Olipa tyhmä kysymys...

Laivat

Olinpa sitten yksin siellä Pietarissa. Ei kyllä ollut mitään pelättävää. Nyt taannoinen kysymykseni tuntuu todella tyhmältä. Ihan sama kuin joku tulisi kysymään, uskaltaako Tampereella liikkua yksin. Siis höh...?

Laitoin muuten tuonne Matkakertomukset -palstalle kokemuksiani. Jos jotakin sattuu kiinnostamaan...

11

1764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja.jkl

varmaan paras matkakertomus täällä ikinä, oikeasti :D Missä päin sauna sijaitsi? Olisi kiva käydä testaamassa...

• Laivat

Häpeäkseni joudun myöntämään, että saunan sijainnista minulla ei ole aavistustakaan. Moskova -hotellilta sinne on kuulemma puolen tunnin kävelymatka, mutta kun meidät vietiin ja tuotiin bussilla niin suunta jäi epäselväksi. Mutta Mikko Koistinen Aikamatkat Oy:stä varmaankin kertoo sen sinulle. Jos tätä ei sitten poisteta mainoksena...

• bajahali

Tämä asiaa kertomuksia pitkästä aikaa. Tälläin palsta hyvinä aikoina pyöri!

AvtoSergeillä Pii teristä Syvärille taas viikonloppuna aitoon Banjaan vain 300 kilsaa.

Liput Keltaisesta Pörssistä

Matka kertomuksia yritetään huomenissa, joo

• ulkke

Mä olen anopilla käydessä joka kerta kulkenu yksin.Viel hengissä,Suomalaiset ovat vaan kovia pelkäämään

• ArthurDent

muiden suitsutukseen. Pelkkää asiaa koko juttu.

Ei se Piitteri ole turvallisuuden kannalta mitään suurkaupunkia kummallisempi. Iso kylä, ison kylän tavat ja kujeet.

Ja se, että välillä on matkalla fyysisesti ihan hukassa ja kaikki ei välttämättä mene niin kuin on suunnitellut on koko matkailun suola.

Elämä on kokemuksien keräämistä, välttämättä kaikkien ei tavitse olla positiivisia.

• Dobermann

No niin :)

Samalla reissulla ollaan näköjään oltu. Mä olen se, joka papatti mikrofoniin sen Kronstadtin osuuden.

• Laivat

Kiva tutustua tälläkin areenalla. Oli muuten tosi mielenkiintonen ja asiantunteva se sinun "papatuksesi". Sellaisia juuri noilla matkoilla toivookin kuulevansa:)

• olga74
        Laivat kirjoitti:

Kiva tutustua tälläkin areenalla. Oli muuten tosi mielenkiintonen ja asiantunteva se sinun "papatuksesi". Sellaisia juuri noilla matkoilla toivookin kuulevansa:)

mukavasta matkakertomuksesta. Näitä ei ole koskaan liikaa täälläkään palstalla. Ja hyvinhän sie tosiaan pärjäsit. Meni taas yks hyvä hermoilu ihan hukkaan sulta ;-)

Yksin saa erillä tapaa irti reissuista, mutta vaihtelu virkistää. Meitä on helatorstaina lähdössä 8 henkee reissuun ja siinä mahtaa ollakin sovittaminen yhteen...

Onks ketään menossa ke 16.5 Repinillä Pietariin? Törmätään taas ravintelivaunussa :-)
        Mites se oli Artturi, joko varasit reissun?

• kollega

Kiitos hienosta matkakertomuksesta! Olen itse lähdössä Pietariin 17.5. ja odotan jo kovasti mitä sieltä löytyy!

Ps viimeksi olin Pietarissa myös yksin, ja yritin etsiä Heinätorilta niitä Rikoksen ja rangaistuksen paikkoja, mutta tori oli yhtä markettia ja myymälää täynnä, menin aivan pyörryksiiin :)

• Tanechka
      • Laivat

Olen imarreltu. Laitan meiliä kun kerkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe