Sunnuntaina 6.5. räjähtää kaikkien alkuperäisten (vanhojen) prätkähiiri-fanien elämä, sillä kello 8:50 tulee Prätkähiiret jaksolla Hanat auki! ja sehän on tunnetusti alkuperäisten (vanhojen) prätkähiirien ensimmäisen tuotantokauden ensimmäinen jakso.
TÄMÄ ON LOISTAVAA!!! Varsinkin jos dubbi on suomenkielinen ja pysynyt samana eikä tilalle ole tehty uutta. :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Prätkähiiret
http://telkku.com/telkku?ks=0&p=20070506
VANHAT PRÄTKÄHIIRET PALAAVAT TAKAISIN TELEVISIOON!
10
1361
Vastaukset
- Prätkä mimmi
Suuri osa hiiri faneista tietää sen. Tiesin siitä jo parisen päivää aikaisemmin.^^
- Netta
nekin jotka eivät tienneet :) Ihanaa!!
- JEE!
Enpäs vielä tienny, mut nyt tiiän... oon sanaton.. pää räjähtää! IHANAA!! XD
- Loistavaa
Tuli ihan itkusilmään kun luin ton ekan viestin. Niin upeeta! Tulee mieleen kun silloin 4 vuotiaana oli ihan fleimeissä noita katellessa ja muuten on ollut koko maikkarin historian paras lastenohjelma(ja muittenkin tv-kanavien). Ja tuota juuri, että toivottavasti ei entiset dubit oo menneet, varsinkin 3. jakson: "turpa kiinni senkin p*ska jalka".
- Maana
Loistavaa kirjoitti:
Tuli ihan itkusilmään kun luin ton ekan viestin. Niin upeeta! Tulee mieleen kun silloin 4 vuotiaana oli ihan fleimeissä noita katellessa ja muuten on ollut koko maikkarin historian paras lastenohjelma(ja muittenkin tv-kanavien). Ja tuota juuri, että toivottavasti ei entiset dubit oo menneet, varsinkin 3. jakson: "turpa kiinni senkin p*ska jalka".
Ihan vahingossa osui minullekin uutinen silmiin Telkku.comista juuri äsken.:) En usko, että dubbausta olisi menty sörkkimään, olihan se alkuperäinenkin maikkarille tehty... jos sarja vaihtaisi kanavaa, asia olisi kai eri. Ja sitten se uusi dubbaus vielä maksaisi ekstraa.
Toisin sanoen elättelen toivoa. - hiiret
Maana kirjoitti:
Ihan vahingossa osui minullekin uutinen silmiin Telkku.comista juuri äsken.:) En usko, että dubbausta olisi menty sörkkimään, olihan se alkuperäinenkin maikkarille tehty... jos sarja vaihtaisi kanavaa, asia olisi kai eri. Ja sitten se uusi dubbaus vielä maksaisi ekstraa.
Toisin sanoen elättelen toivoa.Olen kuunnellu sarjan alkuperäisääniä ja ne kuulosti mun mielestä paljon huonommalle. Jotenkin suomenkielinen bubbaus kuulostaa paljon paremmalle, vaikka yleensä leffat/sarjat pitäisi katsoa alkuperäiskielellä.
- Netta
hiiret kirjoitti:
Olen kuunnellu sarjan alkuperäisääniä ja ne kuulosti mun mielestä paljon huonommalle. Jotenkin suomenkielinen bubbaus kuulostaa paljon paremmalle, vaikka yleensä leffat/sarjat pitäisi katsoa alkuperäiskielellä.
elättelen toivoa ^.^ Toivon totisesti että dubbi ei ole muuttunut. Oon samaa mieltä, että enkunkielinen dubbi kuullosti jotenkin.. ei hyvältä, suomenkielinen on parempi :P Enää viikko 8)
- Prätkä mimmi
Netta kirjoitti:
elättelen toivoa ^.^ Toivon totisesti että dubbi ei ole muuttunut. Oon samaa mieltä, että enkunkielinen dubbi kuullosti jotenkin.. ei hyvältä, suomenkielinen on parempi :P Enää viikko 8)
Vanhat jaksot kuulostaa paremmalta suomeksi. Ootteko kuullut rotsin kielisen version.^^ Olin revetä Vinskin ruotsinkieliselle äänelle. Uudet jaksot kuulostaa sen sijaan enkuks paremmilta. Niissä enkun kielisissä on samat äänet kuin vuosia sitten. Mitä tästä voimme päätellä. Eli vanhoissa jaksoissa suomenkieliset äänet kuulostaa paremmalta kuin enkun kieliset ja enkun kieliset äänet ovat samat kuin nyt uusissa jaksoissa ja niissa se kuulostaa paremmalta kuin suomen kieliset.^^
- KFAJGÖOSIJ
Ihan sairaan mahtavaa en voi tajuta. Meinasin just kuolla kun huomasin että isä on nauhottanut 2 tunnin nauhotetun prätkähiirivideon päälle tomitraktoreita. Youtubessa katselin sitten vanhoja jaksoja ja silmiin osui tämä tieto että vanhat jaksot tulee telkkariin uusiks. TOIVOTTAVASTI ei tosiaan uusilla dubbauksilla...
hihii jesjes onneksi älysivät siellä maikkarilla. Ne uudet jaksot oli NIIN &/%¤#%?% MOINEN PETTYMYS! tässäkin olisi säästetty rahaa, ellei uusia olisi tullutkaan.
Noh, ainahan sopii toivoa, ettei tämä ole liian hyvää ollakseen totta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315350Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283399HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2692424- 1281763
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1281474Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3691411Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101213- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905