kalat hyvännäköisiä?

Nimetön

Kiinnostaisi tietää minkä näköisiin kaloihin olette törmänneet. Ruumiinrakenne, siisteys, trendikkyys..jne. Onkohan jotain samoja piirteitä mitä ihmiset ovat huomanneet?

Kertokaa mielipiteenne vaikka kumppanistanne

8

3290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisui

Melkeenpä kaikki kalat joita tunnen ovat söpöjä/hyvännäköisiä, nais- ja miespuoliset. Oon joskus miettinytkin miksi näin, mutta me kalat vaan ollaan niin sulosia, ei voi mitään ;)

• fisui

Niin ja tyypillistä näille kaikille: ruumiinrakenne hoikka,(/treenattu) söpö hymy ja kivat vaatteet, eli miettii mitä päälleen laittaa, mutta erityylisiä kaloja silti (trendikkäitä sekä "hieman hippejä" tunnen).

• kala minäkin
        fisui kirjoitti:

Niin ja tyypillistä näille kaikille: ruumiinrakenne hoikka,(/treenattu) söpö hymy ja kivat vaatteet, eli miettii mitä päälleen laittaa, mutta erityylisiä kaloja silti (trendikkäitä sekä "hieman hippejä" tunnen).

Hoikka olen kyllä, johtuu iästä ja perinnöllisistä syistä. Ja söpö/sievä en ole, kasvoni ovat huomattavan kookkaat :( Mielestäni kaikki johtuu perinnöllisistä syistä! Ei mitkään horoskooppimerkit voi vaikuttaa ulkonäköön. Muut tuntemani kalat ovat kyllä söpöjä ja sieviä kasvoiltaan ja sekin johtuu perintötekijöistä!!

• olla

itse tunnen monta kalaa ja kaikki taitaa olla aika hyvän näköisiä... ruumiin rakenteeltaan kaikki hoikkia/urheilullisia. Kivat vetimet päällä, joten taitaa sillä horoskoopilla ainakin siihen olla jotain vaikutusta että pitävät ulkonäöstään huolta.

• kalaN

Kalat eivät ole varsinaisesti hyvännäköisiä kuten ystävämme neitsyet tai leijonat, mutta kaloista tekee viehättävän neptunuksen vaikutus: herkkyys, ujous, tietty lapsekkuus ja erityisesti naisellisuus. Miehet eivät vain kertakaikkiaan voi vastustaa kalanaisia :) Kalat herättävät jonkin suojeluvietin miehissä ja osaavat aina auttaa ja kuunnella, kuka sellaista voisi vastustaa.

Kalamiehet ovat taas yleensä runollisia ja sielukkaita ja tästä taas naiset pitävät.

• Duonela

Kalana voin sanoa että tuo runollisuus ja sielukkuus voi pitää paikkansa (itse tykkään riimitellä mitä erikoisimmilla sanoilla, lopputuloksella ei niin väliä). Ulkonäöstä en osaa kommentoida, aina kun yritän katsoa peiliä se mokoma vaan hajoaa alta aikayksikön :)

• mmmmm.....

nyt pitää hiukan kehua itseäni:)olen kalanainen ja kaunis sellainen.miehiä pyörii ympärillä paljon,pukeudun myös trendikkäästi ja olen muutenkin huoliteltu.silti sinkkuna kauan....ehkä olen liian nirso...

• Kalat

Kyllä mies seuraa olisi vaivaksi asti, kaloja on helppo lähestyä, pehmeys avoimmuus tekee sen. Samoin tulevat myös naiset keskustelemaan vaikka ei koskaan olisikaan nähty, minusta tosi positiivista ja mukavaa.
      Toki kiinnitän huomiota vaatetukseeni yms. kauniiksi ovat haukkuneet, vaikka eihän se ole kaikki ihmisessä, tosiaankaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4193
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      94
      2004
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1732
    4. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      11
      1659
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      175
      1518
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1418
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      108
      1242
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      1197
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1135
    Aihe