Lampinen: Jämsänkoski Jämsään!

maanantaina valtuustossa!

Sellainen oli sitten Jämsänkosken kaupunginvaltuuston kokous eräänä huhtikuisena maanantaina AD 2007, että Arto Lampinen esitti Jämsän ja Jämsänkosken kaupunkien yhdistämistä vuoden 2009 alussa.

Ennen kokousta "neuvottelivat" pitkään, sitten päättivät asiasta "yksimielisesti"!

Käytännössä asia etenee Paras-hankkeen selvityksen osana.

7

1636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeassa ajassa

Meniköhän nyt vanhoillisilta punikkikommareilta lopullisesti paskat housuun vai ovatko ne jo kuolleet sukupuuttoon?

• kuin ei milloinkaan

Tämä kokous olisi pitänyt nähdä jo vuosia sitten. Nyt kulutettiin turhaan änkyröintiin paljon vaivaa ja rahaa.

• heido666

Minä ainakin muutan siinä vaiheessa pois jämsänkoskelta kun tuo yhdistys tapahtuu...

• Niinhän sinä teet
        heido666 kirjoitti:

Minä ainakin muutan siinä vaiheessa pois jämsänkoskelta kun tuo yhdistys tapahtuu...

Eikös me kaikki muutkin koskelaiset muuteta? Tuskin sen uuden kaupungin nimi tulee olemaan Jämsänkoski. Luultavastí siis muutat Jämsään?

• näihin
        heido666 kirjoitti:

1. Etkö pidäkään koskea arvossa koska näin vähästä muutat?
        2. Oletko ihastunut vain kunnan hallintorajoihin?
        3. Mistä löytyy korvaava koski eli missä elämisen riemu sitten repeää?

• Anonyymi

Kuinkahan moni on muuttanut pois Jämsänkoskelta yhdistymisen takia? Eletään vuotta 2025. Miten yhdistyminen on vaikuttanut elämään?
      Jämsänkoski on kaunis paikka asua, on kaupat lähellä, mut miten muut palvelut?

• Anonyymi

Ja partureita riittävästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      3052
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      11
      1398
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      120
      1337
    4. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      214
      1324
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      393
      1293
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1133
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      96
      1080
    8. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      457
      1078
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      934
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66