Nessebariin menossa

kiinnostunut matkustaja!

Olen menossa Nessebariin touko-kesäkuun vaihteessa ja olisi hiukan kysymyksiä siitä:
-mitä rokotteita?
-missä vaihdetaan rahat? siellä? suomessa?
-minkälaiset säät tuohon aikaan vuodesta?
- tunnetteko Aphrodite hotellia?
Muuta tietoa Nessebarista?
- saako WESC- merkkisiä feikkivaatteita??
kirjoittakaa vastauksia joihinkin kyssiin, olisin todella kiiinnostunut ja kiitollinen1

19

2422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana-matkailija4ever

      Olisin itsekin hyvin kiinnostunut noista nessebariin liittyvistä kysymyksistä, koska olen sinne mieheni kanssa lähdössa samoihin aikoihin.
      Vosikohan joku ystävällismielinen vastata?

    • reissumiesss

      Uskosin todellakim, että siellä on lämmnitä ainakin 40 astetta. Tai no viime kesänä Nessebarissa oli ainakin tuohon aikaan sen verran lämpöä! Hmmmm saiskohan sielät WESCiä???
      Haluaisin itsekin tietää. Vastatkaa tietorikkaat ihmiset näihin loppuihin kysymyksistä, olisin itsekin kiinnostunut. Kiitos.

    • Jereboy90

      En todellakaan usko, että siellä ois ihan noin lämmintä reissumiesss!!!! kuule älä viitsi huijata, koska jotkut, ehkä oikeest haluaa tietää vastauksia noihin kysymyksiin! Jopa minäkin!!!! Olet keskustelun perustaja aika hyvin keskinyt nuo kyysymykset, ne ovat todella tarpeellisia, myös minulle, joka olen lähdössä Bulgariaan kesällä. Erityisesti tuo lämpötilakysymys ja tuo rahan vaihtokysymys. Vaistailkaa kiltit!

    • Jukuripäätietäjä!!

      Kannattaa todellakin mennä Aphrodite-hotelliin! siellä on kaikista runsaimmat aamupalta ja todellakin herkullisimmat! Hotellin palvelu on tosi hyvää ja ranta on aivan vieressä! kannattaa mennä!

      JA ilmastointikin on !

      JA MUUTEN! siellä todellakin voi olla 40 astetta, muttei ehkä ihan tuohon vuoden aikaan! Siellä on muuten todella kauniita naisia rannat täynnä!

      Ei kannata ostaa sitä pahamaineista majoneesia, ettei nyt sit saa mitään vatsatautia!!

    • Siinaaa

      Hei oikeesti tää on niinku luettu viissataa kertaa, eikä oo tullu ku neljä vastausta, joista kukaan ei oo melkeein mitään tienny.
      Olisin itsekin todella kiinnostunut, että voisiko joku oikeasti vastata tähän viestiin, jossa on todella hyviä ja SELKEITÄ kysymyksiä!
      ihan oikeasti rakkaat ihmiset, olen itse menossa joulukuun tienoilla Bulgariaan ja todellakin kiinnostaisi, että minkälaisia rokotteita pitäisi ottaa, ja sitten tuo rahanvaihto asia!
      Että voisitteko nyt edes joku vastata!

      • Bulgariassakin

        "han oikeasti rakkaat ihmiset, olen itse menossa joulukuun tienoilla Bulgariaan "

        Ainakin vaatetuksesta osaan sanoa sen verran, että ota mukaasi normaalit suomalaiset talvivaatteet. Ja tarkista, että majapaikassasi on toimiva lämmitys.


      • ja aivan niin !
        Bulgariassakin kirjoitti:

        "han oikeasti rakkaat ihmiset, olen itse menossa joulukuun tienoilla Bulgariaan "

        Ainakin vaatetuksesta osaan sanoa sen verran, että ota mukaasi normaalit suomalaiset talvivaatteet. Ja tarkista, että majapaikassasi on toimiva lämmitys.

        Niitä talvivaatteita tarvitsee sisällä talvella.


      • ainakin

        hepatiittirokotukset jäykkäkouristusrokote, jos ei ole voimassa.


    • Kerran käynyt

      Bulgarian matkalle suositellaan otettavaksi havrix, eli a-hepatiittirokote. Rokotteen saa apteekista, maksaa n. 50 euroa, terveyskeskuksessa pistävät sen ilmaiseksi, ainakin Joensuussa. Rokotteen teho astuu voimaan heti pistämisen jälkeen, pistos kannattaa käydä uusimassa n. vuoden kuluttua ensimmäisestä pistosta, tämän jälkeen saa 20 vuoden suojan.
      Rahaa kannattaa vaihtaa paikanpäällä, mutta vain hotellien respoissa tai pankeissa, katukojuissa rahan kurssi on huononpi.

      Viime vuonna olin kesäkuun ensimmäisellä viikolla Nessebarissa, lämmintä oli n. 25 c, välillä jotain pieniä sadekuuroaja, merivesi sopivan lämmintä.

    • rantaan

      Vaihda rahat Suomessa tai pankissa. Ne yrittää huijata niissä kioskeissa. Mm. viimevuonna X:llä merkitty rahanvaihto oli huijaus - kurssit oli ilmoitettu väärinpäin (törkeän huonot). Vaikea sanoa millä nimellä tuo mafian kiska on tänä vuonna.

      Sää on aurinkoista >20 mutta voi sataa.

      • kortit

        Joo, älä nostele sieltä automaateista rahaa, ne ei aina toimi ja voi syödä kortin. Tein sen virheen ja jouduin soittamaan Suomeen lopettaakseni sen.


    • kirsikkacherry

      hei,

      aprhrodite on ihan kiva hotelli, on ilmastointi ja kaikkee kivaa :DD

    • juusoosaaaa

      KYllähän sieltä varmaan sitä WESCIÄKIN löytyyy...

    • Arvi

      hei,

      rokotusvaatimuksia ei bulgariaan mielestäni erityisesti ole, paitsi jos haluaa niin voi laittaa jotakin.

      En ole sitten aivan varma.

    • Sannaaaa

      Aphrodite on aivan IHANA hotelli! sen on uudessa nessebarissa ja siellä on aivan jumalaista ;)))

    • rafaell

      NEssebar on ihan kamala paikka, ei kannata ikinä mennä! rahat vietiiiin ja ruoka oli pilaantunutta paskaa suoraansanoen.
      epäystävllisiä ja töykeitä ihmisia koko paikka täynnä.
      Ei kiva!
      VAtsataudissa oltiin koko perhe kolme viiikkoa.

      • puhu paskaa!

        !!!!!


      • bulessa

        Vieläkö sieltä saa edelleen mahatauteja ym. Itse olin 90-luvulla siellä ja silloin siellä sairasti puolen turisteista mahatautia ym. En ymmärrä, että miksi suomalaiset käyvät edelleen siellä, jos siellä sairastutaan. Kuulin taannoin, että viime vuonna joku nainen oli saanut jääpaloista, jotka oli jäädytetty aina uudestaan ja uudestaan, suolistotulehduksen. Oli Suomen puolella viikon tiputuksessa. Jätski on siellä kuulemma SOS!!!!!! Suunnittelin tänä kesänä mennä sinne, mutta taidanpa muuttaa suuntaa.


      • sairastu
        bulessa kirjoitti:

        Vieläkö sieltä saa edelleen mahatauteja ym. Itse olin 90-luvulla siellä ja silloin siellä sairasti puolen turisteista mahatautia ym. En ymmärrä, että miksi suomalaiset käyvät edelleen siellä, jos siellä sairastutaan. Kuulin taannoin, että viime vuonna joku nainen oli saanut jääpaloista, jotka oli jäädytetty aina uudestaan ja uudestaan, suolistotulehduksen. Oli Suomen puolella viikon tiputuksessa. Jätski on siellä kuulemma SOS!!!!!! Suunnittelin tänä kesänä mennä sinne, mutta taidanpa muuttaa suuntaa.

        Viime kesänä Sunny Beachilla ja Bulgariassa olleena voin sanoa, ettei ainakaan meidän porukalla ollut mitään oireita ruoasta, ja syötiinpä jäätelöäkin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe