Abskissa, onko se sama kuin manx eli hännätön kissa? Äiskä väittää.
abskissa?
7
628
Vastaukset
- Antero
Manx kissoja on sekä hännättömiä että hännällisiä.
http://www.kissaliitto.fi/rodut/man.htm
ABS-kamerasta olen myös kuullut, mutta kissaan en tuota kirjainyhdistelmää osaa yhdistää. Olisikohan kyse jostain tietystä pentueesta? Kasvattajan ensimmäinen pentue on A toinen B ja niin edelleen.- -E-
Abskissa ei ole manx eikä edes abyssinialainen kissa, vaan se on matematiikassa koordinaatiston vaakasuora akseli eli x-akseli. (Olipa hupaisa sanaleikki, hehheh.)
- Voitto Kotiin!
Abskissa... No sehän voi olla esim. lukkiutumattomalla jarrujärjestelmällä varustettu kissa.
Tosin voidaan alkaa miettiä mitä tuossakin tuolla kissalla meinataan, onko se eliökuntaamme kuuluva luomus, vaiko onko kyseessä ranskalainen citroen- merkkinen auto (olen kuullut joskus sitäkin kissaksi nimitettävän)
Jos taas muistelen kouluaikojani ja matematiikan tunteja, tulee mieleeni asia kun kordinaatistossa vaakaan kulkevaa akselia (= x-akselia) kutsuttiin abskissaksi. Toiset myös nimittää abskissaksi jotain pistettä x-akselilla.
Eli valitse noista edellä esitetyistä vaihtoehdoista mieleisesi. Toki tietysti se voi tarkoittaa jotakin muutakin, mikäpä minä olen kaikkea tietämään...- Krisu
Mahtavia arvailuita!!! Abs tarkoittaa kuitenkin ainakin kissanäyttelyissä, että kissa on poissa, eli ei osallistu kisaan.
- Anonyymi
Aika hurja juttu!
- Anonyymi
Onko "Abskissa" eri asia kuin "ABC-kissa"???
- Anonyymi
Entä onko sukua kuululle FELIX-kissalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191