Keksikääs vappujuhliin tekemistä.. 13 vuotiaiden poikien ja tyttöjen.. kiitos jo etukäteen..
AUTTAKAA BILEITTENKAA!!!!!!!!!
JaninaHennaAnnaRonja
4
1595
Vastaukset
- ---
miten olis karaoke?
- JaninaHennaAnnaRonja
jeps,karaoke on iha ykköne,mut muuuutakin??
- ...
JaninaHennaAnnaRonja kirjoitti:
jeps,karaoke on iha ykköne,mut muuuutakin??
ihan selvästi pelaatte twisterii ja laulatte sitä karaokee ja juotte simaa ja syötte munkkeja. jos tiiätte mikä on sellanen leikki kun venäläinen posti niin sitäkii vois.
- Vappumimmi
Ehdottaisin naamiaisia tai jotain teemaa, jonka mukaan pukeutua. Esimerkiksi vaikka eläin, elokuva-tai pelihahmot, sarjakuvahahmot...vain mielikuvitus rajana. Simaa ja munkkia tietysti ja vaikka karaokea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 104991
- 96834
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455