jotenkin vetovoimaisia ja yleisesti ottaen sosiaalisia? olen tässä huomannut vetäväni ihmisiä magneetin tavoin puoleeni. aivan tuntemattomia, ventovieraita ihmisiä tulee juttelemaan avoimesti esim. kadulla. baarissahan on suorastaan tunkua pöytään, jossa istun. ja minähän sitten sosialisoin, juttelen ja tutustun. kyse ei ole vain vastakkaisen sukupuolen iskuyrityksistä, vaan sekä miehet että naiset minua lähestyvät täysin vilpittömästi.
onko tässä kyse vain aurastani, vain löytyykö muita kaloja, jolle tämmöinen on arkipäivää? :)
ollaanko me kalat?
3
856
Vastaukset
porukka ihan lakoaa aina kun astun huoneeseen, ihan baarifiilis,mahtava aura!
- täälläkin
tosin olen huomannut, että vain vanhemmat ihmiset jotain 70v. ylöspäin etsiytyvät juttusilleni tai vain kysymään neuvoa.Kaupassa haluavat, että etsin joitain tavaroita kun he eivät itse löydä.Ehkä näytän liikeapulaiselta??
Silloin harvoin kun käyn baarissa, saan kyllä istuskella yksinäni, kerran joku sanoi, että olen niin luotaantyöntävän näköinen, ettei haluta tulla samaan pöytään, vaikka ois tungosta. - paitsi olen horoskoopiltani
Rapu. Aika moni rapu vettää muita puoleesa. Mut eikös ne kaikki vesimerkit yleesä vedä :) vesimerkit on kuumaa kamaa ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881