Vihdoinkin

Zahrah

Kollegani samaisesta konttorista, jossa minäkin työskentelen, oli ollut jo pitkään salaisten päiväunieni kohteena. Hänen leveät hartiansa ja trimmatun olinen vatsansa sai unissani kokea hyväilyni, treenatut suuret pakarat ja vahvat reidet tunsivat käsieni janon, kulmikkaat ja komeat kasvot tunsivat jokaisen suudelmani kuumuuden ja hänen houssuissansa pullisteleva kohouma sai upota kuumaan ja himokkaaseen onkalooni.

Istuin jälleen omassa työhuoneessani, kun ovelle koputettiin ja ehtimättä vastata mitään, näin tuon ihanan olennon lipuvan ovesta sisään ja istuvan pöytäni kulmalle. Kesäpäivän kuumuus ei ollut ainoa asia, joka sai minut hikoilemaan. Jarkon tummanruskeiden silmien kuuma tunkeileva katse ja pieni hymy huulilla sai minun keskittymiseni herpaantumaan. Paksun usvan takaa kuulin hänen kysyvän, olinko kunnossa. Hätkähdin ja ajattelmatta vastasin, että en ole. Jarkko nousi ylös ja haki käytävältä vesiautomaatista jääkylmää vettä mukillisen. Jarkon menessä ovelle päin, tuijotin hänen tiukkojen housujen verhoamia pakaroita.

Jarkko tuli takaisin ja ojensi kymän vesimukin. Otin mukista kiinni ja hymyilin onnesta katsoessani häntä silmiin. Samalla tunsin kuina kylmä vesimuki lipesi otteestani ja vesi valui suoraan rinnolleni. Minua nolotti aivan hirveästi. Paitani oli märkä ja vasta myöhemmin tajusin, että paita oli painautunut liivien verhoamia rintojani vasten hyvin paljastavasti. Liivini olivat hyvin phuet ja läpikuultavat. Kylmä vesi oli saanut nännnini kovettumaan ja ne näkyivät hyvin selvästi paitani läpi. Unelmieni kohde seisoi edessäni ja minä mokaan tällä tavalla. Pyydän anteeksi Jarkolta ja olon todella pahoillani. Jarkko ottaa asian rennosti ja ottaa asiansa puheeksi. Hän tarvitsisi illaksi puhujan erääseen asiakastilaisuuteen ja enempää kysymättä lupauduin tulemaan, kun kuulin Jarkonkin olevan paikalla. Sanoin, että tulen erittäin miellläni sinun tilaisuuten, kun itsekin olet paikalla.

Ehdin työpäivän päätteksi käymään kotona vaihtamassa vaatteeni, ennen asiakastilaisuutta. Vaatteita valitessani päätin päästä jarkon pöksyihin hinnalla millä hyvänsä. Valitsin vaatteiksi valkoisen kauluspaidan ja valkoiset pitsiset rintaliivit, punaisen lyhyt hameisen jakkupuvun, jonka hame oli pakaroitani korostava ja mustat korkokengät. Tarkoituksella jätin pikkuhousut valitsematta. Vaatevalinnan jälkeen viileään ja ihanaan suihkuun. Suihkussa ajatukseni jo karkasivat Jarkon vahvaan olemukseen ja tunteeseen, jonka hänen kätensä saisivat aikaan alastomalla ja kiihkeällä vartalollani. En kyennyt estelemään käsieni liikettä jalkovälissäni ja rinnoillani. Käteni saivat varsin nopeasti aikaan orgasmin, mutta se ei tuntunut riittävän ollenkaan. Halusin miestä ja etenkin Jarkkoa. Kuivasin itseni, laitoin hiukan hajuvettä, kuivasin ja harjasinhiukseni ja pukeuduin. Tilasin taksin ja lähdin ovesta kohti seikkailua.

Päästyäni perille, tuli Jarkko iloisesti vastaan aulassa ja antoi poskisuudelman minulle, kuten hänellä oli tapana. Hieman makeahko, mutta äärimmäisen miehinen partaveden tuoksu tunkeutui sieraimiini ja kulki aivoihini, saaden jalkani notkahtamaan ja jaölkovälini kostumaan välittömästi. Jarkko pyysi minua mukaansa, sillä hän halusi näyttää minulle tilan, jossa esitelmät pidetään. Minun oli kuitenkin pakko käydä ensin naistenhuoneessa hieman kuvaamassa jalkoväliäni. Vessassa pyyhin pehmeällä paperilla kiihottunutta häpyäni. Totesin olevani uskomattoman kiihottuneessa tilassa. Häpyni ja klitorikseniolivat turvoksissa ja vakoni oli vähintäänkin märkänä. Kuivaamisesta ei ollut paljoa apua ja niinpä lähdin takaisin Jarkon luokse.

Jarkko näytti kaikki videotykin tominnot ja mikrofonit, mutta minä tuijotin hänen vahvoja käsiään sekä vartaloa ja kiemurtelin kiimasta. Jakko sanoi, että oli minusta huolissaan, olin kuulemma ollut outo koko päivän, jotenkin poissaoelva. Silloin päätin iskeä, "Haluan naida sun kanssa tänään tilaisuuden jälkeen!" Jarkko näytti vähintäänkin hölmistyneeltä ja hän alkoi jotenkin änkyttää. Hän yritti sanoa olevansa vakavasti avoliitossa ja olevansa hänelle täysin uskollinen. Vasasin hänelle: "Siihen sinulla ei valitettavsti ole mitään mahdollisuutta, sillä tänään tulet naimaan minua enemmän kuin ketään koskaan!" Jarkko yritti vielä vastata jotakin, kun asamalla salin ovai avattiin ja väkeä alkoi vyöryä sisään.

Istuimme Jarkon ja muiden puhujien kanssa eturivissä ja tietenkin istuin Jarkon vieressä. Silmäin Jarkkoa, joka tuntui olevan hieman hermostuneen oloinen. Kuiskasin hänelle korvaan välillä rivouksia ja olin todella ilkeä hänelle. Tiesin hänen olevan vakavassa suhteessa, mutta haluni, himoni ja kiimani menivät nyt kaiken muun edelle. Näin ilokeni kuinka puheeni tehosivat Jarkkoon, hän istui hieman levottomana ja hänen kätensä selvästi yrittivät peitellä jalkoväliä. Tilaisuuden päätteeksi yleisö ojattiin viereiseen tilaan nauttimaan kuplivaa ja pientä suolasta. Sanoin Jarkolle, että minäkin halusin nyt pientä suolasta ja isompi suolainen käy yhtä hyvin. Hymyilin viettelevästi ja sain Jarkon entistä enemmän hämilleen. Yleisön siirryttyä tilasta tarjoilun puolelle, Jarkko siirtyi puhujanpöntön luo ja alkoi irrottamaan mikrofonia telineestä. Menin hänen mukaansa ja käänsin hänet tiukasti itseäni vasten ja painoin huuleni hänen kuuman tuntuisille huulilleen. Hän vastasi suudelmaan, mutta irrottautui nopeasti ja sanoi EI! Nostin hameenihelmaa ja paljastin alastoman ja lähes kokonaan ajellun häpyni Jakolle. "Miten sinä voit sanoa ei?" Kysyin Jarkolta. Jarkko toisti elävänsä onellisessa liitossa... samalla kun Jarkko vastasi hyväilin toisella kädelläni paljasta ja kiimaista häpyäni. Kävelin Jarkon eteen, jonka vastaus oli jäänyt täysin kesken, muututta ensin puuroiseksi muminaksi selkeiden sanojen sijaan. Painauduin kiinni Jarkkoon edelleen toinen käsi häpyhuulillani ja painoin huuleni hänen huuliaan vasten ja suutelin himokkaan rauhallisesti ja tunsin kuinka Jarkon suu vastasi kutsuun. Kielemme koskettivat varovaisesti toisiaan ja ikäänkuin tutustuivat toisiinsa. Käteni tunsi kuumottavan kohouman Jarkon housuissa ja hänen kätensä kietoituivat ympärilleni. Toinen käsi tunki niskaan pitkien hiusten alle ja toinen häpeilemättä pakaroilleni ja vikkelästi suoraan hameen alle. Kiemurtelin kiimasta ja tunsin valuvani ja reisilleni. Mikään ei enään voinut pidätellä mina ja halusin saada kullia nyt ja heti. Käteni avasti Jarkon housujen vetoketjua ja vyötä, saaden ne valahtamaan lattialle. Samalla Jarkon molemmat kädet hyväilivät varsin ronskisti, mistä minä pidän, pakaroitani puristellen ja kourien niitä. Jarkolla oli jalassaan löysät harmaat boxerit, mutta sisällä oli jotakin mitä minä himosin. Revin suorastaan boxerit Jarkon jalasta ja käsissäni oli ihanan miehen ihana kulli. Tosin kulli sana tuntui jotenkin vaatimattomalta, kun puhuttin Jarkosta. Kyrpä kuulostaa paremmalta, sillä pituutta oli enemmän kuin olin koskaan kokenut ja paksuutta mekein pelottavan paljon. Käteni ei mennyt lähellekkään kullin ympäri. Koko sai minut entistä kiimaisemmaksi, sillä rakastan suuria kulleja. Saatuani Jarkon housut lattialle, huomasin itsekin olevani ilman paitaa ja liivejä Jarkon suudellessa rintojani ja avatessa hameeni vetoketjua. Samassa olinkin Jarkon käsiteltävänä pelkissä korkokengissä. Revin Jarkon pikkutakin ja paidan pois ja niin olimme molemmat siinä asussa, jota tosissamme himosimme. Jarkko otti minua tiukasti kiinni pakarosita ja nosti syliinsä. Kuin käskystä käteni tarttui Jarkon kyrpään ja ohjasin kuumana punoittavan terskan liukkaiden ja turvonneiden häpyhuulteni väliin. Siinä ei tarvittu ,mitään poppakonsteja, kun valtava aisa alkoi kirnuta syvällä sisälläni ja Jarkolla riitti voimaa. Vahvoilla käsillä hän kannatteli minua ja valtava kyrpä upposi sisääni uudestaan ja uudestaan. Ainoa sana jonka saina sanottua voihkaisujen ja kiimaisen ulinan lisäksi oli vihdoinkin.

Vaihdoimme asentoa ja Jarkko pani minua takaapäin vasten puhujanpönttöä ja silloin sain orgsmini. Valtava orgasmi lähti varpaistani ja takaraivostani yhtaikaa, kun Jarkon kyrpä tikkasi minua valtavalla rytmillä ja hänen vahvat, mutta hellä kätensä kiihottivat klitoristani. Orgasmi saavutti huppunsa ja ravisteli minua oikein kunnolla. Pääni heittelehti puolelta toiselle ja koko vartaloni tärisi. Tuntui kuin en olisi saanut happea ja tajuntani alkoi olla niillä raoilla. Tunsin kuinka Jarkko veti valtaan elimensä minusta ulos ja otti tiukasti kiinni pitkistä hiuksistani. Samassa valtava kuuma ja eritteilleni maistuva kyrpä tunkeutui huulteni välistä suuhuni ja minä toivotin sen tervetulleeksi. Tein parhaat temppuni ja kuulemma kielikoruni sekä taitoni saivat Jarkolle aikaan valtavan purkauksen. Jarkko hakkasi lantiollaan naamaani vasten saaden kuulemma elämänsä orgasmin ja minä tyttö pidin huolen, että tippaakaan ei mene hukaan näissä kinkereissä. Pidin myös huolen, että Jarkon kyrpä oli puhdas hänen omista eritteistään. Minä rakastan sperman makua!

Suutelimme ja pukeuduimme. Jarkko sanoi minua totaaliseksi hulluksi. Kiinnijääminen oli ollut enemminkin todennäköistä näissä olosuhteissa kuin se että emme jäisi kiinni. "Mutta emme jääneet! Ja tämä oli vasta alkusoittoa!" vastasin hänelle ja annoin kunjon kielisuudelmnan. Samalla kun irroitin otteeni Jarkosta ovi avattiin ja paikkoja tultiin siivoamaan. Poistuimme paikalta yhtämatkaa ja ulos päästyämme sanoin Jarkolle: "Tiedän että naisystäväsi lähtee työmatkalle perjantaina ja minulla sattuu olemaan kokoviikonloppu tyhjänä kalenterissa. Tai oli, sillä sinä kutsuit minut juuri luoksesi viettämään viikonloppua!"

Z

0

8843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        275
        2929
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        76
        1528
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1460
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        34
        1260
      5. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        47
        1190
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        25
        1187
      7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1170
      8. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        43
        1109
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        1067
      10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

        Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
        Ikävä
        14
        1003
      Aihe