Tunnen todella KUUMAN -kirjaimellisesti KUUMAN- miehen, Joka on Oinas, lisäksi Mars Oinaassa ja nouseva Skorppioni. Tämän äijän kans ei leikitä. Jätti paloarvet. Miten hän suhtautuisi Neitsyeen?
Oinas, nouseva skorpioni MIES
3
810
Vastaukset
- aina kuumia
ja kiihkeitä ;) Niiden kanssa ei todellakaan leikitä. Olen itsekin oinas ja miespuolinen sellainen. Minulla on positiivisia kokemuksia neitsyen horoskoopissa syntyneistä naisista ja skorpionien kanssa synkkaa todella hyvin, vaikka en ole koskaan heidän kanssaan vielä seurustellutkaan. Suosittelen kokeilemaan. Oinas-/Neitsytsuhde saattaa toimia ihan hyvinkin, ainahan vastakohdat toisiaan puoleen vetävät :)
- ei yleistys
saralla kuin saralla kiiheys on kuin kukon lento... räpellys ja nokilleen turpeeseen ;)
- neitsytmerkkisen
ei yleistys kirjoitti:
saralla kuin saralla kiiheys on kuin kukon lento... räpellys ja nokilleen turpeeseen ;)
ivailua? Siltä se vähän kuullosti.
Kiiheys? Mitä se muuten on ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329