Työpaikalla vai kotona?

Douze

Olin muuttanut kaupunkiin noin vuosi sitten. Opiskelen ja olen samalla lastenhoitajana yksinhuoltajaisällä. Eki on lentäjä ja epäsäännöllisesti töissä. Muksut on päivisin tarhassa, joten mun työnikin on aika epäsäännöllistä. Lasten äidistä ei paljoa mainita - sen verran tiedän että hän on kuollut melko pian kuopuksen synnyttyä - ilmeisesti syöpään.

Työ on kivaa. Muksut on ihan huippuja ja Eki todella mukava työnantaja. Ja samalla saa opiskeuja vauhdilla kasaan plus ilmaisen asunnon - ei valittamista. Ainoa häiriötekijä on Eki. Sairaan komea, mukava luonteeeltaan ja minä vielä heikkona itseäni vanhempiin miehiin. Jotenkin se kokeneisuus vaan vetoaa. Joskus Eki on kysellyt mun seurusteluista. Ja oon sitten ihan suoraan sanonut ettei oo mitään satunnaisia panoja vakavampaa vielä tullut eteen.

Muutama viikko sitten kolahti. Eki oli vienyt muksut viikonlopuksi mummolaan ja itse painunut töihin. Mulla oli se käsitys että se tulisi himaan vasta sunnuntaiaamuna. Olin perjantaina baarissa ja meno villiintyi niin että meinas mopo karata käsistä. Siellä oli yksi todella mukavantutnuinen kundi. Tanssittiin muutaman kerran ja juteltiin ja selvästi kumpaakin alkoi kokoajan emnemmän ja enemmän kiinnostaa. Hitaassa kappaleessa tää Kimmo sitten veti mut ihan kiinni ja tunsin miten sen kulli oli ihan kovana ja painui ihanasti ja just sopivasti mun pillukumpua vasten. Mä olin heti mukana ja liimauduin kiinni. Kimmon käsi hyväili selkää ja peppua ja se tanssi alkoi enemmän ja enemmän muistuttaa esileikkiä. Se suutelikin ihanasti. Ensin vähän tunnustellen ja sitten vaativammin ja vaativammin. Lopulta sen kielen seikkailu suussani, hyväilevät vahvat kädet pepulla ja farkuissa sykkivä kyrpä oli tehdä mut hulluksi. Päätettiin lähteä sopivampaan paikkaan jatkolle. Mua panetti ihan sairaasti.

Päästiin ulos ja lähdettiin oikaisemaan pienen puiston halki. Yhtäkkiä Kimmo tempsi mut syliin, suuteli melkein tainoksiin ja työsi kätensä mun hameeni alle. Stringit oli jo ihan läpimärät ja tuntui taivaalliselta tuntea srmien kosketus turvonneessa ja liukkaassa pillussa. Ihanaa sormetusta ja välillä pyöritystä klitalla - mä olin sota nautinnosta. Kimmo laskeutui polvilleen mun eteen, nosti hameen vyötärölle ja levitti vähän reisiä. Ihanasti hyväillen hän levitti omaa liukkauttani reisien sisäpinnalle ja suukotteli ensi pikkareiden läpi ja sitten siirsi stringin reunan syrjään ja kävi oikein kunnolla pillun kimppuun. Mä nojasin puuta vasten, laitoin silmät kiinni ja vaan nautin. Työsin lantiotani eteenpäin ja huohotin ja anoin lisää. Kimmon kieli seikkaili välillä syvällä pillua nussien ja välillä liitteli klittaa. Sitten hän imaisi klitan suuhuunsa ja aloi imuttaa sitä. Ensin hitaasti ja hellästi ja sitten nopeammin ja rajummin. Tunsin miten koko laitteeni oli kuin tulessa enkä enää pystynyt pidättelemään sekuntiakaan. Laukesin hänen suuhunsa huohottaen ja voihkien nautinnosta.

Sen jälkeen oli miltei hankalaa pysyä jaloillaan. Kimmo kysyi voidaanko jatkaa matkaa mun luokseni. Ei - ei mun luokse, kun se on tällänen lastenhotajan alivuokraviritys. Mutta Kimmon luokse mä kyllä voisin tulla ja haluaisinkin? No se ei myöskään käynyt, koska siellähän asuu myös Kimmon vaimo!! Voi ei. Tunnelma oli poikki kunveitsellä leikaten. Tähän mä en vaan kertakaikkiaan ryhdy. Haalimaan itselleni sydänsuruja oikeen anomalla. Eis iitä mitään riitaa kehitetty, mutta lähdettiin sitten molemmat kotiin.

Täytyy myöntää että olin aika turhautunut. Ja erottinen lataus oli jäänyt päälle ihan kauheana panetuksena. Kävin siis vielä kodin läheisessä pubissa kiskasemassa sellasen yömyssyn että varmaan nukuttaa. No nukuttihan se ja aamulla heräsi kauheaan janoon ja ohimoilla tuntuvaan kiristykseen. Nukun aina alasti ja siinä kankkusessa kömmin myös nakkena keittiöön hakemaan sitä Ekin ihanaa tuoremehua joka kuulemma herättää kuollnkin henkiin. Olinhan yksin koko residenssissä.

Keittiössä kaadoin ison lasillisen greippivadelmatuoremehua lasiin ja tiskipöytään nojaten join parantavaa eliksiisiä silmät ummessa. Mutta miten mun nenääni voi tulla vastakeitetyn kahvin tuoksu. Avasin silmat ja joo - keittiön ikkunan ääressä istui aamiaispöydässä Eki. Kahvikuppi oli jäänyt puolmatkaan ja Eki tuijotti mua kun maailman ekaa naista. Tunsin melkein kipua kun nännit ponnahtivat pystyyn. Seisoin vaan siinä tissit kireinä, pimmpi paljaana enkä keksinyt yhtäkään hyvää kommenttiä. Mitä toi mies teki täällä vuorokautta liian aikaisin?

Jotenkin sai paettua huoneeseeni ja änkytin jotain sorin tapaista mennessäni. Voi Paska! Todellinen esimerkki pikkutenaville ja sitä rataa... Paniikissa puin pikkarit ja t-paidan päälle ja yritin kuumeisesti meitti että mitä ihmettä mä nyt tekisin kun oveeni koputettiin. Eki kysyi että sopisisko tulla. Joo mä vastasin ja kuulin miten mun äänkin oli ahdistunut. Nyt tulee potkut.

Eki tuli sisään aamutakissaan ja hymyili pikkasen. Mä kerroin olevani todella pahoillani. Ei mitään hätää - hänhän se oli tullut sovittua aikaisemmin ja sitäpaitsi hän oli kyllä otettu näkemästään. Onhan tää kuulemma munkin koti, mutta täytyy kuulemma muistaa että hän on puutteessa oleva mies ja tollanen vilauttelu saa sähköiskun lailla erektion toimimaan. En voinut kun purskahtaa nauramaan. Eki on niin huippu - se osas laukasta tänkin tilanteen tosta noin vaan.

Paitsi että - jotenkin molemmilta se nauru tyrehtyi. Mä en voinut olla huomaamatta että aamutakin alla oli se erektio edelleen. Eki astui lähemmäs ja mä tunsi miten mun tyydyttämätön pimppini räjähti kiimaan. Voi taivas! En oikeen tiedä kumpi siinä otti se ratkaisevan liikkeen mutta jotenkin me sulauduttiin sylikkäin ja mua suudeltiin todella ihanasti. Pieniä helliä suukkoja suupieleen, nenään, kaulalle ja suulle ihanasti herkästi ja sitten kielellä huulia pitkin ja vaativasti edeten syviin ihaniin kielareihin. Mähän olin niin herkkänä että melkein tulin jo pelkästä pussailusta.

Eki nosti t-paidan helman tissien yli niin että se jäi painamaan rinnat mahdollisimmän törölleen. Voi luoja sulla on ihanat tissit- se huokaili samalla kun pyöritti toista nänniä sormissaan ja imi ja näykki toista. Mä tempaisin koko paidan pois ja avasin sen jälkeen aamutakin. Ekin kyrpä sojotti sinipunaisena ja kireänä ja kosketusta odottavana. Ihana suuri ja paksu ja vielä ihan valtavan kokoinen terska. Mun oli ihan pakko saada se suuhun ja ihan heti. Mä riistin tissini ihanasta imusta ja pudottauduin polvilleni. Tartuin toisella kädellä kasseihin ja hyväilin niitä; ihanat painavavat. Otin kullin pään ensin pari kertaa dipaten suuhuni. Eki voihkaisi. Sitten tartuin kyrvän varteen ja samalla kun aloin imeä ja pyöritellä terskaa kielellä, runkkasin ihanaa paksua vartta. Ryhdyin nussimaan kullia syvälle suuhuni ja tunsin miten Ekin kiimaneste maistui ihanalle ja suolaiselle. Eki tarttui hiuksiini ja v

2

7625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

      No, milloin tulee lisää? Tuohan loppui ihan kesken.

    • MysteeriE

      Niin siinä käy kun kopioi toiselta sivustolta, ja liittäessä tekstiä ei huomaa, että osa jäi pois...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe