onko ketään jolta olis todettu päässä kasvain nimeltä paragangliooma? täällä kohtalotoveri menosssa kohta leikkaukseen. kokemuksia kaivataan
paragangliooma
5
5453
Vastaukset
- marhuo1
Olen käynyt Kuopiossa Cyberknife sädehoidossa 18.10.2012 Paragangliooman takia.Tässä odotellessa miten auttaa,mulla silmä vinossa ja korvasta tärykalvo pullottaa sen takia oikealla puolella molemmat.
- paraganglioma
Hei, minä kärsin myös kyseisestä sairaudesta. Kaksi kasvainta on jo ollut, ensimmäinen leikattiin vakavin komplikaation, tämän vuoksi toista ei voitu leikata, joten toinen sädehoidettin LINACilla. Sädehoito onnistui.
Nyt tuli karmaiseva hetki kun löydettiin kolmas, lähellä tuota jo sädehoidettua kasvainta, tuo Cyberknife saattaisi olla ainut toivoni. Auttoiko hoito sinua?
- Tutkimukset kesken
Miten tuo paragangliooma oireili ja miten se diagnosoitiin? Millaisissa tutkimuksissa se tuli ilmi?
- marhuo1
Korvassa sydämen sykkeen mukaan kuuloinen tinnitus ollut 7 vuotta ja 3 vuotta ollut silmä vinossa,painaa hermoa(abdusenspareesi)
Diagnosoitiin ottamalla suoraan tärykalvon läpi solunäyte ja kuvauksia ollut.
Ensi kuussa lähden uudelleen hoitoon,siellä selviää onko muutoksia.
Oireet ovat mulla ennallaan.
Neurokirurgi sanoi suoraan ettei voi leikata,liian riskialtista
Oulusta (oys)mennyt konsultaatiopyyntöjä minun vuoksi leikkausta varten aikaisemmin Italiaan,Saksaan ja Helsinkiin.
- Anonyymi
Minulla epäillään paraganglioomaa haimassa, 4cm kasvain (voi olla myös net-kasvain tai gist-kasvain). Kasvain ilmeisesti leikataan pois kun siitä on ensin otettu koepala. Minulla ei ole mitään oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151