Happy day again.

SportMusic 82

Mä en polta tupakkaa, enkä käytä muitakaan päihdeaineta, kuten alkoholi tai huumeet. Koulu mulla menee hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja käykää koulua niin te ajatte vuosien päästä ferrarilla kuten minä =)
see ya!

7

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuska-82

      Mä tuun sit sun kyytiin kun sä saat sen Ferrarin! =)

    • myös viisas

      en tiedä oletko tosiaan viisas vai sokea. maailma ei ole kaunis paikka. asiat eivät ole hyvin. vain murto-osalla on mahdollisuus onneen. nauti siis jos tajuat mistä nauttia, muuten avaa silmäsi maailmalle.

      täällä kärsitään.

    • Edit

      kukaan tollaseen tyyppiin

    • Hope

      mitä liene, mutta on todella mukavaa että jollakin nuorella menee noin hyvin tässä nykymaailmassa.
      Totta voi olla, ettet ole vielä törmännyt elämän kääntöpuoleen, mutta siitäkin varmaan selviät, kun asiat muuten on kunnossa.
      Toivon sulle kaikesta sydämestäni mitä parhainta jakoa, niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä!

    • ossi

      mutta elämä on täynnä
      myötä- ja vastamäkiä
      varaudu hyvinä aikoina
      kestämään huonot ajat
      sitä voi auttaa toisia
      jos itsellä menee hyvin
      se on oikeaa toimintaa

    • fgaaregrareg

      no nyt vuosien päästä kysyn: saitko ferrarin?

    • eihajuakaan

      Mä poltan tupakkaa, ja käytän muitakin päihdeaineta, kuten alkoholi ja kannabis. Koulu mulla meni hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja tehkää duunii niin te asutte eri puolilla maailmaa kuten minä tällä hetkellä aurinkorannan tuntumassa =)
      see ya!

      Aloittajalle saattaa tulla snadi ylläripylläri ku se on viettäny päihteetöntä elämää ja kuvittelee sen olevan joku meriitti ku mä pörhällän sen ritsasta ohi Bemarilla ku on kiire ostaa lisää kukkaa. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe