Vihdoinkin pääsin wittarit livenä näkemään eilisellä Kulttuuritalon keikalla... Olipahan elämys!! Komeasti vetivät ja yleisökin oli mukavasti mukana, ja Sharon on livenä kerrassaan mahtava!! Upeaa, WT!!! :D
Upea keikka!!!
3
985
Vastaukset
- Sharonisti
Ei pysty sanoin kuvailemaan tuon parituntisen hetken ihanuutta. Meno oli aivan mieletön ja bändi uskomaton. Sharon innostui vielä lahtaamaan bändinsä jäsenet Deceiver of Foolsin aikana ;)
- WT!
Huikea keikka Tampereella! Bändi oli aivan liekeissä ja todella otettuja vastaanotosta... Taisi Stadi jäädä pahasti jalkoihin.
- rähvelö
Kyllä täälläkin yleisö todella mylvi koko keikan ajan, eikä tarvinnut Sharonin paljoa kättä kohottaa kun oli koko jengi heilumassa mukana. "Kiitos" hän sanoi monen monta kertaa aivan selkosuomella, tuli oikein sydämestä... :)Oli muuten komea se keikan alku, kun pudottivat sen taustakankaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488