bounce kännykkään

???????

voisko joku ihana ihminen kertoa miten bounce pelin saa tilattua kännykkään??? kiitos jo etu käteen.

44

18550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • edeliseen

        mut toi bounce pitää laitaa tietokoneenkautta kännyyn
        jos sul on nokia niin laita se pc-suiten kauta

        ja toi peli on ilmanen

        ja sä lataat sen painamalla hiiren vasenta näppäintä ja tallena kohde nimellä


      • ???????
        edeliseen kirjoitti:

        mut toi bounce pitää laitaa tietokoneenkautta kännyyn
        jos sul on nokia niin laita se pc-suiten kauta

        ja toi peli on ilmanen

        ja sä lataat sen painamalla hiiren vasenta näppäintä ja tallena kohde nimellä

        mulla on nokia 6101.. eli miten sen sitte saa kännykkään.. mikä on pc-suite?? :D olen "tosi" nörtti :) kiitos jos vaan vastaat!


      • sittenkään mitään :)
        ??????? kirjoitti:

        mulla on nokia 6101.. eli miten sen sitte saa kännykkään.. mikä on pc-suite?? :D olen "tosi" nörtti :) kiitos jos vaan vastaat!

        menin puhelimella sinne ja latasin sen.. aikaa vievää puuhaa mutta onnistuhan se kuitenki! kiitos kuitenkin osoitteesta!


      • iiroväyrynen

        Kuolemattonuus koodi Bounceen on 7 8 7 8 9 8


      • Mie.Bounce.
        iiroväyrynen kirjoitti:

        Kuolemattonuus koodi Bounceen on 7 8 7 8 9 8

        Mulla ei ainakaan toimi MIKÄÄN koodi mitä olen kattonu koneelta... Ja mulla on Nokia 6700 slide


      • hä?
        edeliseen kirjoitti:

        mut toi bounce pitää laitaa tietokoneenkautta kännyyn
        jos sul on nokia niin laita se pc-suiten kauta

        ja toi peli on ilmanen

        ja sä lataat sen painamalla hiiren vasenta näppäintä ja tallena kohde nimellä

        voisko joku sanoa miten saa ladattua nokian c5 03 puhelimeen bounce talesin? nokia kaupasta saa vain bounce boing batlen sanokaa joku jokin linkki josta bounce talesin saa paljon kiitoksia sille joka sanoo


      • annuli
        Mie.Bounce. kirjoitti:

        Mulla ei ainakaan toimi MIKÄÄN koodi mitä olen kattonu koneelta... Ja mulla on Nokia 6700 slide

        Kuolemattonuus koodi Bounceen on: 7 8 7 8 9 8 (ainakin mulla)


    • Nea95

      Ei bounce peliä enää saa puhelimeen.
      Joskus ennen sai.
      Mutta bounce pelin voit bongata puhelimesta.

      • apinaakhojhhggd

      • HONDA racing
        apinaakhojhhggd kirjoitti:

        bounce pelin saa puhelimesta kun meet ossaan(PUHELIMESSA) : http://dedomil.wap4u.sk/index184.wml#card
        KYLLÄ TOIMIII, !!! ILMASTA!! ;D

        ai pitääkö se ladata puhelimella wapista vai miten?


      • hahhelii
        HONDA racing kirjoitti:

        ai pitääkö se ladata puhelimella wapista vai miten?

        niin siis pitää mennä siihen ossaan minkä laitoin ni puhelimessa XD kai se se Wap on :) sinne ossa ja lataamaan :D hyvä peli on mutta mull tössää 12 kenttäään :S joku latausvirhe.. mut kyll ne on kivoi ne 11 ekaa kenttäää :D kannattaa :D


      • tietämätön:)
        hahhelii kirjoitti:

        niin siis pitää mennä siihen ossaan minkä laitoin ni puhelimessa XD kai se se Wap on :) sinne ossa ja lataamaan :D hyvä peli on mutta mull tössää 12 kenttäään :S joku latausvirhe.. mut kyll ne on kivoi ne 11 ekaa kenttäää :D kannattaa :D

        Tietääkö kukaan miten saisin ladattua bounce-pelin kännykkään mahd. helposti ja nopeasti? Mulla on Nokia Music Express kännykkä.


      • hahhelii
        tietämätön:) kirjoitti:

        Tietääkö kukaan miten saisin ladattua bounce-pelin kännykkään mahd. helposti ja nopeasti? Mulla on Nokia Music Express kännykkä.

        niin siitä ossasta pääsee minkä laitoin aiemmin, ni sinne minnelie, :D wap?? :D ja sit vaan lataa sen :D helppoo :D ilmasta muuten mutta tiedonsiirto maksaa, vaikka mä en ikinä mitään maksanu :D joo :D ?


      • Aijaijai
        apinaakhojhhggd kirjoitti:

        bounce pelin saa puhelimesta kun meet ossaan(PUHELIMESSA) : http://dedomil.wap4u.sk/index184.wml#card
        KYLLÄ TOIMIII, !!! ILMASTA!! ;D

        se meni johonki iha oudolle sivulle eikä bouncea näy missää


    • hahhelli

      moii :P
      mitä koodeja on bounceen? :P

      • phuoc49

        787898 8787899


      • annuli

        897665 mulla


    • bounce helper

      juu nii kirjota vaa googleen mobile9 bounce jar ja siitä se eka sit download sit lataa tiedosto sit vaa tallentamaan ja siitä usb kaapelilla kännykkään ( itel toimi)

      • hohoo.

        mä en yhtään tajuu miten bouncen saa kännykkään.. :(( mulla on nokia xpress music puhelin... saako siihen sen? kaikki sanoo että lataa se vaa sieltä netistä.. mut en mä osaa.... kun yritän nii tuli vaa joku sivu täynnä tekstiä... :(( PLIIS kertokaa miten sen saa tosi helposti... mä oon yrittänyt noita kaikkia mut ei se tuu :(( kiitti
        etu käteen.. :)


      • minskidaa

        ainoo vaa etten osaa asentaa tätä puhelinta tähän koneeseen enkä muutenkaan tajua miten sen saa sitten puhelimeen o;


    • possy

      mjkh5ghjgrftgurtyuierftgyhujwedrftgyhujedrftgyhujikolpwazesxdrfgvhbjk edrftgyhujuu

    • pointti.x)

      Joo kun mulla köyhällä ei oo tota kyseistä peliä (kaverilla on ja vaikutti tosi kivalta x) ) nii voisko tätä pelata jossain netissä? o_O

      • annuli

        joo


    • hiuuuu

      saako ton bounce 3D pelin nokia 5230 kännykkään? :)

      • cs_joku

        eli lataat ton http://gallery.mobile9.com/f/794609/ sielt DOWNLOAD sit pistät puhelimen usbilla kiinni tietokoneeseen sit tulee jotakin sielt avaa resursien hallinta ja pistät sen bounce tiedoston kännyys mul toimii moitteettomasti -sovelus ei ole suomen kielinen mut vakiona olis maailman paras känny peli


      • Böö.
        cs_joku kirjoitti:

        eli lataat ton http://gallery.mobile9.com/f/794609/ sielt DOWNLOAD sit pistät puhelimen usbilla kiinni tietokoneeseen sit tulee jotakin sielt avaa resursien hallinta ja pistät sen bounce tiedoston kännyys mul toimii moitteettomasti -sovelus ei ole suomen kielinen mut vakiona olis maailman paras känny peli

        Niin, siis meinaako tuo sitä Bounce Tales- peliä?
        Saako sitä muihin ku Nokian kännyköihin, haluisin , mutta mulla on Samsungin kännykkä..


      • cs_joku

        no itse mietin ihan samaa, haluaisin sen kyllä.. mistähän sais nokia 5230 kännykkään?


    • leevibest

      o se me.... Eää muista! x)) Mul se oli jo kännys ja mun kamul on the sims3 kännys! D:

    • joku random lanittaj
      • Mokkulalala

        Kertokaa ´pliide mte pystyy hyppii pienellä pallolla korkealle siis onko ees bounse back koodeja?!?!?!?!?!!??!?!


    • ??????

      Mobile9:stä saa ladattua ihan ilmaseks monia kännykkäpelejä.

    • HELP!!

      mul on nokia 5230 ja haluan 100% toimivan bounce touchin tietääks kukaa mist saa?

    • Hmmes+dosdan

      Googlatkaa! Pitää aina kysyä neuvoja kirjota vaikka google hakuun Nokia 5230 Bounce game download. tai jotai tollasta kyl se sielt löytyy jos on

    • bounce tales

      mun kännykäs oli valmiina jo bounce tales, rally stars,sudoku ja uno...
      mul ei toimi kattomani koodit bounces...

    • ninnimimmitittililli

      mene nettiin sieltä löytää bouncen paina siitä maksaa pari euroa 2e tai 3e hmm... 4e tai jopa ilmainen löydät varmaan ole hyvä

      • doing bing

        miltä sivulta sen saa


    • CHAPTA

      Mä olen survonut koko pelin läpi. Ilman koodeja. Eikä ne edes toimi. Puhelimen malli on 6730c. Onko kellään tietoa että onko Bouncea saatavissa joku esim. Bounce Tales 2, tai muuta?

    • miettijä???

      saako bounce touchin nokia 5228 kun oon ettinyt sitä ????

    • RONI

      MINÄ HALUAN LADATA BOUNCE TALESIN

      • Somban

        http://
        gallery.mobile9.com/f/794609/ Tuolta onnistuin lataamaan Bounce Talesin. Ei ole suomenkielinen, mua ei ainakaa haittaa. Tosiaan tuolta pystyy ladata Bounce Talesin. Puhelimeni on Nokia C3 Touch and Type.


    • .lkjh

      yujklöp

    • Miten saa Bounce Talesin Nokia Asha 203- puhelimeen ilmaiseksi? Olen ettiny jo kauan sitä.

      • Somban

        http://
        gallery.mobile9.com/f/794609/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe