Mä en polta tupakkaa, enkä käytä muitakaan päihdeaineta, kuten alkoholi tai huumeet. Koulu mulla menee hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja käykää koulua niin te ajatte vuosien päästä ferrarilla kuten minä =)
see ya!
Happy day again.
7
567
Vastaukset
- nuuska-82
Mä tuun sit sun kyytiin kun sä saat sen Ferrarin! =)
- myös viisas
en tiedä oletko tosiaan viisas vai sokea. maailma ei ole kaunis paikka. asiat eivät ole hyvin. vain murto-osalla on mahdollisuus onneen. nauti siis jos tajuat mistä nauttia, muuten avaa silmäsi maailmalle.
täällä kärsitään. - Edit
kukaan tollaseen tyyppiin
- Hope
mitä liene, mutta on todella mukavaa että jollakin nuorella menee noin hyvin tässä nykymaailmassa.
Totta voi olla, ettet ole vielä törmännyt elämän kääntöpuoleen, mutta siitäkin varmaan selviät, kun asiat muuten on kunnossa.
Toivon sulle kaikesta sydämestäni mitä parhainta jakoa, niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä! - ossi
mutta elämä on täynnä
myötä- ja vastamäkiä
varaudu hyvinä aikoina
kestämään huonot ajat
sitä voi auttaa toisia
jos itsellä menee hyvin
se on oikeaa toimintaa - fgaaregrareg
no nyt vuosien päästä kysyn: saitko ferrarin?
- eihajuakaan
Mä poltan tupakkaa, ja käytän muitakin päihdeaineta, kuten alkoholi ja kannabis. Koulu mulla meni hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja tehkää duunii niin te asutte eri puolilla maailmaa kuten minä tällä hetkellä aurinkorannan tuntumassa =)
see ya!
Aloittajalle saattaa tulla snadi ylläripylläri ku se on viettäny päihteetöntä elämää ja kuvittelee sen olevan joku meriitti ku mä pörhällän sen ritsasta ohi Bemarilla ku on kiire ostaa lisää kukkaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117131- 954701
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594637Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503793- 513758
- 2153738
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263303- 502703
- 372514
- 362214