Yamaha PW 50 ei tahdo pysyä käynnissä tyhjäkäynnillä. Kaasuttimessa on jousitettu ruuvi, lienee tyhjäkäynnin säätöruuvi... Sen ruuvailu ei ongelmaan auta, sillä kone pysyy tyhjäkäynnillä käynnissä vain ryyppy päällä. Mikäs sitten lienee se toinen ruuvi siinä kaasarin kyljessä? Luin jostain, että koneen tehoa voi myös säätää pienten käyttäjien taitojen mukaiseksi, mistäs se sitten suoritetaan? Omista mopoajoista on jo sen verran aikaa, ettei näitä tahdo oikein muistaa.
Yamaha PW 50
4
6518
Vastaukset
- stranger
ainakin siinä kaasarin kyljessä on tyhjennysruuvi, jolla saa mahd vedet pois. tehoja voi säätää kaasukahvasta. lisäksi pakoputken pytyn puoleisessa päässä on prikka joka pienentää pakoputken lähtöä - se prikka kannattaa ottaa kokonaan pois ja säätää tehot kaasukahvasta.
- peewee iskä
Niin kaasutinhan on Mikunin 12mm. Tyhkäyntiruuvi on tosiaan se missä on jousi. Alhaalla kohokammiossa on ruuvi josta saa tyhjennettyä liiat bensat jos sitä sattuu kaasariin kertymään esim. kohoviasta tai neulaviasta johtuen. Tyhjäkäyntiruuvin oikealla puolella on ilmaruuvi. Se kannattaa säätää n. 2 kierrosta ulospäin ja tarvittaessa kylmänä puolikierrosta auki ja vastaavasti lämpimänä puolikierrosta kiini. Se miksi mopo ei käy tyhjäkäynnillä voi johtua no. tästä ilmaruuvista. Ruuvaile sitä ja kuuntele moottorin ääntä. Räjäytyskuva kaasarista löytyy linkistä
http://www.yamaha-motor.com/sport/parts/home.aspx
pitänee tosin ensi kirjautua. Nautinnollisia mopoiluhetkiä :) - ApuaKaivataan
Hei, meillä on kanssa Yamaha PW 50 tällä hetkellä kun vääntää kaasusta vaijeri jää lyhyeksi ja eikä palaudu ollenkaan. Voiko olla että vaijeri on vääränkokoinen.? Ns liian pitkä.
Vai onko vika kaasarissa.?
Eli kun mopo on käynnissä väännön kaasua ja kierrokset nousee oikein, mutta kun väännön kaasun takaisin pois päältä kierrokset ja moottorin tehot jäävät täysille. En keksi tähän ongelmaa ratkaisua itse. :) - Anonyymi
Ei ota kunnolla kierroksia, tyhjä käynti Ok, rajoitin poistettu,, säätöön, mitä uuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289