AIVAN IHANA!

Ystävä..

Neitsyt, tuo aivan ihana ihminen. Voisin kuvailla neitsyttä Jane Austinin ylpeys ja ennakkoluulo kirjan Janesiksi. Todella rakastettava ihminen. Neitsyt on aina niin vilpitön! Uskomattoman vilpitön ja avulias. Kun neitsyt päättää auttaa jotakin hän haluaa tehdä sen oikeasti toisen takia, jos tämä toinen ei halua neitsyen apua on neitsyt todella ymmällä. Tämä on niin suloista! Neitsyt haluaa ystäviä, paljon. Mielestäni neitsyessä kauneinta on juuri tämän herkkyys ja läheisyyden halu, neitsyt on ilonen ja herkkä. Neitsyeen on helppo vedota, tämä ei voi jättää vaikeuksissa olevaa pulaan. Neitsyt rakastaa ihmisiä ja eläimiä ja tykkää luonnosta. Neitsyt on itsekin vilkas luonnonlapsi joka ei vaadi muilta ylisuoritusta vaan hyväksyy ihmiset sellaisinaan. Itsensä neitsyt välillä yliarvioi, mutta ei masennu huomatessaan tämän vaan keksii jotakin. Neitsyt keksii aina jotakin, tälle asioilla on tapana järjestyä. Onnellinen neitsyt ei peitä onneaan vaan hehkuu, puhuu ja hymyilee..paljon!

Tunnen monia neitsyitä, joita voin kuvailla sanalla herttainen! Jos neitsyelle tehdään vääryyttä tämä on suorastaan järkyttynyt, hän ei käsitä miksi hänelle tehdään jotakin ilkeää jos hän on mielestään ollut ystävällinen ja hyvä. Neitsyt ei voi ymmärtää syrjintää tai piikittelyä. Neitsyt puhuu suoraa muttei halua satuttaa ketään. Ollessaan vihainen hän ehkä loukkaa jotakin suorilla puheillaan, mutta ei tee tätä tarkoituksellisesti. Neitsyt on optimisti ja osaa järjestää pieleen menneet asiat. Neitsyt on täydellinen junailia, aina saadaan asiat jotenkin kuntoon tämän idealistin ansiosta! Neitsyt peittää oman epäröintinsä ja masentumisensa hän on todella usein hyvää seuraa ja piristää arkea. Ihailen neitsyen kykyä antaa pikku asioiden olla, hän ei jaksa vihotella pienistä asioista ja leppyykin nopeasti ilman sen kummempia keskusteluja.

Rakkaudella kaikille ihanille vilpittömille ja humoristisille neitsyille! (varsinkin hyville ystävilleni Maaritille ja Sannalle) - Carita

13

3035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt n

      Kirjoitit todella kauniisti meistä neitsyeistä. Melkein jopa liikutuin. Mukava kuulla positiivista palautetta, ja varsinkin kun huomasi löytävänsä itsensä noista kuvauksista. Ihanaa! Näitä lisää =)

      • todellinen

        ääliö luottaa pelkkään aurinkomerkkinsä. Tutkikaa astrologiaa......Syntymäkartta (minuutilleen laskettu) ja dominoivat planeetat/aspektit ratkaisevat yksilön vahvuudet/heikkoudet.


      • -Kaukomieli-
        todellinen kirjoitti:

        ääliö luottaa pelkkään aurinkomerkkinsä. Tutkikaa astrologiaa......Syntymäkartta (minuutilleen laskettu) ja dominoivat planeetat/aspektit ratkaisevat yksilön vahvuudet/heikkoudet.

        Ymmärtääkseen omaa ecoaan on hyvä tietää varsinkin nousevan merkin ja kuumerkin vaikutus, jonka saa selville syntymähoroskoopista

        Jokaisella aurinkomerkillä on omat onnennumeronsa, mutta en ole huomannut että astrologiaan olisi yhdistetty numerologiaa, joten mielestäni astrologia tuntuu hieman vaillinaiselta nykyaikana.
        mutta ehkä olen väärässä


      • kirjoitus
        -Kaukomieli- kirjoitti:

        Ymmärtääkseen omaa ecoaan on hyvä tietää varsinkin nousevan merkin ja kuumerkin vaikutus, jonka saa selville syntymähoroskoopista

        Jokaisella aurinkomerkillä on omat onnennumeronsa, mutta en ole huomannut että astrologiaan olisi yhdistetty numerologiaa, joten mielestäni astrologia tuntuu hieman vaillinaiselta nykyaikana.
        mutta ehkä olen väärässä

        Aivan ihana kirjoitus, kiitos siitä :) Huomasin tekstiäsi lukiessa myös sen että sanonta neitsyen kanssa pitkästä ja hyvästä ystävyydestä taitaa pitää sinunkin kohdalla paikkansa(?) Hienoa että joku kirjoittaa ystävistään noin kauniisti, eikä asiaa pahenna se, että kyseessä on myös oma horoskooppimerkkini.


      • sengorina
        kirjoitus kirjoitti:

        Aivan ihana kirjoitus, kiitos siitä :) Huomasin tekstiäsi lukiessa myös sen että sanonta neitsyen kanssa pitkästä ja hyvästä ystävyydestä taitaa pitää sinunkin kohdalla paikkansa(?) Hienoa että joku kirjoittaa ystävistään noin kauniisti, eikä asiaa pahenna se, että kyseessä on myös oma horoskooppimerkkini.

        Hei neitsyttä kuvattu kauniisti ja luonne pitää paikkansa, äärimmäisen herkkä ihmissielu niin hyvyyden kuin pahuuden tunnistamisessa. Intuitio tosi voimakasta ainakin minulla olen myös neitsyt tyttö. Rohkeutta ja voimaa kaikille neitsyeille.


    • säälittäviä

      Niitä pidetään suojatyössä, kun ne on niin "palvelevia"...

    • jane*

      tunnistin itseni tuosta..oon herkkä ja avulias, mutta joskus en ymmärrä sitä, miksi avuni ei kelpaa ja voin olla hieman luokkaantunut.
      Ja läheisyyden halu, se on suunnaton..en voi olla olman läheisyyttä, sairastun.
      Oon puhelias, vilpiton ja avoin, kaikkea tuota..

      Tosi hyvä kuvaus, joka sopi minuunkin :))))

    • oikeen.

      Tuo kyllä pittää paikkaansa...olenha ittekki neuitsyt:))

      • on !

        lähes täydellinen!


    • Neitsyt M

      Hassua, toi muistutti minua monilta osin. Pitäskö ruveta uskomaan horoskooppeihin.

    • neitsyt tyttö

      olipa kiva kuulla neitsyt merkkisistä noin positiivista kommenttia...kiitos sinulle siitä!!
      tuli oikein hyvä mieli..

    • näin on

      puhut paljon mut asiaa. tälläsii neitsyet oikeesti on:)

    • äöuhölgjfk

      ai visi toi oli niinku musta kerrottu-... piti täysin paikkansa.. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe