Olenko alkoholin ongelmakäyttäjä juon joka torstai perjantai ja lauantai kuusi olutta toi määrä on aina vakio karjala olutta illalla ? Aamulla olen kahvin keitossa virkeenä aina sit iloinen oon aina...
six pack
5
810
Vastaukset
- ihan normaalia
jos juo to 6pulloa ja pe 6pulloa ja la 6 pulloa, on annokset yht. 18 ja se on miehelle(jos olet)ihan normimäärä. Mut en peloittele vaan sanon kuinka mulle kävi. Join 23veenä juuri noin. Meni parivuotta ja sitten tarttikin ja enemmän parisikpäkkiä päivässä. Sit rupes lipsuun viikollakin. Tuli viinit kehiin ja aina join humaltuakseni. Sit se olikin muutmaman vuoden päästä kovaa kännäämistä to-su. Maanantaisin joskus loivenneltiin ja olin välillä pois töistäkin sen takii. Sit se meni siihen että huomasin yhtenä kuukautena juoneeni joka ehtoo perseet. Sitten menikin pari vuotta kun yritin lopettaa enkä päässyt irti. Kännnit koveni ja fysiikka ja psyyke rupes kärsiin. Join ja itkin, itkin ja join. Sit heräsin ja tajusin ja hian apua. Kierrosta ryhmissä on nyt tehty jonkun aikaa ja raittiina saanut olla vähäsen aikaa. Elämä hymyilee pitkästä aikaa. Siis noin kävi mulle, ja ei sulle tartte eikä välttämättä käy samoin. Mutta mää olenkin alkoholiisti
- ookki :)
Kiitoksia paljon sinulle vastauksesta selvensi asioita kivasti :)...
- jos tuon
hallitset.
Voit juoda kyseisen 3x6 pulloa/viikko vaikka joka viikko elämäsi loppuun.
Jos sulle ei tule halua lisätä määrää, et ole alkoholismiin taipuvainen.
Monelle kuitenkin käy niin, että määrät kasvavat.
Arvaapa kuinka moni alkoholisti, joka ei pysty juomaan sitä yhtäkään, kadehtii sinun laisiasi?
Hyvää viikonloppua! - et..
... ihan vielä ole, jos olet mies ja jos nuo määrät pitävät paikkansa.
Käytännössä se että tarvitsee kysyä, on usein jo oire jonkin asteen ongelmasta. Määriä on myös helppo vähätellä. Tuo 3*6 alkaa olla ongelmallisuuden rajoilla. Pari juomapäivää viikkoon tai vaihtoehtoisesti pari kaljaa päiväannokseen lisää, ja olet jo selvästi ongelmajuomisen puolella. - Anonyymi
Sixpack menee helposti aamutoimien lomassa, ja illalla lehden ja TVn ääressä. Ei siinä, ehkä maksa ei siitä oikein tykkää, mutta muuten ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****735091- 1323527
- 982295
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e201945Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2291728Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851527Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251387A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem261367- 371345
- 151265