niin siis tässä sitä taas ollaan.. taas sitä että mikä horoskooppi sopii kaloille? mä oon lukenu jostai et kalat sopii akaloille ja joku sano että laijona ois hyvä... meiän koulus on montaki leijonaa vaik on vaa 20 oppilasta.. siis 31 yhteensä mut en mä kenenkää eskareiden,1 tai 2 lk. laisten kaa alkais enkä 3lk.laisten... mutta ehdottakaa kaloille sopivaa.. mä en oo mikää huumori- ukkeli vaan päiv vastoin. oon itsestäni ihan hyvä piirtää, oon välillä liiankin herkkä, siis en niin et alkasin itkee.. mut kyselkää jotain jos haluutte tietää.. mutta siihen vastatkaa mikä sopii kaloille ja mitä ikäluokka mun poikakaverin pitäs olla ku oon ite 12.. esim. 11-15.. mutta sanokaa ja päättäkää ite ja kertokaa mielipiteenne .. Kiitos jo etukäteen vastaajille.. "moro sano poro"
Mikä horoskooppi kaloille seuraksi?
5
3020
Vastaukset
- santtu
Niin siis minä olen kalanainen ... jos sen haluutte tietää...
- Freak_teens
Sä oot kakstoista!!!! Annan sellasen vinkin et vanhene pari vuotta ja ala sit kelailee tälläsii juttui!!!!
- Nimetön
varmaa.. mä oon ollu jo 10 tai 9v. yhen pojan kaa.. ja haluun vaa tietää että mikä sopis .. kai mä saan hankkii poikaystävän ku haluun ku en kuiteskaa mitää seksii aio harrastaa ku vasta vanhempana .. joten se siitä!
- Kalat
Kaloille sopii mut vesi merkit, eli rapu ja skorpiooni ja heidän kanssa avioliittokin on sujuvaa. Tulen kanssa (oinas, jousimies ja leijona) kalat voivat kokea unohtumatonta, mutta hyvin nopeasti ohimenevän suhteen. Vesimies ja härkäkin on jossain mielessä sopivia.
- viik-set
Kaikki sopii jos välttämättä haluat,jotain erikoista mene katsomaan Irlantilaista puu horoskooppia, taikka kiinalaista eläin horoskooppia, minä ollut yli 25 v. yhdessä kiinalaisen horoskoopin mukaan ei mitään yhteyttä. Uskon mieluummin Irlantilaiseen puuteorioaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112385Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002665Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746