Tässä on ajatuksena pyörinyt muutto rakkaan luokse irlantiin. Hän on siellä töissä ollut kohta ½vuotta ja tarkoitus olla vielä pitkään. Varsinkin jos minä menen sinne lasten kanssa perässä. Jos itsekkin löytäisi töitä(hoitoala) kunhan kielitaito paranee.
Kokemuksia kaipaisin. Lapset ovat 3v, 5v ja 7v.
Tämä tietty on enemmän matkailu sivut, mutta en löytänyt muutakaan minne kirjoittaa.
Muutto irlantiin??
1
571
Vastaukset 1
- PoliceGirl82
Itse asunut Irlannissa (Dublinissa ja Dublinin landella) 1.5 vuotta. Aika paljon olen suomalaisia tavannut taalla, useita kymmenia. Hoitoalalla varmasti toitakin, vaikkei kielitaito edes olisi huipputasoa. Kunhan vaan rohkeasti kommunikoi sen minka osaa! =)
En pidä Dublinista itse, harmaa ja ankea talvisin, kesalla tupaten taynna sakkia. Systeemi ei toimi kovin hyvin, mutta jos on karsivallinen niin homman saa kylla hoidettua. Hyvin likaista varsinkin ns. heikommilla alueilla.
Muualla Irlannissa tietty erilaista, mutta esim Cork ja ymparisto kuulemma vahemman miellyttavaa. paljon riippuu asuuko landella vai kaupungissa... Olen ainakin itse huomannut viihtyvani taalla "maalla" paremmin!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131535- 125969
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku92879Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57767- 64622
- 42621
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235610- 34607
- 49577