Mitä sä teet vappuna??

Nimetön

mitä sinä teet vappuna..ois kiva tietää!!!

14

3612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frage

      motukalla siellä ja täällä

      • tyttö 16v.

        istun kotona ja tylsistyn..


      • Vaaaaappu
        tyttö 16v. kirjoitti:

        istun kotona ja tylsistyn..

        Yritän olla selvinpäin.
        Tosin se taas tarkoittaa yksinoloa.


      • nuih
        Vaaaaappu kirjoitti:

        Yritän olla selvinpäin.
        Tosin se taas tarkoittaa yksinoloa.

        Toi edellinen on kyllä valitettavasti totta. Jos selvinpäin haluut olla niin yksin on oltava. Tai toinen vaihtoehto on katsoo ku muut juo ja sit on kuitenki hirveen tylsää ku kaikki muut viinaspäissään heiluu ja ite sit selvinpäin on aina jotenkin vähän ulkopuolinen.


      • frage
        nuih kirjoitti:

        Toi edellinen on kyllä valitettavasti totta. Jos selvinpäin haluut olla niin yksin on oltava. Tai toinen vaihtoehto on katsoo ku muut juo ja sit on kuitenki hirveen tylsää ku kaikki muut viinaspäissään heiluu ja ite sit selvinpäin on aina jotenkin vähän ulkopuolinen.

        ole totta ,kyllä se selvinpäin on paljon mukavampaa,jos vaikka joku tyttönen lähtee mukaan niin tiedät ainakin mitä teet ja jos vähän pidemmällekin pääset sen tytön kanssa niin pystyt ainakin homman hoitamaan kunnialla,eikä ole mitään kännisen örvellystä ja puolikovaa touhua


      • <><><>
        frage kirjoitti:

        ole totta ,kyllä se selvinpäin on paljon mukavampaa,jos vaikka joku tyttönen lähtee mukaan niin tiedät ainakin mitä teet ja jos vähän pidemmällekin pääset sen tytön kanssa niin pystyt ainakin homman hoitamaan kunnialla,eikä ole mitään kännisen örvellystä ja puolikovaa touhua

        vappuna perinteisesti mennään vappuretkelle
        Eli otetaan nokipannu mukaa ja sillä keitetään kahvit ja lettutaikinaa ja paistetaan lettuja ja munkkia ja simaa, ulos pienen puron ja metsän reunalle tehdään tuli pieneen pesään sinne kutsutaan sisarien ja veljien perheet ja naapurista yksinäiset vanhukset ja koko päivä nautitaan siellä olosta.
        Ilmapalloja ja serpentiiniä roikkuu puun oksissa...
        Paitsi tänä vappuna taitaa sää olla sen verran kehnoa ettei onnistu tää retki......


      • Jeke79
        frage kirjoitti:

        ole totta ,kyllä se selvinpäin on paljon mukavampaa,jos vaikka joku tyttönen lähtee mukaan niin tiedät ainakin mitä teet ja jos vähän pidemmällekin pääset sen tytön kanssa niin pystyt ainakin homman hoitamaan kunnialla,eikä ole mitään kännisen örvellystä ja puolikovaa touhua

        Töissä ilta yhdeksään..sitten varmaan kotiin nukkumaan..semmonen vappu.no ei ole tiistaina darra ainakaan..


    • vappua

      Tiedätkö, olen ihan vaan yksikseni kotona. Niin olen jo ollut vuosi tolkulla. Ei alkoholia, katson typeriä ohjelmia telkkarista.
      Ennen kävin spatseeraamassa vappupäivänä, mutta en enää. Kävin jopa Mäntymäellä siinä stadikan vieressä. Nykyään ei sielläkään ole mitään. Odottelen juhannusta.
      Ja muuten. HYVÄÄ VAPPUA!

    • Maalari

      Taidanpa maalata kylppärin.

    • Vappendaali

      Vappuna 1.5. en varmaankaan tee mitään ihmeellistä, mutta huomenna syön ja juon hyvin kamuni kanssa ja sitten suunnistamme kohti baaria, jossa vietämmä railakkaat toukokuun vastaanottojuhlat.

    • ainakin

      Juopottelen.

      • -,-,

        miksi Sinä haluat viettää kesän alun noin.....sääli..


    • margherithie

      kun kerran lopetin just aamulla työvuoron enpä paljon tänän ja huomenna viitis tehdkkään .
      Ulkona niin kylmää ettei sinnekkän haluta mennä
      Puutarhassa voi viettää aikaa jos on kiva sää

    • Munkki

      Mä syön munkkii, oon kavereiden ja jos on jokku vappu pirskeet meen niihi!!:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe