Mä en polta tupakkaa, enkä käytä muitakaan päihdeaineta, kuten alkoholi tai huumeet. Koulu mulla menee hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja käykää koulua niin te ajatte vuosien päästä ferrarilla kuten minä =)
see ya!
Happy day again.
7
632
Vastaukset
- nuuska-82
Mä tuun sit sun kyytiin kun sä saat sen Ferrarin! =)
- myös viisas
en tiedä oletko tosiaan viisas vai sokea. maailma ei ole kaunis paikka. asiat eivät ole hyvin. vain murto-osalla on mahdollisuus onneen. nauti siis jos tajuat mistä nauttia, muuten avaa silmäsi maailmalle.
täällä kärsitään. - Edit
kukaan tollaseen tyyppiin
- Hope
mitä liene, mutta on todella mukavaa että jollakin nuorella menee noin hyvin tässä nykymaailmassa.
Totta voi olla, ettet ole vielä törmännyt elämän kääntöpuoleen, mutta siitäkin varmaan selviät, kun asiat muuten on kunnossa.
Toivon sulle kaikesta sydämestäni mitä parhainta jakoa, niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä! - ossi
mutta elämä on täynnä
myötä- ja vastamäkiä
varaudu hyvinä aikoina
kestämään huonot ajat
sitä voi auttaa toisia
jos itsellä menee hyvin
se on oikeaa toimintaa - fgaaregrareg
no nyt vuosien päästä kysyn: saitko ferrarin?
- eihajuakaan
Mä poltan tupakkaa, ja käytän muitakin päihdeaineta, kuten alkoholi ja kannabis. Koulu mulla meni hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja tehkää duunii niin te asutte eri puolilla maailmaa kuten minä tällä hetkellä aurinkorannan tuntumassa =)
see ya!
Aloittajalle saattaa tulla snadi ylläripylläri ku se on viettäny päihteetöntä elämää ja kuvittelee sen olevan joku meriitti ku mä pörhällän sen ritsasta ohi Bemarilla ku on kiire ostaa lisää kukkaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3188870Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat825432Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3094888SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703400Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32852Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal492216Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42212Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72128- 1132096
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401993