Huomenna kone suuntaa yhdeltä kohti Madeiraa... mä oon ihan innoissani. En varmaan saa kunnolla nukuttua. Heippa vaan kaikille!
Mä lähden ekaa kertaa ulkomaille!
3
574
Vastaukset
- moxu
Muista, että ulkomailta haetaan ennenkaikkea KOKEMUKSIA ja että matkailu avartaa aina.
En ole itse Madeiralla käynyt, mutta tunnen monia, jotka ovat sitä kehuneet. Hyviä paikkoja patikointiin, maukas ruoka ja välillä jopa aurinkoa...mitäs sitä sitten muuta kaipaisikaan?- kukka
Nautipa oikein kunnolla matkastasi ja ota aurinkoa munkin puolesta =) .
Toivottavasti saat kokea mahtavan reissun.
- n20
Maanantaina tultiin takasin. Tuntuu taas niin haikeelta olla takasin täällä, mutta niin se taitaa olla aina reissun jälkeen. Pari pilvistä ja sateista päivää oli sen viikon aikana, mutta suurimmaksi osaksi paistoi aurinko ja ihan kiva rusketus tuli... melkein poltin itteni, mutta onneks punotus muuttu äkkiä rusketukseksi.
Madeiralla on muuten sama hintataso kun täällä, mutta taxi, ruoka (tupakka ja alcohol) on n.puolet halvempaa.
Ihmiset oli tosi ystävällisiä ja maisemat aivan upeita. Suosittelen kyllä kaikille. Aluks tuntu (bilettäjä kun olen) lentokoneessa, että voi ei kone täynnä keski-ikäisiä ja eläkeläisiä, mutta kyllä yöelämäkin oli vilkasta ja joka baarissa livelaulaja ja hyvä meno. Madeirallahan asuu n.240 000 ihmistä ja siellä käy vuosittain n. 750 000 turistia eli jos suomeen vertaa, täällä pitäisi käydä 15 miljoonaa turistia niin olisi samanlainen vilske kuin siellä.
Tossa olikin jotain tietoa, mutta jos joku haluaa vielä tietää enemmän niin kerron mielelläni. (voi kirjottaa myös suoraan sähköpostia [email protected])
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665655Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti943011- 2772646
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232359Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166