kaihtimet tampereella

mistä

kaihtimet tampereen seudulta?mistä suosittelette ostamaan?,hinta erot ovat valtavia.Mikä niissä sit maksaa?Onko kokemuksia?Mistä olette tilanneet ja mistä ei kannata kysyä?.Palvelu ja toimitus aika ratkaisee. kyseessä uusi valmistuva omakoti talo ylöjärvellä.

28

10960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen asiakas

      rivarineliööni kaihtimet Pirkanmaan kaihdintehtaalta viime kesänä. 5 isoa ikkunaa, 4 tuuletusräppänää ja pihaoven kaihdin maksoivat yht. 200 euroa asennettuna. Minun mielestäni ei paha hinta, menihän asennukseenkin toista tuntia jos oikein muistan.

      • nvaikka näihin

        löysin sulle seuraavia

        Kaihdinkeskus Tampereella
        Kymppikaihdin Ylöjärvellä
        Kaihdintupa Ylöjärvellä
        Tampereen kaihdin tuote


    • eioleny

      puukaihtimesta nekalasta 3ikkunaan ja 1 oveen 105egee hiottu alumiini harmailla naruilla. ite laitoin paikoilleen, meni 2 tuntia kun ei ollut 4 kättä :)

    • arinium

      Kymppikaihdin Ylöjärvellä. Erittäin asiallinen, joustava ja ystävällinen palvelu. Tuote huipputeknologiaa (integroitu kaihdin). Lisäksi hinta oli asennuksen verran halvempi kuin Kaihdin-Pukkilan normaalit kaihtimet. Suosittelen!

    • Tosi Pettynyt

      Esko Järvinen nimellä oleva, Kaukajärvellä asemapaikkaansa pitävä firma "palveli" todella kummallisella tavalla.

      Tilasin pystylamelliverhot, ottivat tilauksen vastaan puhelimitse, (ihmettelin kyllä). Sanoivat että on kaksi väriä joko luonnonvalkoinen taikka hieman tummempi. Tilasin viimeksi mainitun. Annoin mitat joita pyysivät ja osoitteen mihin tavara toimitetaan, asennus kuului toimitukseen.

      Toimitusajaksi sanottiin noin kaksi viikkoa.
      Kun kolme viikkoa oli kulunut, aloin kysellä sähköpostilla ensin, että missä viipyy.
      Vastaus oli ettei heiltä ole mitään tällaista tilattukaan. "Eikä niitä tällä tavalla toimiteta, ilman mittauksia ja tarkempaa tutkimista." Niinpä niin, sitähän minäkin ihmettelin, mutta kun oli luvattu...

      Olette tilannut jostakin muualta, sanottiin.
      Olin huuli pyöreänä, koska varmasti tiesin liikkeen osoitteesta, että samaan liikkeeseen olin tilauksen tehnyt.

      Nyt on katseltava sitten liike jossa lupausten lisäksi myös toimitetaan tilatut tuotteet.

    • viikossa
    • masomk

      pitäis saada sälekaihtimet 2kpl. tuuletusikkunaa. 4kpl isompaa ikkunaa ja 1kpl parvekkeenikkuna. Minkähänlaistaa hintaa tollaseen settin Sälekaihdin firmat mahtaa hinnotella. Ja voisko olla jopa niin, että tulisivat tekemään ihan hinta-arvion tänne asuntoon, niin kuin paikan päälle? Olis mukavaa jos joku heittäis vähän vinkkiä.

      • einäynaapuriinenää

        Kaihdinpalvelu Timo Käenniemi. Itse teetin juuri ( Treelle ) muutama viikko sitten asennuksen kanssa. Juuri ei kuittia löydy, mutta olisiko ollut noin 400 € kymmeneen ikkunaan ( yksi pieni, loput suurempia ). Mukava mies ja kaikki sujui kuten pitikin !


    • Kallista oli

      Kerrostaloyksiöön maksoi 260 Hervannassa, kallista!

      • Trendikaihdin

        Ehdottomasti paras pulju tampereella on trendikaihdin! Palvelu on loistavaa ja työnjälki viimeisteltyä. Valmistavat kaihtimet itse. Asennuksen voi sopia joustavasti vaikka iltaaikaan.. http://www.trendikaihdin.fi/


      • Hyvä kauppa
        Trendikaihdin kirjoitti:

        Ehdottomasti paras pulju tampereella on trendikaihdin! Palvelu on loistavaa ja työnjälki viimeisteltyä. Valmistavat kaihtimet itse. Asennuksen voi sopia joustavasti vaikka iltaaikaan.. http://www.trendikaihdin.fi/

        Luotettavin tampereella on Sol-Kaihdin Oy. Oma valmistus ja paikanpäälle tullaan silloin kun on sovittu www.sol-kaihdin.fi


      • kauppamiehen_kohdannut
        Hyvä kauppa kirjoitti:

        Luotettavin tampereella on Sol-Kaihdin Oy. Oma valmistus ja paikanpäälle tullaan silloin kun on sovittu www.sol-kaihdin.fi

        ja korkeimmat hinnat.. asiakaspalveluunkin sais panostaa


    • Puihdin kakkila

      Ei muuten ainakaan kannata Kaihdin Pukkilasta tilata yhtään mitään!! Aivan karmea pulju. Asennettu tuote ei vastannut yhtään mitään mitä tilauksessa oli ja reklamaatioon suhtaudutaan kunnon asiakasta kyykyttävällä tavalla, eli kieltävät kaiken ja eivät tule senttiäkään missään asiassa vastaan. Nyt saakin sitten olla yhteydessä kuluttajavirastoon, katsotaan onko tuttu firma heille!

      Eli kiertäkää Kaihdin Pukkila ja kaukaa! Kalliilla ei saa hyvää ainakaan kun tuo lafka on kyseessä!

      • stana

        Sanasta sanaan mulla aivansama homma. Luvattu asennustyön tuntimääräkin pompsahti nätisti 14h.


      • Asentajaonhitaanoloinen
        stana kirjoitti:

        Sanasta sanaan mulla aivansama homma. Luvattu asennustyön tuntimääräkin pompsahti nätisti 14h.

        Meillä kävi Pukkilan asentaja. Oli kyllä sanalla sanoen hitaan oloinen kaveri................................hitaaaaaaaaaaaaaaaaaan oooooloiiineen hyvä jos pääsoittte 14 tunnilla.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! K. Pukkila on huijari!!!


    • EiTreenKaihdinTuotteelle

      Suosittelen Pirkanmaalla asuvien välttävän viimeiseen asti Tampereen Kaihdin Tuote Oy:tä, mulla ei ole oikein mitään hyvää sanottavaa ko. fiman toiminnasta ja olisin kiitollinen, jos sana kiirisi kauemmaksikin. Tekivät taloyhtiömme asuntoja rakentaneen yrityksen kautta asukkaille tarjouksen sälekaihtimista ja koska hinta oli (jälkeenpäin ajateltuna erikoisen) edullinen, päätimme tarttua tarjoukseen. Asennushommat sinänsä oli ihan ok, mutta ilman meidän kanssa keskustelua olivat muutamiin ikkunoihin asentaneet normaalit kaihtimet integroitujen sijaan ja loppujen lopuksi laskuttivat useammat kaihtimet, kuin mitä oli asennettu. Vastaukset reklamaatioihin olivat aivan käsittämättömiä ja suorastaan pöyristyttäviä. Lupaamaansa laskun hyvitystä ei ole koskaan meille maksettu, vaikka kuluttaja-asiamieskin on jo ollut yhteydessä yritykseen. Suosittelen siis oikeasti pysymään kaukana tästä puljusta!

      • superpettynyt

        Edullinen oli, mutta täysi sekundaa myyvät. Kaikki muoviosat murtuneita jo kolmen vuoden käytön jälkeen. Kannattaa kiertää tmä firma kaukaa!


    • EräsPettynyt

      Hankalia vaikuttavat olevan nämä kaihtimet ja verhotangot Tampereella. Tilasin kotiini Sol-Kaihtimen edustajan mittaamaan ikkunani. Ajattelin panostaa lattiasta kattoon remontoituun kotiini parhaat mahdolliset kaihtimet ja verhotangot. Toivoin laadukkaat tuotteet ilman kiirettä, tätä painotin. Kaihtimet ovatkin hyvät. Asentajan jäljiltä sain siivota kodin uudelleen, mutta tällaisia asentajat valitettavasti ovat. Tangot sen sijaan asennettiin pätkistä (eivät missään nimessä näytä mittatilaustyönä teetetyiltä) miten sattui vastoin sekä suullista että kirjallista sopimustamme. Reklamoin asian. Minulle luvattiin, tosin vasta joululoman jälkeen, uusi asennus ja seiniin porattujen turhien ja rumien reikien korjaaminen firman puolesta. Lasku neuvottiin jättämään maksamatta pieleen menneen asennuksen vuoksi. Lopullisen laskun hintaa luvattiin alentaa.

      Uusi asennus tehtiin tammikuussa. Suhtautuminen oli nihkeää. Asentaja ei pahoitellut tapahtunutta. Mukana ollut toinen mies suhtautui asiaan lähinnä huvittuneesti. Jäin odottamaan uutta laskua, mitä en saanut. Talviloman aikana minulle oli postitettu maksumuistutus alkuperäisestä laskusta. Reklamoin turhautuneena uudelleen asian. Muistutus poistettiin ja tapahtunutta pahoiteltiin. Uusi lasku lähetettiin saman tien 50 eurolla alennettuna! Koko "lystin" kuluista eli 1665 eurosta 50 euron alennus on surkea ottaen huomioon, että olen joutunut hoitamaan samaa asiaa joulukuusta alkaen. Olen yrittäjänä joutunut perumaan ja siirtämään töitäni asian hoitamiseksi täysin minusta riippumattomista syistä. Kohtuullinen alennus olisi ollut edes 165 euroa kokonaisuutta ajatellen. Firmalle asiakkaan tyytyväisyys ja sen oma maine eivät vaikuta merkitsevän mitään. Olen sanaton. En uskalla kokemukseni perusteella suositella Sol-Kaihdinta kenellekään.

      • Anonyymi

        Laitoin useamman tarjouspyynnön ihan ok kokoiseen (125m2) omakotitaloon. vastaukset olivat koko ajan, että laske hinta netistä....tunne joka tuosta kommunikoinnista tuli, oli TODELLA selvästi sellainen että SOL-Kaihdin Oy:tä ei minun rahat kiinnosta. Tämä on ihan kohtuu ymmärrettävää toimintaa mikäli on suuria projekteja menossa ja stressi painaa päälle, joten en oikein osaa olla vihainen, luulen että kummatkin olimme sitä mieltä, että olisi parempi jos ei yhdessä tehdä tätä projektia. Vien projektini (ja rahat) toiseen vastaavanlaiseen yritykseen.

        Nimimerkillä, Hölmistynyt


    • Pirkkalalainen

      Minulla taas on pelkkää hyvää sanottavaa Sol-kaihtimen kanssa tehdyistä kaupoista. Olen tilannut heiltä vuosien mittaan kaikenlaista eikä ongelmia ole ollut. Voin kyllä suositella omalta osaltani.

    • Suosittelisin

      sol-kaihdin on luotettava.ei ole mitään valittamista!suosittelisin:) Ps treeltä

    • 3h_k

      Meillä kävi kaihdinten (9 kpl) asennus todella vauhdikkaasti, reilussa tunnissa! Asentaja oli mukava, asiallinen ja siivosi jälkensäkin vaikka olikin selvästi kiireinen. Katsokaa www.monitoimex.fi

    • anonyymi1111111

      Onko Tampereen kaihdinmyynnistä minkälaisia kokemuksia? Meille ei ole muutamalla kympillä väliä, kunhan saadaan hyvät ikkunan väliin asennettavat kaihtimet, jotka kestää käyttöä. Ja asennuksen pitää toimia vaivattomasti liikkeen puolesta, eli asennusjäljen pitää olla siisti ja jäljet on siivottava.

      • Anonyymi

        Vähän myöhässä vastaus mutta täältä tilattiin muutama vuosi sitten ja hyvään hintaan sekä hyvillä asennuksilla tuli.


    • Mopet

      Trendi kaihdin oli edullinen,,,,,mulle sieltä Queen parveke verhot,,,tosi hieno tuote
      Asensivat hienosti nyt talvellakin,,,
      Suosittelen,,,tulivat vielä illalla mittaamaan,,,👍

    • Logo

      Juu asiallinen firma tää Trendi,,,sieltä kävi vielä mullekkin vanhempi mies mittaamassa,,tosi ystävällin palvelu,,,äijä osas hommansa,,
      Teetetin ison Screen rullavehon moottorilla,,,oli,,,toimiva ja asennus hoitui,,
      6 m korkeuteen,,suosittelen

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, ei kannata Kaihdin Pukkilasta tilata yhtään mitään. Laskuttavat työstä ylimäärin eivätkä reagoi reklamaatioon asiallisesti - epämääräinen ja ylimielinen vastaus selvityspyyntöön mistä laskutus johtuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe