Happy day again.

SportMusic 82

Mä en polta tupakkaa, enkä käytä muitakaan päihdeaineta, kuten alkoholi tai huumeet. Koulu mulla menee hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja käykää koulua niin te ajatte vuosien päästä ferrarilla kuten minä =)
see ya!

7

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuska-82

      Mä tuun sit sun kyytiin kun sä saat sen Ferrarin! =)

    • myös viisas

      en tiedä oletko tosiaan viisas vai sokea. maailma ei ole kaunis paikka. asiat eivät ole hyvin. vain murto-osalla on mahdollisuus onneen. nauti siis jos tajuat mistä nauttia, muuten avaa silmäsi maailmalle.

      täällä kärsitään.

    • Edit

      kukaan tollaseen tyyppiin

    • Hope

      mitä liene, mutta on todella mukavaa että jollakin nuorella menee noin hyvin tässä nykymaailmassa.
      Totta voi olla, ettet ole vielä törmännyt elämän kääntöpuoleen, mutta siitäkin varmaan selviät, kun asiat muuten on kunnossa.
      Toivon sulle kaikesta sydämestäni mitä parhainta jakoa, niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä!

    • ossi

      mutta elämä on täynnä
      myötä- ja vastamäkiä
      varaudu hyvinä aikoina
      kestämään huonot ajat
      sitä voi auttaa toisia
      jos itsellä menee hyvin
      se on oikeaa toimintaa

    • fgaaregrareg

      no nyt vuosien päästä kysyn: saitko ferrarin?

    • eihajuakaan

      Mä poltan tupakkaa, ja käytän muitakin päihdeaineta, kuten alkoholi ja kannabis. Koulu mulla meni hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja tehkää duunii niin te asutte eri puolilla maailmaa kuten minä tällä hetkellä aurinkorannan tuntumassa =)
      see ya!

      Aloittajalle saattaa tulla snadi ylläripylläri ku se on viettäny päihteetöntä elämää ja kuvittelee sen olevan joku meriitti ku mä pörhällän sen ritsasta ohi Bemarilla ku on kiire ostaa lisää kukkaa. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe