Työharjoittelu päiväkodissa

Tavoitteet

Nooh, kun näitä työharjoittelupaikkoja alettiin miettiä mainitsin etten mielelläni halua päiväkotiin. Olen aikuisopiskelija ja olen lasten kanssa viettänyt paljon aikaa elämästäni, vaikka minulla ei omia lapsia olekaan.

Nämä eivät riittäneet syyksi mennä viideksi viikoksi harjoittelemaan päiväkotiin.
Keksin todella hienot ja "haastavat" tavoitteet.
Ohjaajanikin totesi tavoitteita olevan paljon ja ne olivat hyviä. Ainoa negatiivinen palaute oli ensimmäisen viikon jälkeen, että olen vaikea ohjattava, koska olen tilannetajuinen ja osaan tehdä jo itse. Minua ei tarvitse neuvoa jne..Tavoitteet on suoritettu ja minun pyydettiin keksiä niitä lisää. Harjoittelua jäljellä siis vielä kolme viikkoa ja näyttöviikko.

Olen todella turhautunut harjoitteluun. Pidän päiväkodissa työskentelystä tosi paljon. Pidän noista pienistä lapsista (0-3v) ja haluan joskus työskennelläkin päiväkotimaailmassa, mutta harjoittelu ei annan minulle mitään uutta :(

Koen itseni ilmaiseksi työvoimaksi harjoittelupaikallani.
Mitä kirjoitan päiväkirjaanikaan, kun en opi uusia asioita?!
Mitä tavoitteita voisin keksiä?

Neuvokaa, jos en mitään uutta keksi, vaikuttaa se varmastikin arvosteluun.
Päiväkirjaankaan ei oikeastaan viitsi mitään negatiivista laittaa...voi kökkö.
Todella ahdistavaa!

13

5823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-lastenhoitaja

      Jos olet ollut päiväkodissa harjottelemassa viikon ja olet sitä mieltä, että et enään opi mitään, niin nopeastippa opit lastenhoitajan työn.
      Olen itse ollut päiväkodissa töissä lastenhoitajana 10 vuotta ja sillä kokemuksella voin sanoa, että sitä työtä ei viikossa opi!
      Jos olet viikossa päässyt tavoitteisiisi, ne ovat olleet aika onnettomat.
      Hieman nöyryyttä ja uuden oppimisen intoa, niin voit joskus olla alan ammattilainen.

      • Tavoitteet