mitä sinä teet vappuna..ois kiva tietää!!!
Mitä sä teet vappuna??
14
3452
Vastaukset
- frage
motukalla siellä ja täällä
- tyttö 16v.
istun kotona ja tylsistyn..
- Vaaaaappu
tyttö 16v. kirjoitti:
istun kotona ja tylsistyn..
Yritän olla selvinpäin.
Tosin se taas tarkoittaa yksinoloa. - nuih
Vaaaaappu kirjoitti:
Yritän olla selvinpäin.
Tosin se taas tarkoittaa yksinoloa.Toi edellinen on kyllä valitettavasti totta. Jos selvinpäin haluut olla niin yksin on oltava. Tai toinen vaihtoehto on katsoo ku muut juo ja sit on kuitenki hirveen tylsää ku kaikki muut viinaspäissään heiluu ja ite sit selvinpäin on aina jotenkin vähän ulkopuolinen.
- frage
nuih kirjoitti:
Toi edellinen on kyllä valitettavasti totta. Jos selvinpäin haluut olla niin yksin on oltava. Tai toinen vaihtoehto on katsoo ku muut juo ja sit on kuitenki hirveen tylsää ku kaikki muut viinaspäissään heiluu ja ite sit selvinpäin on aina jotenkin vähän ulkopuolinen.
ole totta ,kyllä se selvinpäin on paljon mukavampaa,jos vaikka joku tyttönen lähtee mukaan niin tiedät ainakin mitä teet ja jos vähän pidemmällekin pääset sen tytön kanssa niin pystyt ainakin homman hoitamaan kunnialla,eikä ole mitään kännisen örvellystä ja puolikovaa touhua
- <><><>
frage kirjoitti:
ole totta ,kyllä se selvinpäin on paljon mukavampaa,jos vaikka joku tyttönen lähtee mukaan niin tiedät ainakin mitä teet ja jos vähän pidemmällekin pääset sen tytön kanssa niin pystyt ainakin homman hoitamaan kunnialla,eikä ole mitään kännisen örvellystä ja puolikovaa touhua
vappuna perinteisesti mennään vappuretkelle
Eli otetaan nokipannu mukaa ja sillä keitetään kahvit ja lettutaikinaa ja paistetaan lettuja ja munkkia ja simaa, ulos pienen puron ja metsän reunalle tehdään tuli pieneen pesään sinne kutsutaan sisarien ja veljien perheet ja naapurista yksinäiset vanhukset ja koko päivä nautitaan siellä olosta.
Ilmapalloja ja serpentiiniä roikkuu puun oksissa...
Paitsi tänä vappuna taitaa sää olla sen verran kehnoa ettei onnistu tää retki...... - Jeke79
frage kirjoitti:
Töissä ilta yhdeksään..sitten varmaan kotiin nukkumaan..semmonen vappu.no ei ole tiistaina darra ainakaan..
- vappua
Tiedätkö, olen ihan vaan yksikseni kotona. Niin olen jo ollut vuosi tolkulla. Ei alkoholia, katson typeriä ohjelmia telkkarista.
Ennen kävin spatseeraamassa vappupäivänä, mutta en enää. Kävin jopa Mäntymäellä siinä stadikan vieressä. Nykyään ei sielläkään ole mitään. Odottelen juhannusta.
Ja muuten. HYVÄÄ VAPPUA! - Maalari
Taidanpa maalata kylppärin.
- Vappendaali
Vappuna 1.5. en varmaankaan tee mitään ihmeellistä, mutta huomenna syön ja juon hyvin kamuni kanssa ja sitten suunnistamme kohti baaria, jossa vietämmä railakkaat toukokuun vastaanottojuhlat.
- ainakin
Juopottelen.
- -,-,
miksi Sinä haluat viettää kesän alun noin.....sääli..
- margherithie
kun kerran lopetin just aamulla työvuoron enpä paljon tänän ja huomenna viitis tehdkkään .
Ulkona niin kylmää ettei sinnekkän haluta mennä
Puutarhassa voi viettää aikaa jos on kiva sää - Munkki
Mä syön munkkii, oon kavereiden ja jos on jokku vappu pirskeet meen niihi!!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962