Sellainen oli sitten Jämsänkosken kaupunginvaltuuston kokous eräänä huhtikuisena maanantaina AD 2007, että Arto Lampinen esitti Jämsän ja Jämsänkosken kaupunkien yhdistämistä vuoden 2009 alussa.
Ennen kokousta "neuvottelivat" pitkään, sitten päättivät asiasta "yksimielisesti"!
Käytännössä asia etenee Paras-hankkeen selvityksen osana.
Lampinen: Jämsänkoski Jämsään!
7
1636
Vastaukset
- Nopeassa ajassa
Meniköhän nyt vanhoillisilta punikkikommareilta lopullisesti paskat housuun vai ovatko ne jo kuolleet sukupuuttoon?
- kuin ei milloinkaan
Tämä kokous olisi pitänyt nähdä jo vuosia sitten. Nyt kulutettiin turhaan änkyröintiin paljon vaivaa ja rahaa.
- heido666
Minä ainakin muutan siinä vaiheessa pois jämsänkoskelta kun tuo yhdistys tapahtuu...
- Niinhän sinä teet
heido666 kirjoitti:
Minä ainakin muutan siinä vaiheessa pois jämsänkoskelta kun tuo yhdistys tapahtuu...
Eikös me kaikki muutkin koskelaiset muuteta? Tuskin sen uuden kaupungin nimi tulee olemaan Jämsänkoski. Luultavastí siis muutat Jämsään?
- näihin
heido666 kirjoitti:
1. Etkö pidäkään koskea arvossa koska näin vähästä muutat?
2. Oletko ihastunut vain kunnan hallintorajoihin?
3. Mistä löytyy korvaava koski eli missä elämisen riemu sitten repeää?
- Anonyymi
Kuinkahan moni on muuttanut pois Jämsänkoskelta yhdistymisen takia? Eletään vuotta 2025. Miten yhdistyminen on vaikuttanut elämään?
Jämsänkoski on kaunis paikka asua, on kaupat lähellä, mut miten muut palvelut?- Anonyymi
Ja partureita riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2203052Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa111398Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1201337Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2141324Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3931293- 1111133
- 961080
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4571078- 46934
- 66934