Keksin ajatustenluku tempun!!!

Taikatemppuri

Keksin tän oikeesti itte. Voi olla, et monet tietää tän mut silti!

Eli taikuri levittää eteensä pöydälle kuusi korttia, jotka ovat kunkkuja, rouvia tai jätkiä. Taikuri käskee jotain katsojaa painaman yhen kortin niist mieleensä. Sitte taikuri sekottaa kortit ja jakaa ne uudestaan pöydälle. Kappas vaan, katsojan ajattelema kortti on kadonnu!!!

Tempun salaisuus? No se, että taikuri vaihtaa jossain välissä KAIKKI kuusi korttia. Taikuri ei siis oikeesti tiedä, mitä katsoja ajatteli, mut koska kortit on vain kunkkuja, rouvia ja jätkiä, ei katsoja tajua, että kaikki kortit vaihtu. Missä välissä nuo kortit siis saisi vaihdettua huomaamattomasti?
Auttakaa!!!

10

4771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D:D:D:D:DDD

Siis ei.. Tä temppu on vanha ku mikä. Temppu on keksitty joskus 1800 luvulla. Useimmat katsojat valitsevat mieleensä 2 korttia ja molemmat katoavat :OOO Ei tähän kukaan mene

• Lapaland
      • Mitä ihmeen

hyötyä minulle on tuollaisesta pikselimössötempusta? Haluan tietää, miten sen voisi tehdä "oikeesti!"

• på-at
        Mitä ihmeen kirjoitti:

hyötyä minulle on tuollaisesta pikselimössötempusta? Haluan tietää, miten sen voisi tehdä "oikeesti!"

Huomaa että et oo tehnyt taikatemppuja paljon, koska kuka tahansa taikuri keksisi että miten saat tehtyä sen. Vaihda vaikka selkäsi takana ne kortit.

• Rypälepaska
        på-at kirjoitti:

Huomaa että et oo tehnyt taikatemppuja paljon, koska kuka tahansa taikuri keksisi että miten saat tehtyä sen. Vaihda vaikka selkäsi takana ne kortit.

Voi vittu ku säälittävää..

• Skepticism

Jos keksit tempun itse, miten monet voisivat sen jo tietää? Hemmetin vänssi -.-'

• Tämmöiset kaksi temppua muistuivat mieleen:

Ässät.
        Pakan ässät ovat taikurin kädessä, tunnuspuoli kohteeseen päin. Taikuri tietää valitun kortin.
        Temppu: [Lisää hokkuspokkusta ja sekoitusta tilanteen mukaan]. Anna kohteen valita ja ottaa käteensä yksi ässistä ja kerro hänelle painaa korttinsa mieleen. [Itse temppu tapahtuu tässä välissä, sillä kun kohde vilkaisee korttiaan, käännät muut käteesi jäävät kortit huomaamattomasti 180 astetta. Kun kohde sanoo muistavansa korttinsa, lisäät sen muiden ässien sekaan ja sekoitat pakkaa tahattoman pitkään. [Lisää hokkuspokkusta tai voit, pienellä riskillä, antaa kohteen sekoittaa kortit puolestasi. Hommahan menee reisille jos kohde kääntelee kortteja sekoittaessaan]. Nyt voit alkaa tutkailemaan kortteja ja pienen maagisen selvännäön jälkeen voit näyttää hänelle hänen valitsemansa kortin.
        Ratkaisu: Homma perustuu siihen, että ainoastaan timanttien (ruutujen) ässä on "kaksipuoleinen" eli näyttää samalta vaikka kortti olisi ylösalaisin. Valittu kortti on siis "väärin päin" muihin kortteihin nähden tai mikäli kaikki kortit ovat "samoin päin", on valinta timantti (ruutu) ässä.

Valittu kortti.
        Kohde saa valita haluamansa kortin. Taikuri löytää sen.
        Temppu: Sekoittele pakkaa ja kerro vaikka jotain hassua juttua kun samalla tarkastat pakan alimmaisen kortin. Jatka jekkusekoittelua haluamallasi tavalla (tärkein kortti on pakan alin). Voit vaikka teettää nostoja tms, kunhan pidät huolen alimmasta kortista. Ala jakelemaan pakkaa ylhäältä alaspäin ja pyydä kohdetta sanomaan kun pitää lopettaa. [Tempun voi tehdä useammalla eri tavalla.] Yksi vaihtoehto on, että jaat pakan kahtia ja pyydät kohdetta pudottamaan kortin sen käden pakalle, jolla näkemäsi kortti EI ole. Kokoa pakka siten, että nosta näkemäsi kortin pakka kohteen kortin päälle. Nyt näkemäsi kortti on kohteen kortin päällä. Suorita pitkähkö tekosekoitus valitsemallasi tavalla, mieluiten monilla eri tavoilla kuitenkin siten, että valitsemasi kortti ja kohteen kortti ovat aina päällekkäin. Lopulta levitä pakka pöydälle ja osoita valittu kortti.

Yksinkertaista ja helppoa. Sekä, hyvin esitettyinä, mieleenpainuvia.

• Kannustavaa??

alkuperäinenhän kirjoitti, että voi olla että moni tän jo tietääkin.
        Luulin, että edes tämä palsta olisi kiva....

Jos joku intoilee jostain, on todella tylyä haukkua.
        Kiva mieli hei vaan kaikille

• Maagus Mamurra

Ota ne kortit pakan päältä, pidä pakkaa kädessä, ja tee pinkan vaihto. Vaihtopinkka voi olla päällä tai alla, riippuu siitä, mitä tekniikkaa mieluimmin käytät. Tai pistä kortit hetkeksi pöydälle ja tee jokin muu temppu väliin - muista vannottaa katsojaa pitämään valitsemansa kortti mielessään sen ajan. Tuon tempun aikana vaihda pöydällä oleva pinkka jossain välissä. Tai yksinkertaisesti ota pöydältä se toinen pinkka.

Tai käytä jotain muuta kymmenistä vaihtoehdoista - mitä enemmän olet tutustunut taikatemppuihin, sen helpompi on soveltaa.

Tuossa korttitempussasi on kyllä se vika, että monet tuntevat sen netistä. Sitäpaitsi kuvailit sen aika pahasti väärin :)

• kalkkunakori5654

Menkää kattomaan youtubesta sieltä oon itekkii opetellu parit temput
      esim tämän:

http://adf.ly/4mmL5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2257
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1015
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      989
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      900
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe