Haamujen haamu vaiko viivanpaikka?

ClearBlue

Eli kyseessä ei edes mikään halppistesti.
Mutta tuleekohan CLEARBLUE testiin viivanpaikkaa?
Testasin hetki sitten ja siihen tuli tämmönen viiva:
Onko tämä haamu vaiko viivanpaikka?
Tuleeko ClearBlueen yleenskään viivanpaikkaa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=500156.jpg

Siis hyvin hyvin hentoinen viiva on myös pystysuunnassa.
Tuo viiva tuli noin 15min sisään.
Tuo kontrolli viiva on jotenkin outo minusta.
Ei tasapaksu ollenkaan. Ei yhtä vahva koko viiva siis.

Ota nyt tosta selvää. Ihme testi tuokin.
Jos tuo on sitten viivanpaikka, niin johan on perhana, kun niitä tuntuu lähes joka testiin tulevan.

Menkat pitäs alkaa tänään tai huomenna.

32

21794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla.M

viivanpaikka vaakasuunnassa,koska se on miinus jos pelkkä vaakaviiva, mutta minusta näyttää että sinulla on "haamuplussa" eli olisit raskaana, pystysuuntaan viivanpaikkaa ei tule.

• ClearBlue

ennen, kun tikkua pissitikussa uitin.
        En ole muuten koskaan oppinut tekemään testiä pissimällä suoraan tikkuun.

Selvästi tuo pystysuora viiva on havaittavissa, ei tarvii edes siristellä, mutta jotenkin tuo viiva on pelottavan erilainen, kun plussa.

Viivanpaikassa ei kai kuuluisi väriä olla. Tuossa kyllä on.
        Jostain keskustelupalstalta just pongasin, että joku saanut tuolla testillä ohuita viivoja ja se ei ole tarkoittanut mitään. En tiedä onko niissä viivoissa ollut väriä.

• mörköli07

kyllä toi mun mielestä haamulta näyttää!!onnea!
      itsekään en tiedä mikä tuli advancen erittäin herkkään testiin,et oliko haamu vai viivanpaikka..eli kokemusta ei sen koommin oo..mutta kyllä toi viivaa näkyy kumminkin noin selvästi

• aikaisia

olen sitä mieltä että raskaushaaveet ne vain kummittelevat.

Ei toi ainakaan minusta näytä miltään plussalta.

• ClearBlue

Vaan kysyin mielipidettä onko haamu vai viivanpaikka.
        Eli tuo viiva on haaveviiva?
        Vai mikä viiva?

• Milla.M
        ClearBlue kirjoitti:

Vaan kysyin mielipidettä onko haamu vai viivanpaikka.
        Eli tuo viiva on haaveviiva?
        Vai mikä viiva?

siinä ei mitään viivan paikkaa näy, koska se on se osa joka reagoi raskaushormoniin, ja ei siihen pitäisi mitään tulla ellei k.o hormonia virtsassa ole. Ei muihinkaan testeihin tule mitään, ja haamuviivat ovat yleensä plussaamisen merkkejä.

Mutta kopasehan toisella testillä muutaman päivän päästä, eiköhän se sitä myöten asia varmistu :)

Apteekin raskaustesti on muuten myös herkkä ja ainakin minulla näyttänyt aina oikein jo varhaisessa vaiheessa jos olen ollut raskaana.

• ClerBlue
        Milla.M kirjoitti:

siinä ei mitään viivan paikkaa näy, koska se on se osa joka reagoi raskaushormoniin, ja ei siihen pitäisi mitään tulla ellei k.o hormonia virtsassa ole. Ei muihinkaan testeihin tule mitään, ja haamuviivat ovat yleensä plussaamisen merkkejä.

Mutta kopasehan toisella testillä muutaman päivän päästä, eiköhän se sitä myöten asia varmistu :)

Apteekin raskaustesti on muuten myös herkkä ja ainakin minulla näyttänyt aina oikein jo varhaisessa vaiheessa jos olen ollut raskaana.

Viivanpaikka tulee ainakin Aconin testiin, mutta se on semmonen harmaa. Siinä ei ole sitä punaista väriä.
        Kaksplussalle laitoin kans kyselyn ja linkin tohon kuvaan.
        Joku kertoi saaneensa kyseisellä testillä tuollaisia ohuita viivoja se ei ole tarkoittanut mitään.
        Se taas, että kuka puhuu netissä totta ja kuka ei, ei voi tietää.
        Jos tuo olisi viivanpaikka, ihmettelisin miksi siinä on väriä.
        Jos taas tuo olisi plussa, ööh ihmettelisin sitä että miten se voi olla plussa. Koska en plussaan oikeen voi uskoa.
        Mutta, jos tuo oikeasti tuo testi näyttää tollaisia viivoja, vaikka ei raskaana olisi, niin en mä ClearBluellakaan enää testaa ikinä.
        Ajattelin odotella vaikka lauantaihin ja testaan sitten, jos ei kuukautiset ala.
        Katsotaan mitä sitten näyttää.
        Tulen kyllä kertomaan.

• Onhan siinä viiva

Ihan selkeästi näkyy pystysuunnassakin viiva, tosin ei ihan ylhäältä alas asti mutta ei tuohon kohtaan tule mitään väriä ellei oo raskaana.

• ClearBlue
        Onhan siinä viiva kirjoitti:

Ihan selkeästi näkyy pystysuunnassakin viiva, tosin ei ihan ylhäältä alas asti mutta ei tuohon kohtaan tule mitään väriä ellei oo raskaana.

siinä viivan ja viivan jossa on jopa väriäkin.
        Jokseenkin viiva on ohut ja ylempänä tummempi, kun alempana, mutta silti.
        Mä vaan kommentoin tolle yhdelle, kun se jostain raskaushaaveista puhui ja sanoi, että toi ei oo plussa.
        Pelkällä haaveella tuskin mitään viivaa saa näkymään ja vieläpä niin, että kameralla saa siitä haaveesta otettua kuvan.:-)
        Jep, mutta vielä en uskalla kuitenkaan pomppia kattoon ja kiljua riemusta.
        Koska tuolta muulta keskustelupalstalta luin, että jollekkin tullut tuommoisia viivoja ja se ei oo tarkoittanut raskautta.
        Toki se heillä on sitten voinut olla kemialinen raskaus tai jotain, en tiedä.
        Mutta testaan myöhemmin uudelleen.

• vaan just sille
        ClearBlue kirjoitti:

siinä viivan ja viivan jossa on jopa väriäkin.
        Jokseenkin viiva on ohut ja ylempänä tummempi, kun alempana, mutta silti.
        Mä vaan kommentoin tolle yhdelle, kun se jostain raskaushaaveista puhui ja sanoi, että toi ei oo plussa.
        Pelkällä haaveella tuskin mitään viivaa saa näkymään ja vieläpä niin, että kameralla saa siitä haaveesta otettua kuvan.:-)
        Jep, mutta vielä en uskalla kuitenkaan pomppia kattoon ja kiljua riemusta.
        Koska tuolta muulta keskustelupalstalta luin, että jollekkin tullut tuommoisia viivoja ja se ei oo tarkoittanut raskautta.
        Toki se heillä on sitten voinut olla kemialinen raskaus tai jotain, en tiedä.
        Mutta testaan myöhemmin uudelleen.

aiemmalle joka niin tylysti sulle vastas että ei tossa mitään plussaa oo.

• ClearBlue
        vaan just sille kirjoitti:

aiemmalle joka niin tylysti sulle vastas että ei tossa mitään plussaa oo.

:-/

• tyly
        ClearBlue kirjoitti:

:-/

ainoastaan vaan totuudenmukainen.

Jos et sitä kestä, niin sori vaan.

Mutta mä en vastaa sun mieliks vaan sitä minkä sä haluat kuulla, mä vastaan asiaan asiana.

• Kumma juttu
        tyly kirjoitti:

ainoastaan vaan totuudenmukainen.

Jos et sitä kestä, niin sori vaan.

Mutta mä en vastaa sun mieliks vaan sitä minkä sä haluat kuulla, mä vastaan asiaan asiana.

Mensa-tason kysymys: Jos muut näki siinä pystyviivan ja sä et, niin kuka oli oikeassa?

• tämäkö se on??
        ClerBlue kirjoitti:

Viivanpaikka tulee ainakin Aconin testiin, mutta se on semmonen harmaa. Siinä ei ole sitä punaista väriä.
        Kaksplussalle laitoin kans kyselyn ja linkin tohon kuvaan.
        Joku kertoi saaneensa kyseisellä testillä tuollaisia ohuita viivoja se ei ole tarkoittanut mitään.
        Se taas, että kuka puhuu netissä totta ja kuka ei, ei voi tietää.
        Jos tuo olisi viivanpaikka, ihmettelisin miksi siinä on väriä.
        Jos taas tuo olisi plussa, ööh ihmettelisin sitä että miten se voi olla plussa. Koska en plussaan oikeen voi uskoa.
        Mutta, jos tuo oikeasti tuo testi näyttää tollaisia viivoja, vaikka ei raskaana olisi, niin en mä ClearBluellakaan enää testaa ikinä.
        Ajattelin odotella vaikka lauantaihin ja testaan sitten, jos ei kuukautiset ala.
        Katsotaan mitä sitten näyttää.
        Tulen kyllä kertomaan.

onko tämä se aconin kuuluisa viivan paikka?

http://www.aijaa.com/v.php?i=506569.jpg

• hämmästyt vielä
        Kumma juttu kirjoitti:

Mensa-tason kysymys: Jos muut näki siinä pystyviivan ja sä et, niin kuka oli oikeassa?

vastausta.

• ihminen uusi testi!

Clearblue kallis, mutta todella sekava testi...

En ole sillä oikein koskaan selvää tulosta saanut (mitkä ovat n. 50% olleen pos., loput neg.)

Esim. Acon on hyvä ja selvä, vaikka onkin halpa.

• Nina^

Clearblueta ei kannata ostaa. Tai en ainakaan itse käytä enää ollenkaan. Sain samanlaisen haamujen haamun jota sitten pohdin ja pohdin. Ostin uuden Clearblue paketin parin päivän päästä, sellaisen missä on kaksi testiä. Eivät toimineet ollenkaan.. Ei mitään viivaa mihinkään ikkunaan, vaikka ihan normaalisti tein sen!
      Lopulta ystäväni antoi minulle aconin testin ja negatiivinen oli.

• ClearBlue

Ehkä se sittenkin oli jokin muu, kun viivanpaikka tai haave.;-)

• :o)

Laita kuva nettiin siitäki. Ja onnea plussasta!!

• ClearBlue
        :o) kirjoitti:

Laita kuva nettiin siitäki. Ja onnea plussasta!!

kun saan kameran lainasta.
        Mieheni veli vei sen eilen illalla mukanaan, kun sen tarvii ottaa jostain myytävistä autoista kuvia.
        Saan sen vasta vappuna.
        Perskeles, kun nyt juuri olisin tarvinnut sitä kameraa.

• Milla.M

voi kunpa minäkin näkisin vielä sen viivan...taitaa olla haaveissa vain

• näin monen

päivän jälkeen testituloksessa ei pitäisi olla enää mitään epäselvää. Ja sulla hailakka viivanhaamu?

Tuskimpa kultaseni raskaana olet, kunhan haaveilet,

ja otat onnitteluja turhan päiten. Mutta tässä minunkin ONNEKSI OLKOON!

• hentuli

Olen pahoillani, jos sulla itsellä on ollut huonompi säkä testien kanssa. Voi silti olla onnellinen toisen puolesta. Et tainnut huomata jatkokirjoituksia, joissa todettiin, että uudesta testistä oli tullut selkeä plussa??!!! Ilkeily toisille ei auta sun oloa yhtään, vaikka kuinka katkeruus hiipii mielessä!

Onnea paljon alkup.kirjoittajalle! Mäkin haluan nähdä kuvan siitä uudesta plussasta!

• kokemusten jako viisastuttaa

jos muilta kysyy mielipidettä, jos itse ei saa tuloksesta selvää ja ei ole testeistä kokemusta.
        Kokemuksien ja kuvien jakaminen viisastuttaa meitä kaikkia, minusta erittäin mielenkiintoista.

Samalla asialla täällä kaikki ollaan.

Toki toisten plussien näkeminen/lukeminen satuttaa ja laittaa kateelliseksikin, mutta on ihanaa että ihmiset onnistuvat, erityisen ihanaa lukea sellaisia onnellisia tarinoita, joilla iloinen loppu vaikka matka ollut pitkä, kivinen ja vailla toivoa.

• arvasit
        hentuli kirjoitti:

Olen pahoillani, jos sulla itsellä on ollut huonompi säkä testien kanssa. Voi silti olla onnellinen toisen puolesta. Et tainnut huomata jatkokirjoituksia, joissa todettiin, että uudesta testistä oli tullut selkeä plussa??!!! Ilkeily toisille ei auta sun oloa yhtään, vaikka kuinka katkeruus hiipii mielessä!

Onnea paljon alkup.kirjoittajalle! Mäkin haluan nähdä kuvan siitä uudesta plussasta!

Sillä itse olen raskaana, ja kaikki on hyvin. (Hymy)
        Olenpahan vain realistinen, vaikket sinä sitä käsitäkkään.

Eipä ole näkynyt sitä uutta kuvaa siitä pussasta...

Arvaappa kuka oli kumminkin oikeassa?
        (enkä minä olisi halunnut olla)

• turha nuolaista
        kokemusten jako viisastuttaa kirjoitti:

jos muilta kysyy mielipidettä, jos itse ei saa tuloksesta selvää ja ei ole testeistä kokemusta.
        Kokemuksien ja kuvien jakaminen viisastuttaa meitä kaikkia, minusta erittäin mielenkiintoista.

Samalla asialla täällä kaikki ollaan.

Toki toisten plussien näkeminen/lukeminen satuttaa ja laittaa kateelliseksikin, mutta on ihanaa että ihmiset onnistuvat, erityisen ihanaa lukea sellaisia onnellisia tarinoita, joilla iloinen loppu vaikka matka ollut pitkä, kivinen ja vailla toivoa.

ennen kuin tipahtaa! Katkeraa se on se!

• pää näkyy, eikä sittenkään
        turha nuolaista kirjoitti:

ennen kuin tipahtaa! Katkeraa se on se!

siitähän se huolehtiminen vasta alkaa.

• Clearblue
        arvasit kirjoitti:

Sillä itse olen raskaana, ja kaikki on hyvin. (Hymy)
        Olenpahan vain realistinen, vaikket sinä sitä käsitäkkään.

Eipä ole näkynyt sitä uutta kuvaa siitä pussasta...

Arvaappa kuka oli kumminkin oikeassa?
        (enkä minä olisi halunnut olla)

Heitin sitten ajatuksissani roskiin sen selvän Cleabluen plussatestin.
        Tässä kuitenkin 28.4 tehty www.mammaksi.fi:stä tilatulla liuskalla tehty viiva tai viivat näytille. Onko nuo viivat haaveita vain?:-)
        Testin herkkyys 25mIU/mL hCG. Clearblue taitaa olla herkempi.

http://www.aijaa.com/v.php?i=530878.jpg

• kp31

Sain tänä aamuna samanlaisen haamuplussan kuin aikoinaan nimimerkki clearblue. Oma kiertoni on sen verran pitkähkö ja oviksen perusteella otaksun menkkojen alkavan ehkä loppuviikosta. Työn vuoksi pitäisi kuitenkin tietää, ettei vaan ole raskaana (sairaalassa ja sädetyötä) ja tekaisin testin aamutuimaan ja siis samanmoinen haamuviiva tuli. Saapa nähdä, käykö minulle yhtä onnellisesti kuin clearbluella.

• kp?

Olen kans tehnyt kaksi tuollaista "viivanpaikka" testiä Clear Bluella. Eli molempiin tuli toinen reuna plussasta "näkyville". Silti en jotenkin luota siihen, että se olisi oikeastiplussa. Miten sulla - olet testannut syyskuussa - oliko oikeasti plussa?

• kp?
        kp? kirjoitti:

Olen kans tehnyt kaksi tuollaista "viivanpaikka" testiä Clear Bluella. Eli molempiin tuli toinen reuna plussasta "näkyville". Silti en jotenkin luota siihen, että se olisi oikeastiplussa. Miten sulla - olet testannut syyskuussa - oliko oikeasti plussa?

Eli tuskin kukaan tätä enää kommentoi. :)

• :O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe