voisko joku ihana ihminen kertoa miten bounce pelin saa tilattua kännykkään??? kiitos jo etu käteen.
bounce kännykkään
44
18597
Vastaukset
- edeliseen
mut toi bounce pitää laitaa tietokoneenkautta kännyyn
jos sul on nokia niin laita se pc-suiten kauta
ja toi peli on ilmanen
ja sä lataat sen painamalla hiiren vasenta näppäintä ja tallena kohde nimellä - ???????
edeliseen kirjoitti:
ja toi peli on ilmanen
ja sä lataat sen painamalla hiiren vasenta näppäintä ja tallena kohde nimellämulla on nokia 6101.. eli miten sen sitte saa kännykkään.. mikä on pc-suite?? :D olen "tosi" nörtti :) kiitos jos vaan vastaat!
- sittenkään mitään :)
??????? kirjoitti:
mulla on nokia 6101.. eli miten sen sitte saa kännykkään.. mikä on pc-suite?? :D olen "tosi" nörtti :) kiitos jos vaan vastaat!
menin puhelimella sinne ja latasin sen.. aikaa vievää puuhaa mutta onnistuhan se kuitenki! kiitos kuitenkin osoitteesta!
- iiroväyrynen
Kuolemattonuus koodi Bounceen on 7 8 7 8 9 8
- Mie.Bounce.
iiroväyrynen kirjoitti:
Kuolemattonuus koodi Bounceen on 7 8 7 8 9 8
Mulla ei ainakaan toimi MIKÄÄN koodi mitä olen kattonu koneelta... Ja mulla on Nokia 6700 slide
- hä?
edeliseen kirjoitti:
ja toi peli on ilmanen
ja sä lataat sen painamalla hiiren vasenta näppäintä ja tallena kohde nimellävoisko joku sanoa miten saa ladattua nokian c5 03 puhelimeen bounce talesin? nokia kaupasta saa vain bounce boing batlen sanokaa joku jokin linkki josta bounce talesin saa paljon kiitoksia sille joka sanoo
- annuli
Mie.Bounce. kirjoitti:
Mulla ei ainakaan toimi MIKÄÄN koodi mitä olen kattonu koneelta... Ja mulla on Nokia 6700 slide
Kuolemattonuus koodi Bounceen on: 7 8 7 8 9 8 (ainakin mulla)
- Nea95
Ei bounce peliä enää saa puhelimeen.
Joskus ennen sai.
Mutta bounce pelin voit bongata puhelimesta.- apinaakhojhhggd
bounce pelin saa puhelimesta kun meet ossaan(PUHELIMESSA) : http://dedomil.wap4u.sk/index184.wml#card
KYLLÄ TOIMIII, !!! ILMASTA!! ;D - HONDA racing
apinaakhojhhggd kirjoitti:
bounce pelin saa puhelimesta kun meet ossaan(PUHELIMESSA) : http://dedomil.wap4u.sk/index184.wml#card
KYLLÄ TOIMIII, !!! ILMASTA!! ;Dai pitääkö se ladata puhelimella wapista vai miten?
- hahhelii
HONDA racing kirjoitti:
ai pitääkö se ladata puhelimella wapista vai miten?
niin siis pitää mennä siihen ossaan minkä laitoin ni puhelimessa XD kai se se Wap on :) sinne ossa ja lataamaan :D hyvä peli on mutta mull tössää 12 kenttäään :S joku latausvirhe.. mut kyll ne on kivoi ne 11 ekaa kenttäää :D kannattaa :D
- tietämätön:)
hahhelii kirjoitti:
niin siis pitää mennä siihen ossaan minkä laitoin ni puhelimessa XD kai se se Wap on :) sinne ossa ja lataamaan :D hyvä peli on mutta mull tössää 12 kenttäään :S joku latausvirhe.. mut kyll ne on kivoi ne 11 ekaa kenttäää :D kannattaa :D
Tietääkö kukaan miten saisin ladattua bounce-pelin kännykkään mahd. helposti ja nopeasti? Mulla on Nokia Music Express kännykkä.
- hahhelii
tietämätön:) kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten saisin ladattua bounce-pelin kännykkään mahd. helposti ja nopeasti? Mulla on Nokia Music Express kännykkä.
niin siitä ossasta pääsee minkä laitoin aiemmin, ni sinne minnelie, :D wap?? :D ja sit vaan lataa sen :D helppoo :D ilmasta muuten mutta tiedonsiirto maksaa, vaikka mä en ikinä mitään maksanu :D joo :D ?
- Aijaijai
apinaakhojhhggd kirjoitti:
KYLLÄ TOIMIII, !!! ILMASTA!! ;Dse meni johonki iha oudolle sivulle eikä bouncea näy missää
- hahhelli
moii :P
mitä koodeja on bounceen? :P- phuoc49
787898 8787899
- annuli
897665 mulla
- bounce helper
juu nii kirjota vaa googleen mobile9 bounce jar ja siitä se eka sit download sit lataa tiedosto sit vaa tallentamaan ja siitä usb kaapelilla kännykkään ( itel toimi)
- hohoo.
mä en yhtään tajuu miten bouncen saa kännykkään.. :(( mulla on nokia xpress music puhelin... saako siihen sen? kaikki sanoo että lataa se vaa sieltä netistä.. mut en mä osaa.... kun yritän nii tuli vaa joku sivu täynnä tekstiä... :(( PLIIS kertokaa miten sen saa tosi helposti... mä oon yrittänyt noita kaikkia mut ei se tuu :(( kiitti
etu käteen.. :) - minskidaa
ainoo vaa etten osaa asentaa tätä puhelinta tähän koneeseen enkä muutenkaan tajua miten sen saa sitten puhelimeen o;
- possy
mjkh5ghjgrftgurtyuierftgyhujwedrftgyhujedrftgyhujikolpwazesxdrfgvhbjk edrftgyhujuu
- pointti.x)
Joo kun mulla köyhällä ei oo tota kyseistä peliä (kaverilla on ja vaikutti tosi kivalta x) ) nii voisko tätä pelata jossain netissä? o_O
- annuli
joo
- hiuuuu
saako ton bounce 3D pelin nokia 5230 kännykkään? :)
- cs_joku
eli lataat ton http://gallery.mobile9.com/f/794609/ sielt DOWNLOAD sit pistät puhelimen usbilla kiinni tietokoneeseen sit tulee jotakin sielt avaa resursien hallinta ja pistät sen bounce tiedoston kännyys mul toimii moitteettomasti -sovelus ei ole suomen kielinen mut vakiona olis maailman paras känny peli
- Böö.
cs_joku kirjoitti:
eli lataat ton http://gallery.mobile9.com/f/794609/ sielt DOWNLOAD sit pistät puhelimen usbilla kiinni tietokoneeseen sit tulee jotakin sielt avaa resursien hallinta ja pistät sen bounce tiedoston kännyys mul toimii moitteettomasti -sovelus ei ole suomen kielinen mut vakiona olis maailman paras känny peli
Niin, siis meinaako tuo sitä Bounce Tales- peliä?
Saako sitä muihin ku Nokian kännyköihin, haluisin , mutta mulla on Samsungin kännykkä.. - cs_joku
no itse mietin ihan samaa, haluaisin sen kyllä.. mistähän sais nokia 5230 kännykkään?
- leevibest
o se me.... Eää muista! x)) Mul se oli jo kännys ja mun kamul on the sims3 kännys! D:
- joku random lanittaj
tuolta vaan torrentilla latailette http://thepiratebay.org/torrent/3338030/Nokia_Java_Games_(163)_S40_(100_-Working_) ja kännyyn usb kaapelilla
- Mokkulalala
Kertokaa ´pliide mte pystyy hyppii pienellä pallolla korkealle siis onko ees bounse back koodeja?!?!?!?!?!!??!?!
- ??????
Mobile9:stä saa ladattua ihan ilmaseks monia kännykkäpelejä.
- HELP!!
mul on nokia 5230 ja haluan 100% toimivan bounce touchin tietääks kukaa mist saa?
- Hmmes+dosdan
Googlatkaa! Pitää aina kysyä neuvoja kirjota vaikka google hakuun Nokia 5230 Bounce game download. tai jotai tollasta kyl se sielt löytyy jos on
- bounce tales
mun kännykäs oli valmiina jo bounce tales, rally stars,sudoku ja uno...
mul ei toimi kattomani koodit bounces... - ninnimimmitittililli
mene nettiin sieltä löytää bouncen paina siitä maksaa pari euroa 2e tai 3e hmm... 4e tai jopa ilmainen löydät varmaan ole hyvä
- doing bing
miltä sivulta sen saa
- CHAPTA
Mä olen survonut koko pelin läpi. Ilman koodeja. Eikä ne edes toimi. Puhelimen malli on 6730c. Onko kellään tietoa että onko Bouncea saatavissa joku esim. Bounce Tales 2, tai muuta?
- miettijä???
saako bounce touchin nokia 5228 kun oon ettinyt sitä ????
- RONI
MINÄ HALUAN LADATA BOUNCE TALESIN
- Somban
http://
gallery.mobile9.com/f/794609/ Tuolta onnistuin lataamaan Bounce Talesin. Ei ole suomenkielinen, mua ei ainakaa haittaa. Tosiaan tuolta pystyy ladata Bounce Talesin. Puhelimeni on Nokia C3 Touch and Type.
- .lkjh
yujklöp
Miten saa Bounce Talesin Nokia Asha 203- puhelimeen ilmaiseksi? Olen ettiny jo kauan sitä.
- Somban
http://
gallery.mobile9.com/f/794609/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082