MIltä tuntuu kun supistus tuntuu selässä? Onko se jatkuvaa kipuilua vai tuleeko ja meneekö kipu kuten normaalissa supistuksessa?
Itselläni on kokemusta vain etupuolella tuntuvista avaavista supistuksista. Nyt on toista päivää kunnon jomotusta selässä ja paineentunnetta lantiossa. Kipu on kokoaikaista eikä lopu missään asennossa (kuten selkäsärky). Tavallisesta selkäsärystä on kokemusta kyllä, tämä on erilaista.
Mietin vain tässä kun miniällä synnytys kesti 2h. Oli 8cm auki laitokselle tultaessa ja oli tuntenut vain selkäsärkyä kotona, ei edes kovaa sellaista:)
Supistus selässä
6
12895
Vastaukset
- !!!!!!!!!
se on just tollasta ku kerrot itse!! mulla oli kolme päivää kivut selässä ja sitten kolmannen päivän illalla meni lapsivedet. oli 4cm auki kun pääsin sairaalaan...
elikkä paineentunnetta ja hankala kokoajan olla.sairaalassa kerkesin olla 2h 49min ja tyttö oli sitten sylissä.
etköhän tuota pääse itsekin jo kohta lähtemään. paljonko viikkoja??- alkuper
Viikkoja on 37 2. Esikoinen syntyi 40 5 joten en kyllä ole ajatellut että tämä tulee aikaisemmin.
Sinulla ei siis ollut sellaista perinteistä supistustunnetta joka alkaa ja loppuu?
Olisiko tarvetta soitella Jorviin? Tai, eihän ne siellä mitään voi asialle tehdä:) - !!!!!!!!!!!
alkuper kirjoitti:
Viikkoja on 37 2. Esikoinen syntyi 40 5 joten en kyllä ole ajatellut että tämä tulee aikaisemmin.
Sinulla ei siis ollut sellaista perinteistä supistustunnetta joka alkaa ja loppuu?
Olisiko tarvetta soitella Jorviin? Tai, eihän ne siellä mitään voi asialle tehdä:)Ei ollu perinteistä supistustunnetta. Selkäkipu vaan oli ja oli ja jatkui, välillä helpotti, mutta kipu siellä silti oli kokoajan...
Synnytin Oysissa, en soittanu sinne. Sitten lähdin heti kun lapsivedet meni. Sen jälkeen alkoi ne perinteiset supparit mahan puolelle.
Ja ne selkäsupistukset jotenki sekotti päänki kokonaan kun niitä vaan tuli ja tuli, ja tuli niin monta päivää, etten edes tajunnu että ne oli menny säännölliseksi...
Sairaalassa sitten mietittiin että monelta alkoi säänn. supparit.
- mm77
Hei!
Minulla oli supistukset vain selässä ja ne tulivat ja menivät. Kipu ei ollut jatkuvaa, mutta ei mitenkään verrattavissa tavalliseen selkäsärkyyn, vaan paljon paljon kivuliaampaa. Kun supistus tuli, ei pystynyt tekemään mitään, ainoastaan kärvistelemään (minulla on aika korkea kipukynnys). Synnytys kesti 17 h. - itselläni
voimakkain kipu tuntui juuri selässä,sitten kun se sinne levisi...ja tuntui tosi pahalta,kipu oli ihan kauhea ja tuntui ihan et pian tulee yrjöt!onnex epiduraali auttoi..:)
- *** **
mutta ne alkoi vasta sitten kun oltiin jo sairaalassa. Sellaiset etupuolen (mahan) säännölliset supistuskivut oli olleet jo siihen mennessä kauan. Selän puolen kivut meni pois välillä (ainakin melkein) ja tuli sitten taas. Ja ne oli tosi kivuliaita, pahempia kuin mahan. Synnytys kesti vuorokauden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854