Olipa tyhmä kysymys...

Laivat

Olinpa sitten yksin siellä Pietarissa. Ei kyllä ollut mitään pelättävää. Nyt taannoinen kysymykseni tuntuu todella tyhmältä. Ihan sama kuin joku tulisi kysymään, uskaltaako Tampereella liikkua yksin. Siis höh...?

Laitoin muuten tuonne Matkakertomukset -palstalle kokemuksiani. Jos jotakin sattuu kiinnostamaan...

11

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja.jkl

      varmaan paras matkakertomus täällä ikinä, oikeasti :D Missä päin sauna sijaitsi? Olisi kiva käydä testaamassa...

      • Laivat

        Häpeäkseni joudun myöntämään, että saunan sijainnista minulla ei ole aavistustakaan. Moskova -hotellilta sinne on kuulemma puolen tunnin kävelymatka, mutta kun meidät vietiin ja tuotiin bussilla niin suunta jäi epäselväksi. Mutta Mikko Koistinen Aikamatkat Oy:stä varmaankin kertoo sen sinulle. Jos tätä ei sitten poisteta mainoksena...


    • bajahali

      Tämä asiaa kertomuksia pitkästä aikaa. Tälläin palsta hyvinä aikoina pyöri!

      AvtoSergeillä Pii teristä Syvärille taas viikonloppuna aitoon Banjaan vain 300 kilsaa.

      Liput Keltaisesta Pörssistä

      Matka kertomuksia yritetään huomenissa, joo

    • ulkke

      Mä olen anopilla käydessä joka kerta kulkenu yksin.Viel hengissä,Suomalaiset ovat vaan kovia pelkäämään

    • ArthurDent

      muiden suitsutukseen. Pelkkää asiaa koko juttu.

      Ei se Piitteri ole turvallisuuden kannalta mitään suurkaupunkia kummallisempi. Iso kylä, ison kylän tavat ja kujeet.

      Ja se, että välillä on matkalla fyysisesti ihan hukassa ja kaikki ei välttämättä mene niin kuin on suunnitellut on koko matkailun suola.

      Elämä on kokemuksien keräämistä, välttämättä kaikkien ei tavitse olla positiivisia.

    • Dobermann

      No niin :)

      Samalla reissulla ollaan näköjään oltu. Mä olen se, joka papatti mikrofoniin sen Kronstadtin osuuden.

      • Laivat

        Kiva tutustua tälläkin areenalla. Oli muuten tosi mielenkiintonen ja asiantunteva se sinun "papatuksesi". Sellaisia juuri noilla matkoilla toivookin kuulevansa:)


      • olga74
        Laivat kirjoitti:

        Kiva tutustua tälläkin areenalla. Oli muuten tosi mielenkiintonen ja asiantunteva se sinun "papatuksesi". Sellaisia juuri noilla matkoilla toivookin kuulevansa:)

        mukavasta matkakertomuksesta. Näitä ei ole koskaan liikaa täälläkään palstalla. Ja hyvinhän sie tosiaan pärjäsit. Meni taas yks hyvä hermoilu ihan hukkaan sulta ;-)

        Yksin saa erillä tapaa irti reissuista, mutta vaihtelu virkistää. Meitä on helatorstaina lähdössä 8 henkee reissuun ja siinä mahtaa ollakin sovittaminen yhteen...

        Onks ketään menossa ke 16.5 Repinillä Pietariin? Törmätään taas ravintelivaunussa :-)
        Mites se oli Artturi, joko varasit reissun?


    • kollega

      Kiitos hienosta matkakertomuksesta! Olen itse lähdössä Pietariin 17.5. ja odotan jo kovasti mitä sieltä löytyy!

      Ps viimeksi olin Pietarissa myös yksin, ja yritin etsiä Heinätorilta niitä Rikoksen ja rangaistuksen paikkoja, mutta tori oli yhtä markettia ja myymälää täynnä, menin aivan pyörryksiiin :)

    • Tanechka
      • Laivat

        Olen imarreltu. Laitan meiliä kun kerkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe