Happy day again.

SportMusic 82

Mä en polta tupakkaa, enkä käytä muitakaan päihdeaineta, kuten alkoholi tai huumeet. Koulu mulla menee hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja käykää koulua niin te ajatte vuosien päästä ferrarilla kuten minä =)
see ya!

7

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuska-82

Mä tuun sit sun kyytiin kun sä saat sen Ferrarin! =)

• myös viisas

en tiedä oletko tosiaan viisas vai sokea. maailma ei ole kaunis paikka. asiat eivät ole hyvin. vain murto-osalla on mahdollisuus onneen. nauti siis jos tajuat mistä nauttia, muuten avaa silmäsi maailmalle.

täällä kärsitään.

• Edit

kukaan tollaseen tyyppiin

• Hope

mitä liene, mutta on todella mukavaa että jollakin nuorella menee noin hyvin tässä nykymaailmassa.
      Totta voi olla, ettet ole vielä törmännyt elämän kääntöpuoleen, mutta siitäkin varmaan selviät, kun asiat muuten on kunnossa.
      Toivon sulle kaikesta sydämestäni mitä parhainta jakoa, niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä!

• ossi

mutta elämä on täynnä
      myötä- ja vastamäkiä
      varaudu hyvinä aikoina
      kestämään huonot ajat
      sitä voi auttaa toisia
      jos itsellä menee hyvin
      se on oikeaa toimintaa

• fgaaregrareg

no nyt vuosien päästä kysyn: saitko ferrarin?

• eihajuakaan

Mä poltan tupakkaa, ja käytän muitakin päihdeaineta, kuten alkoholi ja kannabis. Koulu mulla meni hyvin ja perheasiat täysillä kunnossa. Kavereita on paljon ja niiden välillä menee odotettua paremmin. Mietin aina miten minulla on näin hyvä elämä. Kai se johtuu viisaudesta. Eläkää täysillä ja tehkää duunii niin te asutte eri puolilla maailmaa kuten minä tällä hetkellä aurinkorannan tuntumassa =)
      see ya!

Aloittajalle saattaa tulla snadi ylläripylläri ku se on viettäny päihteetöntä elämää ja kuvittelee sen olevan joku meriitti ku mä pörhällän sen ritsasta ohi Bemarilla ku on kiire ostaa lisää kukkaa. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7131
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4701
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4637
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      50
      3793
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3758
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3738
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3303
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      50
      2703
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37