sanokaa EI hyvät ihmiset jos teille tarjotaan siitä ei todellakaan ole mitään hyötyä rahat menee terveys ja suurin osa elämää on helvettiä!en onneksi itse ole tullut tarjouksen uhriksi ja toivotaan ettei kukaan luuseri sitä tarjoakkaan kaikki huumet ovat pahoja terveydelle myös tupakki on "tavallaan" huume mutta liian tavanomainen ja yleistynyt.Alkoholi ja lääkkeet ovat myös sairasta mitähän ideaa siinäkin on EI MITÄÄN!Alkoholin sopivan käytön ymmärrän NUORILLAKIN mutta en liian nuorilla!Ymmärrys kärsii jos näkee jonkun ala-asteelaisen dokaamassa!ei seiska eikä kasi luokkalaisillakkaan pullo kädessä kaunis ole!Jättäkää päihteet itseään huonona pitäville tupakit niitä haluaville alkoholi aikuisille&"aikuis mielisille"ja ELÄMÄ oikeille ihmisille!!
OTTAKAA KANTAA!
Sano EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7
728
Vastaukset 7
- hasa
ilman päihteitä ei voi olla hauskaa!!!!!!!!
- ahap
huumeet on parasta elämää !
emmä muuten näkis sateenkaaria tammikuussa opiskelijaboxissa. ja vieläku kaikki on hyvin. laajentakaa sitä tajuntaanne, hyvät ihmiset, ei tästä mitään tule jos te tyydytte siihen mitä on. - I did it!
ahap kirjoitti:
emmä muuten näkis sateenkaaria tammikuussa opiskelijaboxissa. ja vieläku kaikki on hyvin. laajentakaa sitä tajuntaanne, hyvät ihmiset, ei tästä mitään tule jos te tyydytte siihen mitä on.Joo, oot varmaan pari kertaa kokeillu, ku vielä tollein puhut.
Nautit siitä nyt, kun se on vielä "vapaaehtoista". Anna olla kun tulee hetki, jolloin tajuat, ettet enää pääsekään irti. Sillä hetkellä muistat miun sanoneen: lopeta nyt vielä ku voit, vaikka hallut oiski parhaimmillaan.
-Mulle itelleni on kyllä ihan sama, lopeta vaan sitte, ku se on kaikista vaikeinta, tai sillon ku et yksinkertasesti voi muuta.
-Ei kukaa muu välitä, millo sä lopetat, päätä ite millo haluut irti. - onnellinen
ahap kirjoitti:
emmä muuten näkis sateenkaaria tammikuussa opiskelijaboxissa. ja vieläku kaikki on hyvin. laajentakaa sitä tajuntaanne, hyvät ihmiset, ei tästä mitään tule jos te tyydytte siihen mitä on.....kasva aikuiseksi ja hommaa itelles elämä vielä kun voit!!!!!!!!!
- sasu
käyttää oikein
itse en tule riippuvaiseksi
tarjoan lapsillekin
niistä tuli raittiita
jos olisin pelotellut
ja tarkkaillut
ne olis repsahtanu
uteliaisuuttaan
jos ottaa paukun pari
ei se miestä kaada
mutta jatkuva dokaaminen
tekee häijyä - kokemusta
hasista, muuten voi tulla paniikkihäiriö
- sage
sage
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711860
- 831328
- 114973
- 96861
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66716Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
- 29552
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42544