Mitä mieltä olette, että onko/oliko Kanniaisen rumpujensoitto hienoa vai täyttä shittiä?
Itse pidän :D
Pekka Kanniaisen soitto
5
2527
Vastaukset
- nokimäki
tekee minuun suuren vaikutuksen, tosi taitava ja karismaattinen jäbä.
- ceeämäks
No siis kanniaisen soitto oli omaperäistä ja sehän on hyvä :) mutta e tuomaksessa moittimista ole.
- Jampatuuli
No itse rumpalina täytyy sanoa, ettei se nyt mitään "taitavaa" ole ja aika perus rumpalihan se jannu on.
Mutta, helevetin nopea blast-beat kompin tykittäjä se on. Aivan ilmiömäinen sen HC-pyrähdykset ovat ekalla ja tokalla ceeppareiden levyillä.
Itse en pysty noin nopeaan tykitykseen.
Paljon nopeampi kuin Peippo, mutta Peippo onkin enemmän semmoinen jazz-rumpali. - anonymus132134
Jampatuuli kirjoitti:
No itse rumpalina täytyy sanoa, ettei se nyt mitään "taitavaa" ole ja aika perus rumpalihan se jannu on.
Mutta, helevetin nopea blast-beat kompin tykittäjä se on. Aivan ilmiömäinen sen HC-pyrähdykset ovat ekalla ja tokalla ceeppareiden levyillä.
Itse en pysty noin nopeaan tykitykseen.
Paljon nopeampi kuin Peippo, mutta Peippo onkin enemmän semmoinen jazz-rumpali.Sika ja perkele`n rummut ilmiömäisesti.
- Tyly.
Mitäs, hyvinhän Pekka rummutti. Harmi vain, että post-CMX-projekti Tylystä ei tullut mitään, kun Pekka muutti Vantaalta Tornioon. Tyly oli paluuta hc-punkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906