auton itsepesu

paikkoja

missä olisi kuopiossa auton itsepesu mahdollisuus?

19

8920

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • texas-pete

jossakin, kaverit kertoi

• ....................

Maxi kodintukulta ylöspäin, siellä autoliikken pihassa on 2 paikkaa missä pestä itse auto..

• tuolta katsomassa
      • pesu

mestarinkatu 10.levasen teollisuuaalue.väliköntien auto 1€ 6min. kylmä vesi. toimii kolikoilla 24h.vrk on letku joten varaa pari sankoa pesuvedelle millä peset niin ei ole hinnan kiroissa.moi

• Nimetön
        pesu kirjoitti:

mestarinkatu 10.levasen teollisuuaalue.väliköntien auto 1€ 6min. kylmä vesi. toimii kolikoilla 24h.vrk on letku joten varaa pari sankoa pesuvedelle millä peset niin ei ole hinnan kiroissa.moi

Tämä oli enemmän kuin hyvä vinkki.Kiitos ja kunarraus....

• ...................
        pesu kirjoitti:

Tämä ei ilmeisesti toimi talvella? Joten missäs silloin voisi itse pestä autonsa?

• putipuhdas

Pk-seudulla on kymmeniä ympärivuotisia painepesupaikkoja mm Shelleillä. On kuumapesut pesuaineella, harjalla ja vahalla, nykyhintaan 3€ poletti, jolla jopa pesaisee autonsa kohtuu puhtaaksi.

Kannattaisko kysellä Kuopion yrittäjiltä, josko innostuisivat palvelemaan (tuli kyseltyä parikymmentä vuotta sitten, kun muutin Kuopioon, odottelen vielä).

JK. Rekkapesuloista voi kysäistä täälläkin.

• jsdflkdsfsdkfkldd

Parikymmentä vuotta sitten taisi olla vielä E-öljyjen vanha huoltamo nykyisen AD varaosaliikkeen paikalla jossa oli TI-pesu- ja huoltohalli jopa nostureilla varustettuna. Loppuaikoina huoltamo oli Nesteen asema. Kävin siellä joskus -99 tai 00 pesemässä autoni alustan painepesurilla, oli hemmetin hyvä paikka.
        Mikä siinä on että sen jälkeen ei ole Kuopioon saatu kunnollista TI-pesuhallipalvelua kun sama onnistuu kaikkialla muuallakin Suomessa?
        Konepesut ovat huonoja ja kalliita enkä halua pesettää autoani käsinpesupalveluissa kuin joku 30-luvun herra T-Fordiaan...

• nimimerekki

pari sataa vuotta sitte riitti että harjas kauramoottorin.

• Anonyymi

Missä kuopiolaiset käyvät pesemässä autonsa? Siis ne, jotka haluavat pestä itse käsin mutta omaa tilaa sellaiseen ei ole. Naapurikaupungeissa (Jyväskylä/Joensuu) sellaisia paikkoja oli useitakin mutta täältä vähän vaikea löytää. Selfix oli mutta sekin lopetti keväällä. Onko todella niin, että tarjolla on vain näitä automaattipesuloita?

• Anonyymi

ettäkö ihan ivalo maarianhamina naapurikaupungeissa.

• Anonyymi

Vänärin uimarannalla on sulien aikaan hyvä puunailla.

• Anonyymi

auton itsepesu

Miten auto pesee itse itsensä? Onko se joku Ritari Ässän Kitt?

• Anonyymi

Meinasitko kloonata siitä itsellesi salaisen päinvastaiskopion ?.

• Anonyymi

Onko jotain hintahaarukkaa, jos pesee itse autonsa?

• Anonyymi

Tee se itse autonpesu tehdään itse,

• Anonyymi

Onko missään itsepalvelu autopesulaa. Sais pestä auton ja imuroida...

• Anonyymi

"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin"

Ojanpuoleisella pientareella vain varjo kiiluu, ilmeisesti riippumatta siitä paistaako aurinko kumaltapuolelta tahansa. Ei sitten kannata ihmetellä jos puhelinsoittoja tuleekin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe