ollaanko me kalat?

catfish aka monni

jotenkin vetovoimaisia ja yleisesti ottaen sosiaalisia? olen tässä huomannut vetäväni ihmisiä magneetin tavoin puoleeni. aivan tuntemattomia, ventovieraita ihmisiä tulee juttelemaan avoimesti esim. kadulla. baarissahan on suorastaan tunkua pöytään, jossa istun. ja minähän sitten sosialisoin, juttelen ja tutustun. kyse ei ole vain vastakkaisen sukupuolen iskuyrityksistä, vaan sekä miehet että naiset minua lähestyvät täysin vilpittömästi.

onko tässä kyse vain aurastani, vain löytyykö muita kaloja, jolle tämmöinen on arkipäivää? :)

3

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porukka ihan lakoaa aina kun astun huoneeseen, ihan baarifiilis,mahtava aura!

• täälläkin

tosin olen huomannut, että vain vanhemmat ihmiset jotain 70v. ylöspäin etsiytyvät juttusilleni tai vain kysymään neuvoa.Kaupassa haluavat, että etsin joitain tavaroita kun he eivät itse löydä.Ehkä näytän liikeapulaiselta??
      Silloin harvoin kun käyn baarissa, saan kyllä istuskella yksinäni, kerran joku sanoi, että olen niin luotaantyöntävän näköinen, ettei haluta tulla samaan pöytään, vaikka ois tungosta.

• paitsi olen horoskoopiltani

Rapu. Aika moni rapu vettää muita puoleesa. Mut eikös ne kaikki vesimerkit yleesä vedä :) vesimerkit on kuumaa kamaa ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      86
      1809
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      136
      1260
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1090
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      77
      897
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      84
      838
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      826
    8. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      799
    Aihe