Oranssi suorakaide selässä / päälaella , muuten musta / hyvin tummanruskea. Mikähän lintu mahtaisi olla ? koko varpusen ja rastaan väliltä ?
Oranssi /musta outo lintu
10
1371
Vastaukset
- H.u.i
Ei tommoista lintua ole.
Lennossako tuntomerkit näit?- iiiii
kyllä sellanen siivekäs nyt vaan on, ei muuten tulis tämmöseen palstaan kirjoitettua :) tsemppiä sulle vaan ja kevättä rintaan !
- iiiii
Näin hakkuu aukiolla, pari kertaa samoilla alueilla , ihan paikallaan oli ja siitä pyrähti lentoon. Olisiko se jokin laji joka on kauttakulku matkalla, ei siis suomen vakilajia. Olisi joka tapauksessa mielenkiintoista tietää mikä laji kyseessä. en ole noin vahvaa oranssia nähnyt ennen missään. Se kuvio oli puoleen selkään asti suht säännöllinen suorakaiteen muotoinen alue
- Phopho
Jospa se olikin leppälintu ja se oranssi olikin enemmän pyrstössä.
Kuvaamasi kaltaista lintua ei ole Euroopassa eikä lähiympäristössä.
- lintu pongari karkki
Minä myöskin nähnyt saman kaltaisen linnun ! Ihmettelin että mikä oli ! En ole kunaan päivä toista saman moista nähnyt !!
- Samuli K
Ei kuitenkaan mikään kuhankeittäjä ollut?
Ne voi jostain suunnasta katsoen näyttää hyvinkin mustilta.
http://farm7.staticflickr.com/6223/6223834888_f4f75716be_z.jpg
- veera
miten se lauloi? itse en ole nähnyt mitään ihmeellistä, mutta kuulin oudon äänetelyn: aja-aja-aja.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11415615- ticklys
No ompas todella erikoine havainto. Ja joku muukin oli tehnyt joskus samanlaisen havainnon.
Ei hajuakaan lajista.
- hantta52
Tuo tuntomerkkien kuvaus oli vähän epämääräistä. Luulisin, että kyseessä on keltasirkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627