vappupuku?

poika!!!!!

Moi.
meillä on koulussa vappujuhla ja pitäisi keksiä jokin elokuvan hamo joksi pukeutuisi. puku pitäisi saada tehty/kasattua mahdollisimman helposti/halvalla ja nopeasti. saa myös ehdottaa elokuvienhahmoja joiksi on helppo/nopea/halpa pukeutua.
uusi tieto: ei tarvi olla välttämättä elokuvanhahmo!

James Bond ei käy. en laita pukua päälle!!!

Pojasta muuten kyse
Kiitos kaikille!!

11

2485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi??

      jos pukeutuisit vaikka merirosvoksi niinkun siinä elokuvassa mustanhelmen kirous jossa oli merirosvoja :) taikka ota joku piiretty elokuvahahmo taikka animaatoihahmo :)

      • sitten..

        SPIDERMAN!! puvun saat marketista alle 20e :D myös batman ois jees


    • jlkjadsflaksfdj

      Ron Jeremy?

    • kallekkalle

      no paa vaik seksihemmoks joka lumoaa luokan tytöt ja muuten oon oikeesti tosissani ei tarvii olla alasti vaa vaa sille vilauttavasti:DDD

    • ...

      En viitsi aloittaa uutta keskustelua joten lisään tänne oman kysymykseni. Haluaisin pukeutua cowboyksi, tai oikeastaan cowgirliksi, mutta en mitenkään yliampuvasti. Mulla on buutsi tyyliset saappaat joten laitan ne ja ainakin cowboy hatun, mutta muusta vaatetuksesta en ole ihan varma vielä, joten onko teillä ehdotuksia? Mietin vähän sellasita Revittyä" siis kulutettua farkkuhametta ja olisiko paidaksi sopiva vaikka joku ruutupaita, vai valkoinen kauluspaita ja päälle joku liivi? Kuulostaa hirveän juhlalliselta, mutta siis jotain H&M tyylisiä paitoja meinasin.

      • ^-^

        Suosittelin cowgirl paidaksi jotain sini-valkosta ruutupaitaa.


    • JD

      Peter Pan tai se merirosvo.Tai jos tiiät twilight elokuvan niin siitä olisit hyvin edward tai joku niistä vampyyreistä.

    • JD

      Jos kävisi eläin niin koira ja se lassie koira siitä elokuvasta jos tiedät, poliisi, palomies,lääkäri,ihmissusi,humalainen jolla on joku limppari pullo kädessä, pizza ukkeli pizza laatikko vaa kättee,tarzan tai se jane,joulupukki.Tai jos joku julkkis niin esim:Ari Koivunen,Pete Parkkonen,Lordi,Antti Tuisku,Kari Tapio,Lauri Tähkä,Cheek,Aste,Elastinen,The Rasmus tai mikä sun lempilaulaja on.Tai mikä on siun lempieläin esim:koira ,kissa,hevonen tai rotta tai no mikä se nyt onkaa.Kyllä sä voit ostaa palleriina puvun ja olla palleriina tokmannila on ainakin palleriina kenkiä 20 e kaksi paria.Myös sie voit men vaate kaapilles ja ja katselet kaappissa vaatteita löytyisikö sieltä mittää pukua että keksisit jonkun hahmon omista vaatteista jos sul olisi saman tapaset vaatteet ku Aku Ankalla niin ,sit ottaisit semmoiset.hehehe.

      • EV

        Harry Potter


    • hiihihi:)

      itsekkin haluun pukeutuu mutta en keksi mitään!!:))

    • 2013 xd

      :D Mä pidän vaa sellaset mis kaikki pukeutuu liilaaan♥ Ja koristelu on liila yms..Ne on Justin vappubileet (:
      Sen lemppariväri on liila :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe