Eli kumman annatte ensin maidon vai soseen? Jos siis vauva saa korviketta. Millaisia ateria rytmijä teillä on? Kiitoksia vastanneille :)
sose vai maito ensin?
5
1817
Vastaukset
- yleensä
eka hiukan maitoa ja sit sosetta ja lopuksi vielä loput maidot (aterialla juo 60-100ml). Meillä syödään näin: aamulla(8-9) kaurapuuro ja maito, päivällä (11-13) kasvissose 1prk ja maito, sit n.klo14 ottaa joskus maitoa, iltapäivällä (16-17) hedelmäsose 1prk ja maito, sit vielä illalla (18.30-19) kaurapuuro ja n.klo19.30-20.00 maitopullo sängyssä.
Tyttö 5kk ja korviketta menee päivässä 4-8dl. Yöllä syö kerran.
Miten teillä syödään? =)- alkuperäinen..
aamulla klo.8-9 kaurapuuro ja maitoa, klo.11 lihasose ja klo.12-13 maitoa, sitten kun herää päikkäreiltä annan kasvissoseen ja maitoa, sitten klo.18-19 hedelmä/marjasosetta ja maitoa. klo.20-21 velli.
mietin usein että kumminkohan olisi parempi, antaa maito ensin vai sose.. aikasemmin annoin ensin maidon, sitten tyttö ei enään syönyt sosetta paljon yhtään, nyt olen sitten antanut soseen ensin ja maidon päälle, nyt taas syönyt sosetta paremmin. Kai se on kummin itse haluaa antaa? - se niin
alkuperäinen.. kirjoitti:
aamulla klo.8-9 kaurapuuro ja maitoa, klo.11 lihasose ja klo.12-13 maitoa, sitten kun herää päikkäreiltä annan kasvissoseen ja maitoa, sitten klo.18-19 hedelmä/marjasosetta ja maitoa. klo.20-21 velli.
mietin usein että kumminkohan olisi parempi, antaa maito ensin vai sose.. aikasemmin annoin ensin maidon, sitten tyttö ei enään syönyt sosetta paljon yhtään, nyt olen sitten antanut soseen ensin ja maidon päälle, nyt taas syönyt sosetta paremmin. Kai se on kummin itse haluaa antaa?ole. Oman maun mukaan.
- Hippula
Mä annan ensin soseen ja sitten maidon vasta vähän myöhemmin, puolen tunnin päästä soseesta, koska vauveli ei oikein huoli soseen aikana maitoa. Ja rytmi suurinpiirtein näin: Aamulla(kun tyttö herää ekan kerran) klo 5-7 maito, 8-9 puuro ja marjaa ja siitä noin puol tuntia niin maito, 11-12 kasvissose ja hedelmää, taasen puol tuntia ja maito, 16-17 samoin kuin päivällä, klo 20 puuro ja marjaa, klo 21 maito ja vauva menee nukkumaan. Ja nukkuu siis aamu 5-7 asti.
- siitä syystä
että äiti ei osaa arvioida lapsen vatsan vetoisuutta ja kun vauva vasta opettelee kiinteille, se parikin lusikkaa maidon päälle voi tehdä vauvalle kauhean ähkyn. Kun soseen antaa itse, lapsi voi maidolla itse säännöstellä sit sitä syömistään. Tosin sit, jos vauva on kovin nälkäinen ja huutaa kovasti, kannattaa antaa vähän maitoa pahimpaan nälkään ja sit sosetta, mutta varoa ettei täytä koko mahaa maidolla. Sit lopuksi taas lisää maitoa niin paljon, että tulee masu täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924