Abskissa, onko se sama kuin manx eli hännätön kissa? Äiskä väittää.
abskissa?
7
471
Vastaukset
- Antero
Manx kissoja on sekä hännättömiä että hännällisiä.
http://www.kissaliitto.fi/rodut/man.htm
ABS-kamerasta olen myös kuullut, mutta kissaan en tuota kirjainyhdistelmää osaa yhdistää. Olisikohan kyse jostain tietystä pentueesta? Kasvattajan ensimmäinen pentue on A toinen B ja niin edelleen.- -E-
Abskissa ei ole manx eikä edes abyssinialainen kissa, vaan se on matematiikassa koordinaatiston vaakasuora akseli eli x-akseli. (Olipa hupaisa sanaleikki, hehheh.)
- Voitto Kotiin!
Abskissa... No sehän voi olla esim. lukkiutumattomalla jarrujärjestelmällä varustettu kissa.
Tosin voidaan alkaa miettiä mitä tuossakin tuolla kissalla meinataan, onko se eliökuntaamme kuuluva luomus, vaiko onko kyseessä ranskalainen citroen- merkkinen auto (olen kuullut joskus sitäkin kissaksi nimitettävän)
Jos taas muistelen kouluaikojani ja matematiikan tunteja, tulee mieleeni asia kun kordinaatistossa vaakaan kulkevaa akselia (= x-akselia) kutsuttiin abskissaksi. Toiset myös nimittää abskissaksi jotain pistettä x-akselilla.
Eli valitse noista edellä esitetyistä vaihtoehdoista mieleisesi. Toki tietysti se voi tarkoittaa jotakin muutakin, mikäpä minä olen kaikkea tietämään...- Krisu
Mahtavia arvailuita!!! Abs tarkoittaa kuitenkin ainakin kissanäyttelyissä, että kissa on poissa, eli ei osallistu kisaan.
- Anonyymi
Aika hurja juttu!
- Anonyymi
Onko "Abskissa" eri asia kuin "ABC-kissa"???
- Anonyymi
Entä onko sukua kuululle FELIX-kissalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139