JR-Hobbylle kiitoksia hyvästä palvelusta

Aktiiviharrastaja

Aloitin harrastuksen vuonna 2004 ostaen ensimmäisen RC-auton JR-Hobbystä, taisi olla Merikoskenkadulla silloin se liike.

Nyt on kulunut muutama vuosi ja edelleen harrastan RC-autoilua, tosin laitteen ovat muuttuneet kalliinmiksi ja muutama pokaali tullut omaan kirjahyllyyn ;)

Paikkakunta on myös vaihtunut jo pariin kertaan tässä ajassa, mutta harrastuslaitteiden ostopaikkaa en ole vaihtanut.

Kun erikoisliikkeessä panostetaan ammattitaitoiseen henkilökuntaan ja loistavaan asiakaspalveluun sekä tuotteet ovat hyviä, niin siinä kaikki mitä tarvitsen.
Ainut mitä jään kaipaamaan olisi pitemmät aukiolot, minulla olisi eniten aikaa soittaa tilauksia iltaisin!

Toivoisin muidenkin täällä keskustelupalstoilla myös antavan positiivista palautetta!
Ainakin minä olen huomannut etten yleensä kiitä vaikka aihetta olisi.

"SM Finaalissa mitalli tavoitteena"

5

827

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airwolf

ny kolahti!
      jr.n poijille kiitos ku ootta jaksanu.
      jos frii.n kaverit tai timon lennokin kaverit lukkee ni sorry ku en kiitelly ku olitta vielä toiminnassa.
      toivon jr.n pojille hyvviä kevväitä ja ahmosuolla nähhään

• LENNOKKIPOIKA

HOIDIT AIKANAAN JR:N PUTIIKIA HYVIN, SEMPPIÄ SULLE MISSÄ LIENEKIN NYT.
      ETTEI POJILLA PÄÄSE ITKU NIIN KYLLÄ HAUKIPUTAAN SPESIALIST-POJAT OVAT OLLEET SITEN TOISEKSI PARHAITA TIMPAN JÄLKEEN.
      KOITTAKAA POJAT JAKSAA VAIKKA SE EI KULTAKAUPPAA OLE, MUTTA SAATANA JÄTKÄT YLPEINÄ TEKEE HOMMANSA KUITENKI JOKA PÄIVÄ. OON OLLU NIILLE AIKA VITTUMAINEN JOSKUS, KUN EN OO SAANUT ENÄÄ SAMOJA ALEJA. SILTI VITTU JÄTKÄT HOITAA KYLMÄN VIILEESTI HOMMAT KOTIIN JOKA KERTA JA EI PAHA HOMMA OLLENKAAN SANO JORMA.

SAATANAN PELLET JOTKA PUHUU PASKAA ASIOISTA JOISTA EI TIEDÄ MITTÄÄN... VAIETKOON!!!

PUHEOIKEUS VAIN NIILLE JOILLE SE SALLITAAN, SUORA LAINAUS GERONIMON-SÄÄNNÖISTÄ ;)

---NYKYAIKAISESSA SODANKÄYNNISSÄ ILMAHERRUUS ON ENSIARVOISEN TÄRKEÄÄ---

• EmaxxTrax

Mahtaa asiakkaiden ja kauppiaan kesken synkata hyvin jos molempien ulosanti on lennokkipojan tasoa...

• tämä...

Timppa ollu aikanaan ProHobby'ssä töissä? Vuosia sitte siellä oli muistinmukaan tyyppi jota Timpaksi kutsuttiin, viimesen kerran näin kun koittivat tehdä remonttia. Anto välillä alennusta muovimalleistaki vaikka RC-painotteinen liike oliki.

• Ehkä vuosi vielä...

Oikeesti se palvelu on ihan järkyttävää ja omistaja on pihi ku persereikä. Kaveri pettää kylmästi lupaukset älkää missään nimessä luottako. En usko että yritys pysyy enää kauan pystyssä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1178
    2. 70
      1111
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      868
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      771
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      761
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      713
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      648
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      526
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      67
      509
    Aihe