kierrätyskeskus

jalapeeno

Onkos tietoa millasta tavaraa siellä on tarjolla, että kannattaako vaivautua paikalle asti katteleen?

80

6034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en suosittele

      juu en suosittele tai jos kaameita vatteita haet ni sinne vaan=)
      taitaa työntekijät vetästä parhaat päältä..

      • jalapeeno

        Nonni, tuli käytyä eikä ollu ees turha reissu! Höpöhöpö mistää räteist ja lumpuist. Saatii hyviä vaatteita ja muuta käyttöroinaa.
        No jaa... oli siellä yks MUTTA mut ei siit tääl sen enempää ;)


      • J.
        jalapeeno kirjoitti:

        Nonni, tuli käytyä eikä ollu ees turha reissu! Höpöhöpö mistää räteist ja lumpuist. Saatii hyviä vaatteita ja muuta käyttöroinaa.
        No jaa... oli siellä yks MUTTA mut ei siit tääl sen enempää ;)

        Kierrätys on hyvä juttu,kun sen oivaltaa,olen itse tehnyt paljon hyviä löytöjä kyseisestä paikasta,kannatti käydä ja käyn nykyjään usei siellä.
        Käykää muutkin tutustumassa siellä,niin voit jopa yllätyä mitä jäi käteen.


      • uusi Harjavallassa
        J. kirjoitti:

        Kierrätys on hyvä juttu,kun sen oivaltaa,olen itse tehnyt paljon hyviä löytöjä kyseisestä paikasta,kannatti käydä ja käyn nykyjään usei siellä.
        Käykää muutkin tutustumassa siellä,niin voit jopa yllätyä mitä jäi käteen.

        voitko kertoa, missä kierrätyskeskus sijaitsee? Käväisisin katsomassa, jos vaikka opiskelijakämppääni jotain kivaa löytyisi. Kiitos etukäteen


      • sijaitsee
        uusi Harjavallassa kirjoitti:

        voitko kertoa, missä kierrätyskeskus sijaitsee? Käväisisin katsomassa, jos vaikka opiskelijakämppääni jotain kivaa löytyisi. Kiitos etukäteen

        Torttilassa, Opintie 3 on osoite. Meilläkin muutto kesken joten pientä maksua vastaan täältäkin jotain voi löytää,jos kiinnostaa laita vaikka sähköposti osoite niin otan yhteyttä.


      • tällä kertaa
        J. kirjoitti:

        Kierrätys on hyvä juttu,kun sen oivaltaa,olen itse tehnyt paljon hyviä löytöjä kyseisestä paikasta,kannatti käydä ja käyn nykyjään usei siellä.
        Käykää muutkin tutustumassa siellä,niin voit jopa yllätyä mitä jäi käteen.

        Onkohan tämä harjavallan kierrätyskeskus nyt sitten oikea kierrätyskeskus vai kirppis jossa vasta kassalla selviää hinnat? Eli maksaako roippeet jotain ja jos niin mitä suurin piirtein.


      • vaan
        tällä kertaa kirjoitti:

        Onkohan tämä harjavallan kierrätyskeskus nyt sitten oikea kierrätyskeskus vai kirppis jossa vasta kassalla selviää hinnat? Eli maksaako roippeet jotain ja jos niin mitä suurin piirtein.

        otat mitä haluat ja ei maksa mikään mitään. ihan hyvää kamaa siellä on ollu, kantsii käydä.


      • jumppeli.
        tällä kertaa kirjoitti:

        Onkohan tämä harjavallan kierrätyskeskus nyt sitten oikea kierrätyskeskus vai kirppis jossa vasta kassalla selviää hinnat? Eli maksaako roippeet jotain ja jos niin mitä suurin piirtein.

        harjavallan kierrätyskeskuksessa ei maksa mitään tavarat, ei ainakaan minun mielestäni. olen itse käynyt silloin tällöin eikä ainakaan silloin maksanut mitään kun vein jonkun tavaran.


      • te'n ja rahi.

        vakkarille. tiedän sinut, on hyvä kun kehuu itseään. se mitä kirjoitit sk ei voi mitenkään pitää paikkansa. ei ainakaan te'en ja rahin mielestä puheista päätellen.
        pitäisikö sinun käydä optikolla.


    • kiinan rose

      olen itse käynyt Harjavallan kierrätyskeskuksen toimitiloissa.
      joskus olen löytänyt ihan hyvää tavaraa. ei aina.
      mutta useimiten. kyllä siellä kannattaa käydä vaikka vain .

    • Haurksi

      Se on alusta asti ollut entisten kommunistien eli vasureiden oma juttu Harjavallassa. Sinne päin kallellaan olleet ovat pitäneet sitä jotenkin omana juttunaan. Mulle on jäänyt se kuva, että saapuva hyvä tavara laitetaan sivuun, jotta omat pääsevät valkkaamaan.

      Romua se on ollut täynnä niin kauan kuin muitan.

      • Veeti

        Kierrätys on tätä nykyään ihan hanurista. laittavat parhaisiin huonekaluihin heti varattu laput ja sit kysellään suku ja kaverit läpi jos ei itse tarvita. kaikki hyvät vaatteet jätetään alas ja siel myös lajitellaa kavereille tai ystävien lapsille vaatteet ja lelut. tämä tapa tuli yhden siell vieläkin olevan työntekijän mukana.Törkeää sanon minä kun kuitenkin saavat hyvää palkkaa niin vielä viedään parhaat päältä. Työntekijöille kielto tavaroiden ottamiseen niin silloin homma toimii.


    • tuntematon 35

      kyllä harjavallan kierrätyskeskuksessa hyvää tavaraa on ja ihania ihmisiä jotka ottavat tavarat vastaa,aina iloista palvelua,sinne aina mukava mennä vaikka ei tavaraa löytyisikään.ja kyllähän työntekijätkin saavat sieltä tavaraa ottaa,ei se palkka kuitenkaan jokaisella riitä siihen et ostais kaupasta uusia ja jos sit vievät esim sukulaisille niin varmasti tarpeeseen menee!

    • mkli

      "työntekijät" eli tukityöllistetyt vievät parhaat huonekalut ja vaatteet päältä, ottavat hyvää tavaraa ja MYYVÄT niitä pokkana. Tai ainakin yksi entinen "työntekijä".

      • jyllänti

        sen kyllä tunnistaa kuvauksessa, mutta kävin tässä viikolla kierrätyksessä ja tarvitsee todet että kyllä tunnistaa hyvän työntekijän ja vain niin sanonun työntekijän,
        paikat oli kunnossa. ja uutenkin oli ainakin silloin tosi siistiä.


    • tä hä

      ookko kade

      • mkli

        en, mulla on varaa hakea vaatteeni kaupasta UUTENA :D


    • siiionsist5

      Harjavallan kierrätyskeskus on aivan alusta alkaen ollut harjavallan entisen skdl:n oma leikkikenttä. Jostain syystä tämä väki on jyllännyt siellä ja touhunnut niitä omiaan.

    • ööpööö

      No joo. Tiedossa on ollut jo pidemmän aikaa, että työntekijät vievät parhaat päältä.

      Viimeksi kun kävin, kaikissa hiukankin kelpuutettavan näköisistä tuotteista oli varattu lappu kiinni.

    • Snörppi

      Jostain syystä tämä väki on jyllännyt siellä ja touhunnut niitä omiaan.
      Juu olen huomannut ihan saman eikä siellä hyvää tavaraa ole.

      siellä kun käy huomaa että, ilmapiiri on tosi paska eikä sinne taho mennä en suosittelee menee sinne. menkää vaikka porin :)
      Ja muutenki ahnea näkösiä ihmisä kun, minä minä huomaa heti.
      tietäköhä ne siellä mikä on asiakaspalvelu ei aina näytä siltä kun, kattoo sitä touhua.

      • Söpösusi

        olen ihan samaa mieltä sinun kanssa.
        siellä tuntuu olevan tosi tumpeloita töissä!!


      • keisko
        Söpösusi kirjoitti:

        olen ihan samaa mieltä sinun kanssa.
        siellä tuntuu olevan tosi tumpeloita töissä!!

        olen sinun kanssasi samaa mieltä, työntekijät vain istuvat eivät persettaan nosta siistä tuolista ylös, voisi sen ajan vaikka siivota tai tehdä jotain järkevää.
        olen siellä joskus käynyt, en muist nyt vuotta mutta on siellä ollut silloin käydessäni ainakin silloin oli tosi siistiä ja paikat ja tavarat oli siististi esillä.


      • pulina kalle
        keisko kirjoitti:

        olen sinun kanssasi samaa mieltä, työntekijät vain istuvat eivät persettaan nosta siistä tuolista ylös, voisi sen ajan vaikka siivota tai tehdä jotain järkevää.
        olen siellä joskus käynyt, en muist nyt vuotta mutta on siellä ollut silloin käydessäni ainakin silloin oli tosi siistiä ja paikat ja tavarat oli siististi esillä.

        on pakko olla samaa mieltä sinun kanssasi, tämä nykyiset työntekijät ei muuta tee kuin riitelee keskenään , ei ole kiva mennä sellaiseen paikkaan jossa työntekijät käy sana harkkaa siitä mikä on minun ja mikä sinun . se on jo aikoina tiedetty että siellä joka työntekijä joka siellä on ollut työssä on vienyt tavarat jo ennen kuin ne ehtii ulos edes sieltä muovipussista tai jostain laatikoista ei ne kerkiä ylös asti.
        olen sen itse kokenut ja nähnyt mikä se toiminta oikein on.


    • Näinkö on?

      Siis onko lekaali siel töissä?

    • näin on 5

      tosi on et työntekijät vievät parhaat päältä,eihän kauppojen ja esim.veikkauksen henkilökunta saa yleensä osallistua kilpailuihin.on se nin väärin...

      • lordovits

        Siellä kun kävin yks nistä yritti myydä väkisellä mulle havupalloa ja muutaki mitä sinne oli tuotu tavaraa ilmateks. Ja pummas tupakkaa ja kahvia minusta henkilökunta pitäs ite ostaa kahvis. ja muutenki se oli outo ja se vitsit oli typeriä mitä se lauko minulle. Onha se vääri kun sinne viedää tavaraa jos siellä myydä sitä käytetään hyödyks. ihme ettei kukaan ole puuttunut sellaseen siellä .


      • stondis
        lordovits kirjoitti:

        Siellä kun kävin yks nistä yritti myydä väkisellä mulle havupalloa ja muutaki mitä sinne oli tuotu tavaraa ilmateks. Ja pummas tupakkaa ja kahvia minusta henkilökunta pitäs ite ostaa kahvis. ja muutenki se oli outo ja se vitsit oli typeriä mitä se lauko minulle. Onha se vääri kun sinne viedää tavaraa jos siellä myydä sitä käytetään hyödyks. ihme ettei kukaan ole puuttunut sellaseen siellä .

        http://www.youtube.com/watch?v=nBEEFIR0FAM


      • jopesterä
        lordovits kirjoitti:

        Siellä kun kävin yks nistä yritti myydä väkisellä mulle havupalloa ja muutaki mitä sinne oli tuotu tavaraa ilmateks. Ja pummas tupakkaa ja kahvia minusta henkilökunta pitäs ite ostaa kahvis. ja muutenki se oli outo ja se vitsit oli typeriä mitä se lauko minulle. Onha se vääri kun sinne viedää tavaraa jos siellä myydä sitä käytetään hyödyks. ihme ettei kukaan ole puuttunut sellaseen siellä .

        kävin poikkemassa siellä kierätyksessä. huomasin sivu silmällä että yks työntekiä myy niitä tavaroita omaan hyötyy pistää rahaa taskuu. minusta se on vääri kun se pummaa tupakat kans. eikös johtaja pitäs puutua siihen ? luulis kellot lyövä. tick tack koska jos myy eiks se tarvis luvatki jne......


    • Naapuri pirkkalasta

      legali oli kierrätyskeskuksessa tukityöllistettynä toissa vuonna. Ainakin hän todistetusti otti sieltä mukaansa huonekaluja ja vaatteita. Myi sitten metsästyskavereilleen niitä huonekaluja. Sieltä viemiään vaatteita näyttää käyttävän vieläkin.

    • Dubattu Cannon

      Onks se pölliny sielt myös sen sateliittilautasen?

    • 66666666666666666666

      Täys vika systeemi / eikös olis alkuperäis tarkotus että henkilö jolla ei oo rahaa ostaa sais täältä apua / nykysillään hienosto muijat hakee tavaraa kavereilleen ja kaverin kavereille ja huonekalut jaellaan hyville tutuille.
      Huittisissa on paljon pahaa mutta myös helekutin hyvää / siellä kierrätys toimii rehellisesti / sossula antaa lapun harkintansa mukaan tarvitsijalle hakea tuote sieltä ja ilman lappua sieltä ei saa edes paperilautasta hienosto jupeille .

    • mariia

      Kierrätyksestä, siellä oli aikaisempina aikoina ei niin asiakaspalveluhenkistä porukkaa... Nyt kun kävin tällä viikolla niin siellä oli ilmeisesti uusi työntekijä, auttoi heti kantamisessa ja esitteli paikkaa. Ei valittamista, minusta mennyt nyt vuoden vaihduttua parempaan suuntaan, hyvä harjavallan kierrätyskeskus jatkakaa hyvää asiakaspalvelua/auttamista...

      • mailon

        minusta sinä et kyllä nyt tiedä koko asiaa, on siellä aikoinaan ollut sellaisia työntekijöitä jotka ovat jotain tehneetkin eikä vain istuneet jossain nurkassa.


    • von Lagerbom

      Merkillinen kierrätyskeskus kun netistä ei löydy tietoa, ei aukioloajoista ja puhelimeenkaan ei vastata.

    • Kullervo kanki

      12-17 sopii soitella.
      Osoite: Opintie 3, 29200 Harjavalta
      http://www.kierrätyskeskus.com/harjavallan-kierratyskeskus/
      mutta ei se täti siellä varmaan ole ehtinyt vastaa kun ollut niin kiire:P
      kun aina kun käy siellä se imuroi ja puhuu miten paljon on imuroinut.
      ompa se varsinainen siivo ainaki puheissa :D

      • humupoika

        kyllä silläkin on merkitystä miten imuroi ja yleensä vain yrittää siivota, kyllä olen sitä mieltä asiasta että kun puheissaan joku imuroi niin tuleeko sitä yleensä edes tehtyä sitä siivousta, on siellä ennen kin siivottu niin että on näkynyt että on siivottu
        jos vain puheissaan siivoaa niin työnjälki on myös sen mukaista.


    • J4m3sb0nd

      ei kannata mennä harjavallan kierätykseen ennen huhtikuuloppua koska siellä on yks nainen joka ahmii kaikki ja myy niitä siellä eteen päin vaikka kaikki on ilmasta.
      ja luule omistavan kokopaikan ja määräilee kuka saa käydä kuka ei menee oman mielen mukaan ja on käynyt kimppuki eikä sihen ole puututtu milla lailla.
      minusta olis pitänyt puutua siihen. ja paljon muuta kuten rahan lainausta eikä maksa takas ja tainut joskus pyytä viina pulloaki

      menkä vaikka nakkilan kierätyksee siellä on ilmasta eikä oteta rahaa

      Ps.. jos joku valittaa että laitoin tämä tänne suomessa on sana vapaus !!
      ja huom tarkotus ei ole mollata hyvää ja toimivaa kierätystä muuten. että suosin muuten mukku toi yks ihminen pilaa kaiken muuten loisto mesta ja johtja on jes. Ja hoitaa sitä hyvin mutta aina on joku joka pilaa sen hengen siellä !
      minusta on tosi harmillista että tollanen saa pilata maineen en haluis tätä sanoa millä pahalla. mutta kuten kaikki tietää että tuttu tukee tuttua ja suhteilla mennä.

      mutta huhtikuun jälkeen varmasti puhaltaa uusi tuuli ja parempi henki kun nyt siellä. kun se nainen jää pois.

    • 123456789asdfghjk

      tuntuu olevan kaikki kieppärin muijat, niin entiset kuin nykyiset ihan samanlaisia :D rohmutaan ilmasta kamaa ja myydään eteen päin, kenkiä, huonekaluja ja vaikka mitä

    • pohjolanpoika1

      Pitäkö sellanen paikkanssa että siellä olis kaikki känniset töissä että, kunnon ihmiset syrjäytetään?
      Että känniset saa siellä toimii niin kun haluaa? antaa kuulemma kelle halua portti kieltoa käydä käsiks riuhua ja huuta.
      Syytä varkaks pyytä viina vaateista ja rahaa vaikka on ilmasta ja sikko sittä kuulemma sanotaan ei mitään tehä sanotaan vaan kun ei ole nähty.
      ja jatketaan kännisen soppareita ja ne jokka yrittää ja on selvin päin eiku ulos ja känniset riuhuu sinne. kuulemma siellä on just nyt yks sellanen nainen taas mille annettu valta tehä mitä vaan hän halua ja kännissä se siellä on nähty räyhämässä.
      minusta se on väärin ja eikös ne zemppistä ja työkkäristä tule ne vois vähän kattoa sitä historia minusta millasia laitaa sinne.
      siinä kärsi hyvä kierätys!!

      heitäkä teki mieli piteitä sittä pitäskö tollaseen puuttua kun juopot pistetään etu sijalle eli jos et tule kuulemma juopon kans toimii ovia on tossa kuulemma.

      kuulut tietoa ja lukenut yheltä kierätys työntekiältä musta tollanen on hirveä.

    • kierrättäjä.

      Ainahan juopot, yh:t, homot ja mamut on etusijalla.

    • Sananvapaus

      Se on sellanen juttu minun mielestä että joo kännissä ei töissä tms. Mutta on siellä kuitenkin ihmisiä jotka eivät ole kännissä. Ja jos riehumisesta puhutaan niin mites tämä eräs ihminen mikä on pilannut ilmapiriin MIKÄ ei ole enää töissä siellä niin tulee sinne tekemään kiusaa tai levittelemään juttuja mitkä ei pidä paikkaansa. Hyvä paikka se on käydä ja olen löytänyt sieltä vaikka mitä, olen vieraspaikkakuntalainen ja tykkään käydä siellä. Välillä löytyy aivan priima tavaraa ja välillä taas ei, olettekos kuulleet että nopeat syövät hitaat enkä tarkoita tässä työntekijöitä. Turha myöskin moittia koska se on yhdistys, paljon VAPAAEHTOISTYÖNTEKIJÖITÄ... Harmittaa tuollainen mollaaminen ja pahan sanan levittäminen!!!

    • siipilisko

      Koko Harjavallan voisi laittaa johonkin kierrätyskeskukseen, jos sellainen vain jostain löytyisi.

    • saunalahti2

      (Ja jos riehumisesta puhutaan niin mites tämä eräs ihminen mikä on pilannut ilmapiriin MIKÄ ei ole enää töissä siellä niin tulee sinne tekemään kiusaa tai levittelemään juttuja mitkä ei pidä paikkaansa.)

    • Siissiis5

      Harjavalta on ongelmajätettä. Täysin tarpeeton paikkakunta.

    • jep4

      harjavallan kierrätyskeskuksessa käy keskimäärin 50 hekilöä päivässä,jos joku vielä ihmettelee miksi kaikki parhaimman näköiset tavarat ovat varattuja,niin kannattaa miettiä. kierrätys keskuksessa kaikki tavara on ilmaista.henkilö kunta ei ole juovuksissa vaikka joku voi luulla niin. asiakkaa joskus ovat.niinkuin normaalit ihmiset.kierrätys keskusta pitää yllä hyvien ihmisten yhdistys. se ei ole yritys.tavaran ja ynnä muiden esim:kirjojen televisioiden jne.tuominen ja vieminen on ilmaista. ottakaa hyvät ihmiset maalais järki käteen,ennen kuin puhutte huonosti harjavallan kierrätyksestä ja tulkaa käymään ja katsomaan omin silmin. ja jos joku luulee henkilökuntaa hyvä palkkaiseksi juopoiksi, niin voin kertoa,että jokainen työntekiä ei ole juovuksissa saatikka hyvä pakkainen,johtuen siitä että korostan vielä se ei ole yritys vaan valtio maksaa työn tekiöille palkka tukea mikä on todella pieni.puhumattakaan vpaaehtois työntekiöistä jotka hyvää hyvyyttään ovat auttamassa jokapäivä, ja saavat pulla kahvit. ajatelkaa ensin, ennen kuin puhutte asioista. herran siunausta teille kaikille:)

    • VALIVALI toiset osaa

      En oo siellä töissä ja niinpoispäin. MUTTA sen tiedän et helvekko ei ne ns. palkat ole mitää hääppösiä ja sitten vielä vapaaehtoisten raha. Se ei ole pelkkää istumista, vaan Lajittelevat siellä tavaraa, auttavat kantamaan, siivoavat tavarat takaisin KUN on ihmisiä mitkä heittävät kyseisen esim. vaatteita mihin sattuu.
      JA MIKÄ TÄRKEIN, nopeat syövät hitaat. Jos 20 ihmistä käy vaikka ennen sua niin tottakai sieltä lähtee parhaat päältä.
      MUT hei, valittakaa lisää ihmiset ni saatte sen ettei kierrätystä ole.... Menkää poriin ja maksakaa jostain vaatteesta tai tavarasta jos ei harjavallan kierrätys nappaa.
      Ja tuohon vielä, että en oo sinne koskaan soittanu onko sitä tätä tota, vaan mennyt paikan päälle katsomaan. Tosin ymmärrän jos on kauempaa ja etsii jotain tiettyä, ettei tule tehtyä ns. turhaa reissua jos EI esim. etsi jotain muutakin.

    • hepskukkuu1

      Mutta se on siltikin täysin tosi asia että "työntekijä" ja eräs entinen "työntekijä" myy ja on myynyt kierrätyskeskus tavaraa. Säälittävää toimintaa.

    • ValiValiVAAN

      En oo siellä töissä ja niinpoispäin. MUTTA sen tiedän et helvekko ei ne ns. palkat ole mitää hääppösiä ja sitten vielä vapaaehtoisten raha. Se ei ole pelkkää istumista, vaan Lajittelevat siellä tavaraa, auttavat kantamaan, siivoavat tavarat takaisin KUN on ihmisiä mitkä heittävät kyseisen esim. vaatteita mihin sattuu.
      JA MIKÄ TÄRKEIN, nopeat syövät hitaat. Jos 20 ihmistä käy vaikka ennen sua niin tottakai sieltä lähtee parhaat päältä.
      MUT hei, valittakaa lisää ihmiset ni saatte sen ettei kierrätystä ole.... Menkää poriin ja maksakaa jostain vaatteesta tai tavarasta jos ei harjavallan kierrätys nappaa.
      Ja tuohon vielä, että en oo sinne koskaan soittanu onko sitä tätä tota, vaan mennyt paikan päälle katsomaan. Tosin ymmärrän jos on kauempaa ja etsii jotain tiettyä, ettei tule tehtyä ns. turhaa reissua jos EI esim. etsi jotain muutakin.

    • jep5

      (Harjavallan kierrätyskeskuksessa käy keskimäärin 50 hekilöä päivässä) satupeikkoja ainaki :)
      taitaa olla työntekiä näkemys tämä :P
      muutama viiva liika ja saada vaikka 1000 :D
      ja viimeks kun kävin siellä oli tavaroista kulmia rikki repsutti jne..
      tavarat menee vissiin työtekiöille jokka on varattu :)
      ja voi sitä sanoa ei ole kännissiä miks punaset silmät ja huutaminen siellä ja miesten pepulle taputtelua sillä yhellä naisella mitä näin.
      ja mistäköhä se leipä oli minkä sain sieltä yheltä vakkari työtekiältä naiselta?
      kun se oli homessa ja sain vatsa taudin ?
      eihää vanhaa leipää sais jakaa eu mukaan ?
      eikös se kuulus heitää pois?
      onkoha siellä jääkapissa myös vanhaa tavaraa ?

      • jep5

        harjavallan kierrätyskeskus ei ole uusien tavaroiden kauppa:) ja jos syö homeista leipää se parantaa lauluääntä. ja jos miehet kokee seksuaalista ahdistelua niin:heh heh:) en ole työn tekiä,mutta asuin joitakin aikoja sitten näköetäisyyden päässä ja auto määrän perusteella laskiskelin käviä määrän.että sillee.tai niitä satupeikkoja. jep4 mene vaikka s-markettiin hakee leipäs ja ikeaan huonekalut. kaiken näköstä piipittäjää näilläkin sivuilla on, mut ei o pakko hei:):):):)


      • jep5

        ja täällähä o ihan turha väitellä, se näyttääkin niin tyhmältä:)


    • JÄRKIKÄTEEN

      Musta tuntuu että jotkut yrittää Tosissaan pilata sen kierrätyksen maineen. Ikävä homma, itse kun monesti käyneenä on saanut tarvittavaa ja monesti ei oo ollu mitään. Silti oo tullu tänne ruikuttamaan tai valittamaan. Poljen jopati aika monta kilometriä pelkästään katsomaan löytyykö mitään. Sitten kun saatte kierrätyksen pilattua niin mistäs seuraavaksi valitatte?
      Tavara on hyvää välillä huonoa. Itse saanut monet vaatteet ja sohvan sieltä. Välillä en löydä mitään. Joo oon huomioinut sen että joku työntekijöistä on vähän siivousintoinen mutta en näe siinä valittamisen varaa täällä.

    • 00000000000000000

      jotenki kivalla tavalla huvittavaa lueskella erinlaisten ihmisten mielipiteitä kierrätyksestä ja vänkäämistä. kaikillahan on oikeus mielipiteeseen,mutta kun kukaan ei tunnu tietävän kierrätyksen toiminta systeemii. niin on monenlaista asiaa ihmisillä. mutta kaikille tervetuloa kierrätykseen jos vaikka tekeekin löytöjä. koskaan ei tiedä mitä ihmiset tuovat sinne ja jos sattuu olemaan juuri oikealla hetkellä paikalla, voi yllättyä jos juuri silloin tuleekin, juuri se tavara minkä tarvitsee. näin on käynyt muutaman kerran ja olen todistanut tapahtumaa:) ja vaatteita riittää niitä tarvitsee aina:)

      • vilunkia aina

        Mitä yllättävää siinä on, että harjavaltalainen tapakommunisti nappaa kaiken hyvän päästä ja muu kamat eteenpäin porilaisella kirpputorilla?


    • Mainio paikka

      Voi viedä ilmaiseksi kaikki romut, ei tarvii maksaa kaatopaikalle.

    • Mailman ihme
    • ghtyhbdt

      Vain romu kiertää. Se on niin tyypillistä tälle kylälle.

    • Asiakas3

      Olen sekä vienyt sinne kaikenlaista että myös löytänyt yhtä sun toista. Huonekaluja, astioita, vaatteita. Opiskelijabudjetilla paikka on ollut hyvä vaihtoehto.

      Mutta kyllä työntekijöiden vaihtuminen on vaikuttanut sekä tavamäärään että niiden laatuun. Kerran vein erään toisen henkilön toimesta sinne muutosta ylijääneitä tavaroita. Jäin ovensuuhun kuuntelemaan, ja laijitteluhuoneesta kuului käytävään aivan selvästi, kuinka väki plokkasi tavaroita itselleen, esim yhdestä kasettimankasta miesääni totesi, että TÄÄ tulee sit mulle, pistän tänne ja otan kun lähden. Kun olin lähdössä, naishenkilö huikkasi ovelta, että sai siitä kuormasta itselleni taulun ja takin. Kysyin, että saako henkilökunta viedä tavaroita päältä, eikö niitä kuulukaan viedä kaikkien nähtäville. Perääni kuului kirosanojen tulva.....

      Poliittisesta taustasta ei tiiä mitään, eikä se minua kiinnostakaan, eikä mielstäni edes kuulu asiaan. MUTTA se, että paikka on epäsiisti, likainen, tai henkilökunta omii lahjoitustavaroita itselleen, niin se ei voi olla vaikuttamatta siihen, tuleeko sinne uudestaan.

      Joitain vuosia sitten siellä oli kaksi, nähtävästi virolaistaustaista, keski-ikäistä rouvaa. Mikä palvelu ja siisteys! Vaatteetkin tangoilla värien mukaan, lattiat siistejä ja paikka muutenkin selkeästi siistimpi. Tupakkaastiat ja roskat ulko-oven vieressä eivät silmiä hivele!

      • legalzedwriter

        Liirum laarum, höpön löpön..


      • Ihmetyyppejä
        legalzedwriter kirjoitti:

        Liirum laarum, höpön löpön..

        Jaa, miksi? Hyvinhän tuo kirjotti. Mitäs tuo su oma höpönhöpötys olisi tulkittavissa? Vai ootko niit työntekijöitä, joilla omatunto ny kolkuttaa??

        Kumma juttu, että kun joko ees joskus viitsii kirjottaa tänne jottain ihan asiaakin, niin sitten se teilataan heti jonkun toimesta liirumlaarumiksi.

        Mää käyn kierrätyksessä aina silloin tällöin, oon käynyt jo yli 10 vuotta. Joskus löytää jottain, joskus taas ei. Politiikka en oo siäl puhunu enkä puhu. Kengät on jalas, jottei likaset lattiat haittaa. Tavarat kannan sissään ja ulos ihan ite. Ne vaatteeet, mitä onn löytäny, oon pessy ennen kun pistän päälleni, on ainakin sitten puhtaita.


    • vakkari1

      naishenkilö huikkasi ovelta, että sai siitä kuormasta itselleni taulun ja takin. Kysyin, että saako henkilökunta viedä tavaroita päältä, eikö niitä kuulukaan viedä kaikkien nähtäville. Perääni kuului kirosanojen tulva.....
      ________________________________________________________________
      Ihan vastavasti huudettiin mulle siellä joskus on ne törkeitä kun, päältä haluvat seki oli tässä tällä viikkolla.

      Asiakas3 oliko se sun huutaja kans semmonen vähän tukeva ja punaset hiukset? ja myös tällä viikkolla ?

      Ps mun mielestä suu pitäs pestä saippualla :)
      ja sun kans olen samaa mieltä että törkeä poltaa siinä ovella esim.
      että poltais mielummin nurkan takana niinku joka työmalla on vähän tapana.

    • legalzedwriter

      Oi voi voi, liirum laarum ja höpön pöpön..

    • Somebody***

      Asiakas3: Mistäs olet saanut päähäsi että tavara on lahjoitustavaraa jota ei saisi ottaa? Tavara joka tuodaan kierrätykseen lähtee sen mukaan joka sitä tarvitsee. Ja työntekijöillä on kyllä oikeus ottaa tavaraa jo lajitellessaan. Tiedoksesi vain.

      Ja sinä Vakkari1: Kerrohan nyt sitten mikä päivä nämä huudot sait? Ja oletko edes varma keneltä ne sait tai ketkä keskenään puhui? että laittakaahan kellonaika ja päivämäärä jolloin kävitte.

    • legalzedwriter

      Onko siellä kierrätyskeskuksessa vaatteita? Itse nyt hakenut öisin unicefin laatikoista. Käyttänyt pari kuukautta ja myynyt kirpputorilla.

      • Joo..

        Onhan siellä miltei kaikkea ja vaatteitakin paljon.


    • kierrätyskeskus

      Tiedänpä yhden miesäänisen naisen joka kierrätyksessä "töissä" ollessaan uusi asuntonsa kalustuksen kierrätyskamoilla, ja lisäksi nappasi kenkiä sun muuta romua mukaansa JA MYI POKKANA KAVEREILLEEN, tai tuttavilleen paremminkin, kavereitahan hänellä ei liiemmälti ole! Miten kehtasikaan, huh huh :D No, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

    • legalzedwriter

      Siis mitä ihmettä poraatte täällä?!
      Mitä ihmeen merkitystä sillä on kuka teki mitäkin?
      Esim. minä itse kun olen kääpiö, niin olen löytänyt kierrätyksestä kaikki kotini tavarat ja vaatteeni koska siellä on paljon lasten kokoja ja tavaroita.

    • Zolanda

      Voi että ootte tyhmiä, toki jokainen antaa palautetta miten haluaa. En mä ainakaan halua että kierrätys lopetetaan tai muutetaan maksulliseksi.
      Ja eiväthän henkilökunta sille voi mitään jos joku hakee ilmatteeksi ja myy muualla, ei se ole henkilökunnan syytä VAI?
      Ihmettelen vaan

      • no,ni

        Heippa,Hei.

        Onhan se hyvä juttu että Harjavallan kierrätyskeskukessa on ilmaisia tuoteita,
        eipä niitä ilmaisia kierrätyskeskusia montaa enää Suomesta löydy.
        Joten jokaisen kukkarolle sopiva paikka.
        Ompa sitä itsekin löytöjä tehty kyseisestä paikasta ja tyytyväinen ollut :)


    • Pomo :)

      Kun nyt täällä ollaan,
      niin voisitte kertoa kierrätyken uusista aukioloajoista?
      Ovatko ne paremmat kuin aikaisemmin?
      Olisi mukava saada palautetta.
      Elikä ma-pe ja kel.10-18.

      Tervetuloa :)

      • oscarsson

        Minulle riittäisi tieto,että missä se on?


    • iines3

      On todella paljon paremmat aukioloajat. Eikös siellä oo työntekijöitäkin aika paljon, ehkä niilleki parempi.. (kuultua) Ehtii käydä eikä tarvi kello kaulassa.

    • sjs.köntys

      Sieltä saa ottaa ihan ilmaiseksi mitä vaan tavaroita kuin tavaroita
      Jotkut törkeät kiertävät aamusta iltaan monta kerta hamuilleen myytäväksi .
      Eli sieltä löytyy liiankin hyvää. En usko että työntekijät ottavat itselle ja jos todella heille itselle tarpeellinen niin miksi ei ottaisi ? Turhaa kateutta on minusta . En koskaan ollut siellä töissä vain vein ylimääräistä tavaroita Jmutta siellä työskentelijät ovat enimmäkseen ystävällisiä .
      Siis älkää mutistako turhista vaan kiittäkää kaikesta mitä siellä palvellaan.

    • Kullerwoo

      Kyllä kierrätyskeskus on muuttunut, ei sieltä löydy mitään ja henkilökunta vie kaikki parhaat päältä. Plus että menevät myyntiin. Ymmärrän toki mutta joku roti sentäänmutta kun kinastelevat vielä asiakkaiden edessä tavaroista että voi vittu mitä touhua

    • Naurattaa

      Vittu mitä henk. Kuntaa töissä

    • kierrätysmake

      Onko siellä varsinaisesti kukaan oikeasti töissä? Taitavat kaikki olla jotain tukityöllistettyjä 9 euron korotetulla korvauksella. Mikä olisi oma motivaationne toimia "rehdisti" kun samat naamat ajavat päivittäin pihaan velattomalla mersulla ja lastaavat auton täyteen tavaraa jotka kaiken huipuksi myyvät eteenpäin? Ehkä hieman kärjistetty mutta ymmärtänette pointin?
      Tämä ei silti muuta sitä tosiasiaa että onhan siellä kaikenlaista romua ja roskaa paikat täynnä, tuntuu että kierrätyskeskus on uusi kaatopaikka ja kirpputoreilla myydään kovaan hintaan tavaraa mitkä pitäisi jakaa ilmaiseksi

    • juurikukka

      tästä kierrätys asiaa vein sinne hyvää tavaraa lasten vaateita ja naisten ,miesten menin katsomaan seuravalla viikolla mitään ei näkynyt .myös tv tason kun vein ym huonekaluja niin heti oli lappu varattu eikö ketään otta kantaa tähän asiaa ja mihen voisi ilmoitaa tästä että työ tekijä ottaa tavarat lappulla itselleen ,on paljon ihmisiä kun tarvii kotiin jotain tavaraa .

    • juurikukka

      opiskeliat ovat pahoillaan kun ei saa hyvää tavaraa kotiin kun ei sitä rahaa ole että aina ostetaan uutta .nyt harjavalan pomot otakaa kantaa tähän

    • EiOleTosi

      Kierrätyksessä jos muka on kaatiskamaa niin hulluhan se on jos kirpputorille menee myymään :) Niin ja tietääkseni se on yhdistys EI yritys. Ja se työ mitä siellä tekevät niin oikun onkin hirveä 9e lisä kun taas rapakon toisella puolella saa pelkästä istumisesta sen. Toki voisi myös mennä nyt katsomaan kierrätys keskuksen pihaan sitä isoa konttia missä on sitä laatutavaraa juuri nimenomaan kun kierrätys ei ole mielestäni kaatis vaikka joidenkin mielestä näköjä on. Siellä on myös vapaaehtoistyöntekijöitä jotta kierrätys keskus pystyisi pitämään ovet auki ja ihan hyvää hyvyyttään kun ei saa niitä "työntekijöitä". Niin joo että sinä aiempi kommenttia pistänyt tervemenoa auttamaan niin toki tai kirppistelemään :) ja hel... Peukkuja

    • Anonyymi

      kännissä ollaan ja parturikin sieltä kuulemma löytyy

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe