voisko joku ihana ihminen kertoa miten bounce pelin saa tilattua kännykkään??? kiitos jo etu käteen.
bounce kännykkään
???????
4418788
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 44
Vanhimmat
http://www.freenokiasoftware.net/download/detail.asp?iFile=409&iType=23
mut toi bounce pitää laitaa tietokoneenkautta kännyyn
jos sul on nokia niin laita se pc-suiten kauta
ja toi peli on ilmanen
ja sä lataat sen painamalla hiiren vasenta näppäintä ja tallena kohde nimellä
mulla on nokia 6101.. eli miten sen sitte saa kännykkään.. mikä on pc-suite?? :D olen "tosi" nörtti :) kiitos jos vaan vastaat!
menin puhelimella sinne ja latasin sen.. aikaa vievää puuhaa mutta onnistuhan se kuitenki! kiitos kuitenkin osoitteesta!
Kuolemattonuus koodi Bounceen on 7 8 7 8 9 8
Mulla ei ainakaan toimi MIKÄÄN koodi mitä olen kattonu koneelta... Ja mulla on Nokia 6700 slide
voisko joku sanoa miten saa ladattua nokian c5 03 puhelimeen bounce talesin? nokia kaupasta saa vain bounce boing batlen sanokaa joku jokin linkki josta bounce talesin saa paljon kiitoksia sille joka sanoo
Kuolemattonuus koodi Bounceen on: 7 8 7 8 9 8 (ainakin mulla)
Ei bounce peliä enää saa puhelimeen.
Joskus ennen sai.
Mutta bounce pelin voit bongata puhelimesta.
bounce pelin saa puhelimesta kun meet ossaan(PUHELIMESSA) : http://dedomil.wap4u.sk/index184.wml#card
KYLLÄ TOIMIII, !!! ILMASTA!! ;D
ai pitääkö se ladata puhelimella wapista vai miten?
niin siis pitää mennä siihen ossaan minkä laitoin ni puhelimessa XD kai se se Wap on :) sinne ossa ja lataamaan :D hyvä peli on mutta mull tössää 12 kenttäään :S joku latausvirhe.. mut kyll ne on kivoi ne 11 ekaa kenttäää :D kannattaa :D
Tietääkö kukaan miten saisin ladattua bounce-pelin kännykkään mahd. helposti ja nopeasti? Mulla on Nokia Music Express kännykkä.
niin siitä ossasta pääsee minkä laitoin aiemmin, ni sinne minnelie, :D wap?? :D ja sit vaan lataa sen :D helppoo :D ilmasta muuten mutta tiedonsiirto maksaa, vaikka mä en ikinä mitään maksanu :D joo :D ?
se meni johonki iha oudolle sivulle eikä bouncea näy missää
moii :P
mitä koodeja on bounceen? :P
787898 8787899
897665 mulla
juu nii kirjota vaa googleen mobile9 bounce jar ja siitä se eka sit download sit lataa tiedosto sit vaa tallentamaan ja siitä usb kaapelilla kännykkään ( itel toimi)
mä en yhtään tajuu miten bouncen saa kännykkään.. :(( mulla on nokia xpress music puhelin... saako siihen sen? kaikki sanoo että lataa se vaa sieltä netistä.. mut en mä osaa.... kun yritän nii tuli vaa joku sivu täynnä tekstiä... :(( PLIIS kertokaa miten sen saa tosi helposti... mä oon yrittänyt noita kaikkia mut ei se tuu :(( kiitti
etu käteen.. :)
ainoo vaa etten osaa asentaa tätä puhelinta tähän koneeseen enkä muutenkaan tajua miten sen saa sitten puhelimeen o;
mjkh5ghjgrftgurtyuierftgyhujwedrftgyhujedrftgyhujikolpwazesxdrfgvhbjk edrftgyhujuu
Joo kun mulla köyhällä ei oo tota kyseistä peliä (kaverilla on ja vaikutti tosi kivalta x) ) nii voisko tätä pelata jossain netissä? o_O
joo
saako ton bounce 3D pelin nokia 5230 kännykkään? :)
eli lataat ton http://gallery.mobile9.com/f/794609/ sielt DOWNLOAD sit pistät puhelimen usbilla kiinni tietokoneeseen sit tulee jotakin sielt avaa resursien hallinta ja pistät sen bounce tiedoston kännyys mul toimii moitteettomasti -sovelus ei ole suomen kielinen mut vakiona olis maailman paras känny peli
Niin, siis meinaako tuo sitä Bounce Tales- peliä?
Saako sitä muihin ku Nokian kännyköihin, haluisin , mutta mulla on Samsungin kännykkä..
no itse mietin ihan samaa, haluaisin sen kyllä.. mistähän sais nokia 5230 kännykkään?
o se me.... Eää muista! x)) Mul se oli jo kännys ja mun kamul on the sims3 kännys! D:
tuolta vaan torrentilla latailette http://thepiratebay.org/torrent/3338030/Nokia_Java_Games_(163)_S40_(100_-Working_) ja kännyyn usb kaapelilla
Kertokaa ´pliide mte pystyy hyppii pienellä pallolla korkealle siis onko ees bounse back koodeja?!?!?!?!?!!??!?!
Mobile9:stä saa ladattua ihan ilmaseks monia kännykkäpelejä.
mul on nokia 5230 ja haluan 100% toimivan bounce touchin tietääks kukaa mist saa?
Googlatkaa! Pitää aina kysyä neuvoja kirjota vaikka google hakuun Nokia 5230 Bounce game download. tai jotai tollasta kyl se sielt löytyy jos on
mun kännykäs oli valmiina jo bounce tales, rally stars,sudoku ja uno...
mul ei toimi kattomani koodit bounces...
mene nettiin sieltä löytää bouncen paina siitä maksaa pari euroa 2e tai 3e hmm... 4e tai jopa ilmainen löydät varmaan ole hyvä
miltä sivulta sen saa
Mä olen survonut koko pelin läpi. Ilman koodeja. Eikä ne edes toimi. Puhelimen malli on 6730c. Onko kellään tietoa että onko Bouncea saatavissa joku esim. Bounce Tales 2, tai muuta?
saako bounce touchin nokia 5228 kun oon ettinyt sitä ????
MINÄ HALUAN LADATA BOUNCE TALESIN
http://
gallery.mobile9.com/f/794609/ Tuolta onnistuin lataamaan Bounce Talesin. Ei ole suomenkielinen, mua ei ainakaa haittaa. Tosiaan tuolta pystyy ladata Bounce Talesin. Puhelimeni on Nokia C3 Touch and Type.
yujklöp
Miten saa Bounce Talesin Nokia Asha 203- puhelimeen ilmaiseksi? Olen ettiny jo kauan sitä.
http://
gallery.mobile9.com/f/794609/