sensijaan ovat kiehtovia.Muuten olen samanlainen kuin sinäkin.

    • kalaN

      Ennen kuin luin edes viestisi loppuun, mietin, että tuolla kalalla on vahvana juuri neitsyt ja jousimies!

      Minä olen nouseva neitsyt ja kuujousimies ja allekirjoitan kaiken, minkä kirjoitit. Kalamaisuuteni tulee esiin ehkä ihmissuhteissa parhaiten. Olen nimittäin auttamaton romantikko, mutta myös fyysisenä heikkoutena. Välillä tunnen todella olevani kala kuivalla maalla :)

    • Kala-Leijona

      Olen syntynyt päivää ennen kuin sinä,olen nousu leijona. Olen vahvatahtoinen, päätökset ei tuota tuskaa =)Paljon kalan kuvauksessa osuu minuun, mutta erojakin on.
      Töihin sekä muihinkin tekemisiin pätee: tapahtuu ja ja nopsaan ja mietin todella tarkasti liikkeeni. Inhoan turhaa työtä, vastapainoksi olen luova ja monella saralla.
      Enkä ole myöskään jalkoihin jäävää tyyppiä.
      Sosiaalinen olen kyllä monen edestä ja ystävät ovat aina sydäntä lähellä, ovi ja sydän on heille avoinna, kun tarvis.
      Mutta hyväksi käyttäjiä osaan varoa, en näytä ilmeellänikään jos joku puhuu sopaa tai yrittää huijata, mutta tiedän vaistonvaraisesti kun tälläinen tyyppi eteeni tulee.
      Kuu on myös minulla neitsyessä. Kalaa minulla on minulla löytyy paljon: Aurinko Kaloissa, Merkurius sekä Venus kaloissa, nousu leijona, kuu neitsyessä ja Mars härässä.
      sanovat että 30 v. ikävuoden jälkeen vaikuttaa nousu merkki vahvemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe