Olinpa sitten yksin siellä Pietarissa. Ei kyllä ollut mitään pelättävää. Nyt taannoinen kysymykseni tuntuu todella tyhmältä. Ihan sama kuin joku tulisi kysymään, uskaltaako Tampereella liikkua yksin. Siis höh...?
Laitoin muuten tuonne Matkakertomukset -palstalle kokemuksiani. Jos jotakin sattuu kiinnostamaan...
Olipa tyhmä kysymys...
11
1694
Vastaukset
- katja.jkl
varmaan paras matkakertomus täällä ikinä, oikeasti :D Missä päin sauna sijaitsi? Olisi kiva käydä testaamassa...
- Laivat
Häpeäkseni joudun myöntämään, että saunan sijainnista minulla ei ole aavistustakaan. Moskova -hotellilta sinne on kuulemma puolen tunnin kävelymatka, mutta kun meidät vietiin ja tuotiin bussilla niin suunta jäi epäselväksi. Mutta Mikko Koistinen Aikamatkat Oy:stä varmaankin kertoo sen sinulle. Jos tätä ei sitten poisteta mainoksena...
- bajahali
Tämä asiaa kertomuksia pitkästä aikaa. Tälläin palsta hyvinä aikoina pyöri!
AvtoSergeillä Pii teristä Syvärille taas viikonloppuna aitoon Banjaan vain 300 kilsaa.
Liput Keltaisesta Pörssistä
Matka kertomuksia yritetään huomenissa, joo - ulkke
Mä olen anopilla käydessä joka kerta kulkenu yksin.Viel hengissä,Suomalaiset ovat vaan kovia pelkäämään
- ArthurDent
muiden suitsutukseen. Pelkkää asiaa koko juttu.
Ei se Piitteri ole turvallisuuden kannalta mitään suurkaupunkia kummallisempi. Iso kylä, ison kylän tavat ja kujeet.
Ja se, että välillä on matkalla fyysisesti ihan hukassa ja kaikki ei välttämättä mene niin kuin on suunnitellut on koko matkailun suola.
Elämä on kokemuksien keräämistä, välttämättä kaikkien ei tavitse olla positiivisia. - Dobermann
No niin :)
Samalla reissulla ollaan näköjään oltu. Mä olen se, joka papatti mikrofoniin sen Kronstadtin osuuden.- Laivat
Kiva tutustua tälläkin areenalla. Oli muuten tosi mielenkiintonen ja asiantunteva se sinun "papatuksesi". Sellaisia juuri noilla matkoilla toivookin kuulevansa:)
- olga74
Laivat kirjoitti:
Kiva tutustua tälläkin areenalla. Oli muuten tosi mielenkiintonen ja asiantunteva se sinun "papatuksesi". Sellaisia juuri noilla matkoilla toivookin kuulevansa:)
mukavasta matkakertomuksesta. Näitä ei ole koskaan liikaa täälläkään palstalla. Ja hyvinhän sie tosiaan pärjäsit. Meni taas yks hyvä hermoilu ihan hukkaan sulta ;-)
Yksin saa erillä tapaa irti reissuista, mutta vaihtelu virkistää. Meitä on helatorstaina lähdössä 8 henkee reissuun ja siinä mahtaa ollakin sovittaminen yhteen...
Onks ketään menossa ke 16.5 Repinillä Pietariin? Törmätään taas ravintelivaunussa :-)
Mites se oli Artturi, joko varasit reissun?
- kollega
Kiitos hienosta matkakertomuksesta! Olen itse lähdössä Pietariin 17.5. ja odotan jo kovasti mitä sieltä löytyy!
Ps viimeksi olin Pietarissa myös yksin, ja yritin etsiä Heinätorilta niitä Rikoksen ja rangaistuksen paikkoja, mutta tori oli yhtä markettia ja myymälää täynnä, menin aivan pyörryksiiin :) - Tanechka
"imuroida" Sputnikin sivuille http://www.venajaseura.com/sputnik/ ? Laitatko meiliä [email protected], kiitos :) !
- Laivat
Olen imarreltu. Laitan meiliä kun kerkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812