Sellainen oli sitten Jämsänkosken kaupunginvaltuuston kokous eräänä huhtikuisena maanantaina AD 2007, että Arto Lampinen esitti Jämsän ja Jämsänkosken kaupunkien yhdistämistä vuoden 2009 alussa.
Ennen kokousta "neuvottelivat" pitkään, sitten päättivät asiasta "yksimielisesti"!
Käytännössä asia etenee Paras-hankkeen selvityksen osana.
Lampinen: Jämsänkoski Jämsään!
7
1721
Vastaukset
- Nopeassa ajassa
Meniköhän nyt vanhoillisilta punikkikommareilta lopullisesti paskat housuun vai ovatko ne jo kuolleet sukupuuttoon?
- kuin ei milloinkaan
Tämä kokous olisi pitänyt nähdä jo vuosia sitten. Nyt kulutettiin turhaan änkyröintiin paljon vaivaa ja rahaa.
- heido666
Minä ainakin muutan siinä vaiheessa pois jämsänkoskelta kun tuo yhdistys tapahtuu...
- Niinhän sinä teet
heido666 kirjoitti:
Minä ainakin muutan siinä vaiheessa pois jämsänkoskelta kun tuo yhdistys tapahtuu...
Eikös me kaikki muutkin koskelaiset muuteta? Tuskin sen uuden kaupungin nimi tulee olemaan Jämsänkoski. Luultavastí siis muutat Jämsään?
- näihin
heido666 kirjoitti:
1. Etkö pidäkään koskea arvossa koska näin vähästä muutat?
2. Oletko ihastunut vain kunnan hallintorajoihin?
3. Mistä löytyy korvaava koski eli missä elämisen riemu sitten repeää?
- Anonyymi
Kuinkahan moni on muuttanut pois Jämsänkoskelta yhdistymisen takia? Eletään vuotta 2025. Miten yhdistyminen on vaikuttanut elämään?
Jämsänkoski on kaunis paikka asua, on kaupat lähellä, mut miten muut palvelut?- Anonyymi
Ja partureita riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149