Asun maalla. Naapureina vain yksi mökkiläinen. nainen hirmu utelias mun tekemisistä ja välillä tulee tontille ties minkä tekosyyn kanssa.
nyt on käynyt niin, että jos en ole ulkona, niin se kurkkii ikkunoista sisään katsoakseen, olenko kenties nukkumassa. Itse kertoi ekalla kerralla kiivenneensä paloportaille, jotta ylettyisi keittiön ikkunaan. Kun keittiön ovi on mulla yleensä auki, sieltä näkee suoraan mun sänkyyn.
Pitääkö mun p**kele hankkia sen takia verhot? Entä jos mula oliskin just petikaveri paikalla? Mun on jotenkin saatava sanottua sille, et en hirveesti arvosta moista käytöstä.
Naapuri kurkkii ikkunoista
14
2027
Vastaukset
- jaskajuuso
aivan samoin. mene kurkkimaan hänen ikkuinoihin, vaikka se pahalta voi tuntuakin. uskoisin, että voisi siitä tajuta.
- pieni viesti..
Jätä siihen ikkunalle aivan pieni viesti, jonka näkee vain tosi läheltä ja kirjoita siihen, että äläpäs kyylää ihmisten taloihin sisälle. Tai jätä siihen naapuri kyylää naapurii- yhdistyksen jäsenhakemuslomake.. Eiköhän tajua vähemmästä. Älä suoraa sano mitään, mut siten, et se tajuu hävetä kun seukki kerran kurkkii.
- ratkaisuyritys
Laita keittiön oven ja sängyn väliin sermi.
- hatuttaa
eipä sermiä saa siihen. tuntuu kyl et, jos sieltä keittiön ikkunasta ei näe nukunk, niin nappaa jonkun pihatuolin tmsj jotta ylettyis makkarin ikkunaan.
Kaiksta matalimmalla olevassa ikkunassa on viltti ripustettu eteen.
- munasillaan hei
Seuraavan kerran kun se tulee niin yritä ehtiä riisuutua ja kävele munasillaan just siihen ikkunan eteen kun se tulee kurkkimaan :)
- päättelit
että kysymyksessä on mieshenkilö ?
- on nainen
päättelit kirjoitti:
että kysymyksessä on mieshenkilö ?
Yksinkertaisena perusteluna se, ettei kukaan nainen kehtaisi näkyvästi olla miehestä niiiin kiinnostunut, että kiipeisi palotikkaille häntä tiirailemaan...
- muttei toisen
Sillähän ei ole mitään asiaa sinun tontillesi. Hän saa olla omalla tontillaan miten päin haluaa, mutta sinun tontilla hän ei saa olla jos käsket mennä pois. Tietysti jos olet nukkumassa, et voi aavistaa mihin aikaan naapuri tulee. Se on ikävää. Aika helppo silti olisi hankkia ne verhot joitten läpi ei näe ja sanoa suoraan ettet tykkää, että päiväuniasi häiritään. Sano että haluat nukkua rauhassa ja sitten kun olet hereillä niin tulet sitten itse juttelemaan, muulloin et ole tavattavissa.
- sekaisin...
on näemmä menneet. Asukki eli minä olen nainen. Ja ikkunasta kurkkiva mökkinaapurikin on nainen.
Se tulee yleensä lahjojen kanssa, milloin havuja hevosille tai vaikka mulle marjoja.
- vielä paremmaksi
Luulin jo nähneeni näkyjä, lämpimänä päivänä pidin siivotessa ovet auki... Hieman säikähdin kun naapurin täti kurkki ovelta sisään, hän ei heti huomannut minua, katseli varmaan joka sentin sisustuksestani...sitten sanoi hei, kun huomasi minut, asiaakaan ei ollut, kunhan tuli kyttäämään uteliaisuuttaan.
Mulla jäi varmaan suu auki, kun niin hämmästyin. Olisi edes hienovaraisesti KOPUTTANUT tai odottanut ulkopuolella. Tuli todella sellainen olo että täti tunkeutui kotiini...- ------------m-----------
...vuokrasin kivan pikku kaksion keskustasta, vuokraisäntä "valoisa" vanhus, asiallisen oloinen ja siis iäkkäämpi mieshenkilö.
Kammottaviin vuokraisäntiin kyllästyneenä ajattelin, että tuo lienee ainakin harmiton ja tein aluksi vuoden vuokrasopimuksen, sillä olin ajatellut pidempi aikaista olemista ko kämpässä.
Kunnes: kotiin tullessani silloin tällöin olikin postiluukusta tiputettu posti nostettu siististi keittiön pöydälle - ja niin pöheli en ole, ettenkö olisi muistanut jos itse kesken työpäivää olisin käynyt tsekkaamassa postin.
No, parin kolmen sellaisen tapauksen jälkeen näin vuokraisännän, joka valitettavasti asui samassa talossa, eri rapussa tosin, joten en kauhean usein törmännyt onneksi kuitenkaan. Ihmettelin hälle asiaa: kenelläkään muulla ei nimittäin pitänyt olla avaimia asuntoon kuin minulla ja hänellä.
No, sanoi viattomasti, että joo, oli kyllä soittanut ovikelloa ensin, mutta kun en avannut, tuli katsomaan onko kaikki ok, ja ne postit siinä samalla nosti...( ja luki taatusti kaiken). Sanoin, etten koskaan ole päivällä kotona,vaan töissä ja olisi kiva jos hän ei enää menisi omilla avaimilla sisälle etukäteen ilmoittamatta.
Veti herneen nenään mutta luulin että otti onkeensa.
Kunnes eräänä vapaapäivänä keskellä päivää olinkin kotona, ja silloisen miesystäväni kanssa, täydessä touhussa olohuoneen sohvalla, johon suoraan näkymä ulko-ovelta.
Ja kappas, ovi käy ja eikähän se kääkkä seiso suu auki toljottamassa siinä ovella!!!
Sanoi nähdeensä,että oli valot päällä, tuli sammuttamaan kun ajatteli,että olen vahingossa unohtanut...Silloin meni hermot, muutin viikon sisällä pois, vaikka vuokrasopimusta jäljellä puolivuotta, kaikki vuokrat maksoin ajallaan muuttopäivään saakka, mutta toki äijänkäppyrä nyt karhuaa perinnän kautta sitä loppuaikaa jonka sopimus olisi ollut....HUOK! - rikkoi lakia..bh
------------m----------- kirjoitti:
...vuokrasin kivan pikku kaksion keskustasta, vuokraisäntä "valoisa" vanhus, asiallisen oloinen ja siis iäkkäämpi mieshenkilö.
Kammottaviin vuokraisäntiin kyllästyneenä ajattelin, että tuo lienee ainakin harmiton ja tein aluksi vuoden vuokrasopimuksen, sillä olin ajatellut pidempi aikaista olemista ko kämpässä.
Kunnes: kotiin tullessani silloin tällöin olikin postiluukusta tiputettu posti nostettu siististi keittiön pöydälle - ja niin pöheli en ole, ettenkö olisi muistanut jos itse kesken työpäivää olisin käynyt tsekkaamassa postin.
No, parin kolmen sellaisen tapauksen jälkeen näin vuokraisännän, joka valitettavasti asui samassa talossa, eri rapussa tosin, joten en kauhean usein törmännyt onneksi kuitenkaan. Ihmettelin hälle asiaa: kenelläkään muulla ei nimittäin pitänyt olla avaimia asuntoon kuin minulla ja hänellä.
No, sanoi viattomasti, että joo, oli kyllä soittanut ovikelloa ensin, mutta kun en avannut, tuli katsomaan onko kaikki ok, ja ne postit siinä samalla nosti...( ja luki taatusti kaiken). Sanoin, etten koskaan ole päivällä kotona,vaan töissä ja olisi kiva jos hän ei enää menisi omilla avaimilla sisälle etukäteen ilmoittamatta.
Veti herneen nenään mutta luulin että otti onkeensa.
Kunnes eräänä vapaapäivänä keskellä päivää olinkin kotona, ja silloisen miesystäväni kanssa, täydessä touhussa olohuoneen sohvalla, johon suoraan näkymä ulko-ovelta.
Ja kappas, ovi käy ja eikähän se kääkkä seiso suu auki toljottamassa siinä ovella!!!
Sanoi nähdeensä,että oli valot päällä, tuli sammuttamaan kun ajatteli,että olen vahingossa unohtanut...Silloin meni hermot, muutin viikon sisällä pois, vaikka vuokrasopimusta jäljellä puolivuotta, kaikki vuokrat maksoin ajallaan muuttopäivään saakka, mutta toki äijänkäppyrä nyt karhuaa perinnän kautta sitä loppuaikaa jonka sopimus olisi ollut....HUOK!Lain mukaan ei saa tulla ilmoittamatta toisen asuntoon vaikka omistaisi asunnon. Älä maksa, sillä vuokraisäntäsi itse rikkoi säännöksiä!
- -------------M------------
rikkoi lakia..bh kirjoitti:
Lain mukaan ei saa tulla ilmoittamatta toisen asuntoon vaikka omistaisi asunnon. Älä maksa, sillä vuokraisäntäsi itse rikkoi säännöksiä!
ja nyt ne karhut sitten riitaisena ulosotossa - paska homma minun kannalta, sillä jos haluan vuokra-asunnon ja luottotiedoissa merkintä maksamattomista vuokrista, niin ei paljon naurata...Tietenkään minulla ei edes ole varaa maksaa niitä, sillä maksan nyt tietenkin myös asunnosta jossa asun.
Laitoin muuttokuluista laskun vuokraisännälle ja kysyin poliisilta asiasta, sanoivat jaa,ikävä juttu mutta sen verran vähäpätöinen, että ei kannata tehdä rikosilmoitusta, selvittäkää asiat keskenään niin tulee halvemmaksi...Just. - sinullakin...
-------------M------------ kirjoitti:
ja nyt ne karhut sitten riitaisena ulosotossa - paska homma minun kannalta, sillä jos haluan vuokra-asunnon ja luottotiedoissa merkintä maksamattomista vuokrista, niin ei paljon naurata...Tietenkään minulla ei edes ole varaa maksaa niitä, sillä maksan nyt tietenkin myös asunnosta jossa asun.
Laitoin muuttokuluista laskun vuokraisännälle ja kysyin poliisilta asiasta, sanoivat jaa,ikävä juttu mutta sen verran vähäpätöinen, että ei kannata tehdä rikosilmoitusta, selvittäkää asiat keskenään niin tulee halvemmaksi...Just.Tietääkseni Suomen laissa turvataan maksuton oikeusapu varattomalle jos ei itse pysty omia oikeuksia puoltamaan. Kysypä neuvoa esim. jostain oikeusaputoimistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110