ollaanko me kalat?

catfish aka monni

jotenkin vetovoimaisia ja yleisesti ottaen sosiaalisia? olen tässä huomannut vetäväni ihmisiä magneetin tavoin puoleeni. aivan tuntemattomia, ventovieraita ihmisiä tulee juttelemaan avoimesti esim. kadulla. baarissahan on suorastaan tunkua pöytään, jossa istun. ja minähän sitten sosialisoin, juttelen ja tutustun. kyse ei ole vain vastakkaisen sukupuolen iskuyrityksistä, vaan sekä miehet että naiset minua lähestyvät täysin vilpittömästi.

onko tässä kyse vain aurastani, vain löytyykö muita kaloja, jolle tämmöinen on arkipäivää? :)

3

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porukka ihan lakoaa aina kun astun huoneeseen, ihan baarifiilis,mahtava aura!

• täälläkin

tosin olen huomannut, että vain vanhemmat ihmiset jotain 70v. ylöspäin etsiytyvät juttusilleni tai vain kysymään neuvoa.Kaupassa haluavat, että etsin joitain tavaroita kun he eivät itse löydä.Ehkä näytän liikeapulaiselta??
      Silloin harvoin kun käyn baarissa, saan kyllä istuskella yksinäni, kerran joku sanoi, että olen niin luotaantyöntävän näköinen, ettei haluta tulla samaan pöytään, vaikka ois tungosta.

• paitsi olen horoskoopiltani

Rapu. Aika moni rapu vettää muita puoleesa. Mut eikös ne kaikki vesimerkit yleesä vedä :) vesimerkit on kuumaa kamaa ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      152
      1146
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      966
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      780
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      702
    Aihe