SOVITERENKAAT ?!

ALUVANTEISSA PAKKOKO?

Kyseessä siis auton aluvanteet.

Käytetäänkö AINA aluvanteiden kanssa soviterenkaita?

Miksi soviterenkaita käytetään?

Onko soviterenkaita välttämätön käyttää (teknisistä syistä)?

Mitä tapahtuu jos ei laitakaan ko. soviterenkaita?

Kokemuksia soviterenkaista / ilman?

8

10726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskittää..

ei niitä pakko ole käyttää mutta muista aina jälkikiristää aluvanteet käytti tai ei! Kannattaa muutenkin tarkkailla että vanteet on kunnolla kiinni, itellä meinas lähtee joku vuos takaperin aamulla työmatkalla fillari edestä irti. Ei mulla ollu soviterenkaita viimevuonna kaikissa renkaissa.

• frage

käyttänyt sovituspaloja,mutta vanteet onkin vaimon autossa,mutta kuitenkin hyvin on toiminut ilmankin

• keskiö

mistähän niitä saisi jottei tarvitsisi sorvuuttaa??

• demaristi
        keskiö kirjoitti:

mistähän niitä saisi jottei tarvitsisi sorvuuttaa??

kysyä rengasliikkeistä. Ja todellakin kannattaa käyttää soviterenkaita ettei tärisyt, ei ne pelkät pultit vanteita keskitä.

• joojuu

googleta

• Asennustapilla

Myivät aluvanteiden kanssa sellaisen asennustapin mikä kierretään pultin kierteeseen. Se keskiö on isosti väljä ettei mitään keskitystä voi edes tapahtua keskireiän avulla. Pyöränpulttien kartioilla se lopullinen keskittyminen tapahtuu. Jos asennustappia ei olisi niin aika hankalaa asentaminen paikoilleen hakuammuntana olisi. Joskus oli vä'ljäreikäiset ja tosi hankalat peltivanteet, ja ei ollut edes asennustappia käytössä.

• Tarkkuuspultti

Tasokantainen tarkkuuspultti toimii myös keskittimenä. Niihin kannattaa laittaa voitelurasvaa, ettei tapahdu kiinnisyöpymistä, kun se pultin ja reiän välys on minimaalisen pieni. Kerran on syöpynyt ja juuttunut, ja sen kyllä muistaa.

• kaupalliset syyt

Alkoperistä kokoa olevissa vanteissa on aina oikean kokoinen keskireikä. Tarvikevanteita tehdään sopimaan useampaan merkkiin/malliin ja siksi niihin tarvitaan keskitysrenkuloita. Joskus ne on jopa vain muovisia renkulita jotka helpottavat asennusta, mutta aina on parempi jos keskireikä on valmiiksi oikeaa kokoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe