bounce kännykkään

voisko joku ihana ihminen kertoa miten bounce pelin saa tilattua kännykkään??? kiitos jo etu käteen.
4418788
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 44

Vanhimmat
  • mut toi bounce pitää laitaa tietokoneenkautta kännyyn
    jos sul on nokia niin laita se pc-suiten kauta

ja toi peli on ilmanen

ja sä lataat sen painamalla hiiren vasenta näppäintä ja tallena kohde nimellä

Äänestä

• edeliseen kirjoitti:

mut toi bounce pitää laitaa tietokoneenkautta kännyyn

ja toi peli on ilmanen

mulla on nokia 6101.. eli miten sen sitte saa kännykkään.. mikä on pc-suite?? :D olen "tosi" nörtti :) kiitos jos vaan vastaat!

Äänestä

• ??????? kirjoitti:

mulla on nokia 6101.. eli miten sen sitte saa kännykkään.. mikä on pc-suite?? :D olen "tosi" nörtti :) kiitos jos vaan vastaat!

menin puhelimella sinne ja latasin sen.. aikaa vievää puuhaa mutta onnistuhan se kuitenki! kiitos kuitenkin osoitteesta!

Äänestä

• Kuolemattonuus koodi Bounceen on 7 8 7 8 9 8

Äänestä

• iiroväyrynen kirjoitti:

Kuolemattonuus koodi Bounceen on 7 8 7 8 9 8

Mulla ei ainakaan toimi MIKÄÄN koodi mitä olen kattonu koneelta... Ja mulla on Nokia 6700 slide

Äänestä

• edeliseen kirjoitti:

mut toi bounce pitää laitaa tietokoneenkautta kännyyn

ja toi peli on ilmanen

voisko joku sanoa miten saa ladattua nokian c5 03 puhelimeen bounce talesin? nokia kaupasta saa vain bounce boing batlen sanokaa joku jokin linkki josta bounce talesin saa paljon kiitoksia sille joka sanoo

Äänestä

• Mie.Bounce. kirjoitti:

Mulla ei ainakaan toimi MIKÄÄN koodi mitä olen kattonu koneelta... Ja mulla on Nokia 6700 slide

Kuolemattonuus koodi Bounceen on: 7 8 7 8 9 8 (ainakin mulla)

Äänestä

Ei bounce peliä enää saa puhelimeen.
Joskus ennen sai.
Mutta bounce pelin voit bongata puhelimesta.

Äänestä

• apinaakhojhhggd kirjoitti:

bounce pelin saa puhelimesta kun meet ossaan(PUHELIMESSA) : http://dedomil.wap4u.sk/index184.wml#card
    KYLLÄ TOIMIII, !!! ILMASTA!! ;D

ai pitääkö se ladata puhelimella wapista vai miten?

Äänestä

• HONDA racing kirjoitti:

ai pitääkö se ladata puhelimella wapista vai miten?

niin siis pitää mennä siihen ossaan minkä laitoin ni puhelimessa XD kai se se Wap on :) sinne ossa ja lataamaan :D hyvä peli on mutta mull tössää 12 kenttäään :S joku latausvirhe.. mut kyll ne on kivoi ne 11 ekaa kenttäää :D kannattaa :D

Äänestä

• hahhelii kirjoitti:

niin siis pitää mennä siihen ossaan minkä laitoin ni puhelimessa XD kai se se Wap on :) sinne ossa ja lataamaan :D hyvä peli on mutta mull tössää 12 kenttäään :S joku latausvirhe.. mut kyll ne on kivoi ne 11 ekaa kenttäää :D kannattaa :D

Tietääkö kukaan miten saisin ladattua bounce-pelin kännykkään mahd. helposti ja nopeasti? Mulla on Nokia Music Express kännykkä.

Äänestä

• tietämätön:) kirjoitti:

Tietääkö kukaan miten saisin ladattua bounce-pelin kännykkään mahd. helposti ja nopeasti? Mulla on Nokia Music Express kännykkä.

niin siitä ossasta pääsee minkä laitoin aiemmin, ni sinne minnelie, :D wap?? :D ja sit vaan lataa sen :D helppoo :D ilmasta muuten mutta tiedonsiirto maksaa, vaikka mä en ikinä mitään maksanu :D joo :D ?

Äänestä

• apinaakhojhhggd kirjoitti:

bounce pelin saa puhelimesta kun meet ossaan(PUHELIMESSA) : http://dedomil.wap4u.sk/index184.wml#card
    KYLLÄ TOIMIII, !!! ILMASTA!! ;D

se meni johonki iha oudolle sivulle eikä bouncea näy missää

Äänestä

moii :P
mitä koodeja on bounceen? :P

Äänestä
  • 787898 8787899

Äänestä

• 897665 mulla

Äänestä

juu nii kirjota vaa googleen mobile9 bounce jar ja siitä se eka sit download sit lataa tiedosto sit vaa tallentamaan ja siitä usb kaapelilla kännykkään ( itel toimi)

Äänestä
  • mä en yhtään tajuu miten bouncen saa kännykkään.. :(( mulla on nokia xpress music puhelin... saako siihen sen? kaikki sanoo että lataa se vaa sieltä netistä.. mut en mä osaa.... kun yritän nii tuli vaa joku sivu täynnä tekstiä... :(( PLIIS kertokaa miten sen saa tosi helposti... mä oon yrittänyt noita kaikkia mut ei se tuu :(( kiitti
    etu käteen.. :)

Äänestä

• ainoo vaa etten osaa asentaa tätä puhelinta tähän koneeseen enkä muutenkaan tajua miten sen saa sitten puhelimeen o;

Äänestä

mjkh5ghjgrftgurtyuierftgyhujwedrftgyhujedrftgyhujikolpwazesxdrfgvhbjk edrftgyhujuu

Äänestä

Joo kun mulla köyhällä ei oo tota kyseistä peliä (kaverilla on ja vaikutti tosi kivalta x) ) nii voisko tätä pelata jossain netissä? o_O

Äänestä
  • joo

Äänestä

saako ton bounce 3D pelin nokia 5230 kännykkään? :)

Äänestä
  • eli lataat ton http://gallery.mobile9.com/f/794609/ sielt DOWNLOAD sit pistät puhelimen usbilla kiinni tietokoneeseen sit tulee jotakin sielt avaa resursien hallinta ja pistät sen bounce tiedoston kännyys mul toimii moitteettomasti -sovelus ei ole suomen kielinen mut vakiona olis maailman paras känny peli

Äänestä

• cs_joku kirjoitti:

eli lataat ton http://gallery.mobile9.com/f/794609/ sielt DOWNLOAD sit pistät puhelimen usbilla kiinni tietokoneeseen sit tulee jotakin sielt avaa resursien hallinta ja pistät sen bounce tiedoston kännyys mul toimii moitteettomasti -sovelus ei ole suomen kielinen mut vakiona olis maailman paras känny peli

Niin, siis meinaako tuo sitä Bounce Tales- peliä?
    Saako sitä muihin ku Nokian kännyköihin, haluisin , mutta mulla on Samsungin kännykkä..

Äänestä

• no itse mietin ihan samaa, haluaisin sen kyllä.. mistähän sais nokia 5230 kännykkään?

Äänestä

o se me.... Eää muista! x)) Mul se oli jo kännys ja mun kamul on the sims3 kännys! D:

Äänestä
  • Kertokaa ´pliide mte pystyy hyppii pienellä pallolla korkealle siis onko ees bounse back koodeja?!?!?!?!?!!??!?!

Äänestä

Mobile9:stä saa ladattua ihan ilmaseks monia kännykkäpelejä.

Äänestä

mul on nokia 5230 ja haluan 100% toimivan bounce touchin tietääks kukaa mist saa?

Äänestä

Googlatkaa! Pitää aina kysyä neuvoja kirjota vaikka google hakuun Nokia 5230 Bounce game download. tai jotai tollasta kyl se sielt löytyy jos on

Äänestä

mun kännykäs oli valmiina jo bounce tales, rally stars,sudoku ja uno...
mul ei toimi kattomani koodit bounces...

Äänestä

mene nettiin sieltä löytää bouncen paina siitä maksaa pari euroa 2e tai 3e hmm... 4e tai jopa ilmainen löydät varmaan ole hyvä

Äänestä
  • miltä sivulta sen saa

Äänestä

Mä olen survonut koko pelin läpi. Ilman koodeja. Eikä ne edes toimi. Puhelimen malli on 6730c. Onko kellään tietoa että onko Bouncea saatavissa joku esim. Bounce Tales 2, tai muuta?

Äänestä

saako bounce touchin nokia 5228 kun oon ettinyt sitä ????

Äänestä

MINÄ HALUAN LADATA BOUNCE TALESIN

Äänestä
  • http://
    gallery.mobile9.com/f/794609/ Tuolta onnistuin lataamaan Bounce Talesin. Ei ole suomenkielinen, mua ei ainakaa haittaa. Tosiaan tuolta pystyy ladata Bounce Talesin. Puhelimeni on Nokia C3 Touch and Type.

Äänestä

yujklöp

Äänestä

Miten saa Bounce Talesin Nokia Asha 203- puhelimeen ilmaiseksi? Olen ettiny jo kauan sitä.

Äänestä
  • http://
    gallery.mobile9.com/f/794609/

Äänestä

Kommentoi aloitusta

??????? kirjoitti:

voisko joku ihana ihminen kertoa miten bounce pelin saa tilattua kännykkään??? kiitos jo etu käteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu