Mitä mieltä olette, että onko/oliko Kanniaisen rumpujensoitto hienoa vai täyttä shittiä?
Itse pidän :D
Pekka Kanniaisen soitto
5
2562
Vastaukset
- nokimäki
tekee minuun suuren vaikutuksen, tosi taitava ja karismaattinen jäbä.
- ceeämäks
No siis kanniaisen soitto oli omaperäistä ja sehän on hyvä :) mutta e tuomaksessa moittimista ole.
- Jampatuuli
No itse rumpalina täytyy sanoa, ettei se nyt mitään "taitavaa" ole ja aika perus rumpalihan se jannu on.
Mutta, helevetin nopea blast-beat kompin tykittäjä se on. Aivan ilmiömäinen sen HC-pyrähdykset ovat ekalla ja tokalla ceeppareiden levyillä.
Itse en pysty noin nopeaan tykitykseen.
Paljon nopeampi kuin Peippo, mutta Peippo onkin enemmän semmoinen jazz-rumpali. - anonymus132134
Jampatuuli kirjoitti:
No itse rumpalina täytyy sanoa, ettei se nyt mitään "taitavaa" ole ja aika perus rumpalihan se jannu on.
Mutta, helevetin nopea blast-beat kompin tykittäjä se on. Aivan ilmiömäinen sen HC-pyrähdykset ovat ekalla ja tokalla ceeppareiden levyillä.
Itse en pysty noin nopeaan tykitykseen.
Paljon nopeampi kuin Peippo, mutta Peippo onkin enemmän semmoinen jazz-rumpali.Sika ja perkele`n rummut ilmiömäisesti.
- Tyly.
Mitäs, hyvinhän Pekka rummutti. Harmi vain, että post-CMX-projekti Tylystä ei tullut mitään, kun Pekka muutti Vantaalta Tornioon. Tyly oli paluuta hc-punkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741