kalat

uhka

Millaisten ihmisten seurassa koette olonne uhatuksi?
Mitä teette, jos törmäätte uhkaavaksi kokemaanne tyyppiin?
Luulen, että kaloilla on tarve puollustautua esim. työelämässä ja muutenkin,
jos näköpiiriin ilmaantuu henkisesti voimakkaampi tai muuten henkilö,
jonka kalat kokee kilpailijakseen,
vaikka näin ei oikeasti olisikaan.
Tällaisessa tilanteessa kala voi alkaa valehtelemaan ja puhumaan toisesta potaskaa. Johtuu kai kalojen herkkyydestä.
Muuten kun ovat herttaisia, niin toivoisi neuvoa,
että miten saisi välit pysymään hyvinä? Itse olen tulimerkki ja sanon ja toimin hyvin suoraan,
en kai osaa ottaa kalaa huomioon ja ongelmat alkavat.

13

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoa

      Joka saa minut nousemaan takajaloilleni on Jousimies. Ei kertakaikkisesti sovita yhteen, missään tilanteessa. Yritän vältellä kyseisiä henkilöitä parhaani mukaan, aina sekään ei ole mahdollista jos sattuu esimieheksi, mutta niinvähän kanssakäyntiä kuin mahdollista.Ei ole muuta

      • paras ystäväni

        Paras ja pitkäaikaisin ystäväni on jousimies. Totta on, että olen joutunut vuosien varrella sopeutumaan siihen, että hän on kovin erilainen kuin minä, mutta luotettava ja ihana ystävä hän on.


    • MuuMyy

      Oinas on jotain aivan kamalaa...

      • oinas?

        Miksköhän oinaat aina mieltävät itsensä suureksikin uhaksi ties kelle. Vaikka on tasan tavallisen persjalkasen savolaisen näköinen, eikä mikää erityisen välkky päästään, kaikki töissä pomosta lähtien mieltää hänet suureksi uhaksi. hohhoijaa.


    • Kalamies-68(8D)

      Näetkö jo vaaran merkkejä?

      Henkinen voimakkuus on kalojen taitolaji - sitä ei käy kiistäminen. Kalojen henkinen voima on piilossa ja pulpahtaa esille tarvittaessa ja lakaisee ylimielisen, itseään henkisesti vahvaksi luulevan henkilön maan rakoon. Ylimielisyys kaloja kohtaan kostautuu aina, AINA!

      Kalat sietää hyvin kilpailua ja ui kuin kala vedessä tilanteissa, joissa kilpailu edesauttaa jotain kaloille tärkeää asiaa. Huomaathan "tulimerkki", ettei kala välttämättä asetu itse kilpailemaan, vaan voi toimia taustalla takapiruna - lopputulos ratkaisee!

      "Vaikka näin ei oikeasti olisikaan" lauseesi nostaa kalan tuntosarvet pystyyn - totuudessasi on vain osa, jokin puuttuu! Mitä salaat?

      Kala ei valehtele, vaan muuntaa totuutta tarpeisiinsa sopivaksi. Se voi olla myös kalan kosto epämiellyttävälle ihmiselle.

      Suorat sanat ja teot eivät kaloja haittaa, mutta varokin jättämästä mitään epäselvää tai piiloteltua totuutta suoruutesi taakse. Sen kalat herkyydellään tunnistavat takuuvarmasti.

      Ja tiesithän, arvoisa "tulimerkki", kalan muisti ei petä koskaan - lipsahduksesi sanoissa pysyy kalan mielessä ja muodostaa sinusta epäilyttävän henkilön kuvan, jolle ei uskouduta eikä anneta luottamusta.

      Eikös kalat ole ihanan hassuja ;D

      • norsun muistin

        Allekirjoitan tuon, että muiden sanomat sanat pysyvät muistissa...ja vaikuttavat siihen, miten henkilöön suhtautuu...


      • raapu

        hmm, ne kalat jotka tunnen , ja heitä on aika paljon , siis työssä, niillä on kaikilla tosi huono muisti, hihii


    • tunnet

      itsesi uhatuksi ja siksi mollaat toista netissä? ota lääkettä hyvä ihminen.

    • kalaN

      ärsyttävät kalaihmisiä. Myös umpimieliset nyhveröt, jotka eivät koskaan avaudu mistään.
      Myös tyhmyys ja hitaus suututtaa, ainakin minua :)

      Itse tulen hyvin toimeen oinaitten ja jousimiesten kanssa, mutta kartaltani löytyykin paljon tulta, joten se selittynee sillä.

      Vielä oinaista. Oinaat itse kuvittelevat olevansa se suurin ja viisain. Yleisesti ottaen ei kovin mielyttävä piirre. Mutta oinaat ovat kuitenkin aika hölmöjä ja kun heitä vähän ylistää tarpeen tullen, niin ovat ihan helppoja höynäytettäviä :)

      kieroako?

      • raapu

        taidat olla ite aika lailla hölmö


    • EGOISTI

      saa naureskella aika paljon teidän kalojen juttuja, kehutte itteene, naiset sekä miehet, ja että kaloja ärsyttää suuret egot, otatte tuon horoskooppi jutun liian vakavasti ressukat, mutta in kyllä hyvät naurut saanut kun uhoatte itsestänne, onneksi on viisaitakin kaloja . olen kyllästynyt joittenkin kalojen pöyhkelyyn ja itsekehuun. ja haUKUTTE MUITA MERKKEJÄ , TYHJÄT TYNNYRIT KOLISEE ENITEN.

    • Epäilevä Kalat

      Olen Kalat -nainen, suorapuheinen ja muutenkin melko suoraviivainen ihminen. Inhoan valehtelua ja muuta (ikävä kyllä usein omalle sukupuolelleni tyypillistä) temppuilua ja vehkeilyä. Kärsin siitä sekä työpaikallani, jossa on erittäin tulehtunut ilmapiiri ja paljon juonitteluja, juoruilua ja piiloaggressiivisuutta. Kärsian sukulaistädeistä, jotka muka "viattomasti hyvää tarkoittaen" yrittävät ohjailla elämääni.

      Tulen useimmiten tuomituksi hankalaksi ihmiseksi riippumatta siitä, että puhunko suoraan vai kiemurtelenko asioiden läpi muuten. Jälkimmäisen tyylin olen opetellut lyötyäni päätäni riittävän monta kertaa seinään suoruuteni vuoksi. Kalakin voi oppia käärmeen notkeuden, mutta mikään luonnollinen tila se ei ole ainakaan tälle kalalle.

      Oikeasti minä en mitään niin arvosta kuin REHELLISYYTTÄ. Ehkä vähän vielä enemmän olennaisiin asioihin keskittymistä ja sitä, että puhutaan asiasta eikä asian vierestä.

      Nouseva merkkini on Jousimies, johtuuko siitä?

      Vai onko horoskoopit oikeasti ihan huijausta? Rehellisesti sanottuna minussa ei ole juuri yhtäkään Kalalle tyypillistä piirrettä.

      Vai onko syntymätodistukseni väärennetty ja olenkin ihan joku muu kuin vanhempieni lapsi? Että muuten olisi ihana vaihtoehto...

    • JK

      ENN INKÄÄN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe