Onko jossain Tukholman sataman lähellä kauppakeskusta tai muuta suurempaa paikkaa jossa voisi käydä ostoksilla? Vanha kaupunki alka animittäin jo pikku hiljaa joka reissun jälkeen tympiä.
Tukholman lähimmät ostospaikat
15
5899
Vastaukset
- moninkertainen kävijä
....sieltä vanhasta kaupungista kovin pitkä matka kaupungin varsinaiseen keskustaan ole. Siitä vaan sillan yli ja sieltä keskusta löytyy ne tavaratalot sekä melkoinen määrä erikoisliikkeitä. Jaksaa kävelläkin.
Ja saattaahan niitä liikkeitä löytyä toiselta suunnalta Söderistäkin siitä Medborgarsplatsin ympäriltä. Kävelymatka vanhasta kaupungista sinnekin.
Et muuten maininnut, mistä satamasta on kyse. Vanhasta kaupungista oletan, että kyseessä on Vikingin satama. - tätä
Aihe ei kuulu tälle palstalle..
Tukholmaan näet pääsee myös lentäen, joten //sulki- autollakin!
//sulki.
- höhöhöhö lol
Tukholmaan pääsee vaikka kävellenkin, mutta paikka josta aloittaja on lähdössä, on ilmeisestikkin vikingin satama. Hän ei kysy reittiä lentokentältä tai moottoritieltä, vaan vanhasta kaupungista. honk honk?
- liity aiheeseen
höhöhöhö lol kirjoitti:
Tukholmaan pääsee vaikka kävellenkin, mutta paikka josta aloittaja on lähdössä, on ilmeisestikkin vikingin satama. Hän ei kysy reittiä lentokentältä tai moottoritieltä, vaan vanhasta kaupungista. honk honk?
Kyse on siitä, että tällä palstalla keskustellaan vain laivamatkailusta, siksi aihe ei kuulu tälle palstalle. Se, että matka alkaa Viking Linen terminaalista, ei oikeuta tällä palstalla keskustelemaan aiheesta.
- Ei ymmärrä
liity aiheeseen kirjoitti:
Kyse on siitä, että tällä palstalla keskustellaan vain laivamatkailusta, siksi aihe ei kuulu tälle palstalle. Se, että matka alkaa Viking Linen terminaalista, ei oikeuta tällä palstalla keskustelemaan aiheesta.
Ei sun kulta pieni tarvi lukea näitä! Taidat olla itse nyt ihan väärällä palstalla. Valittajat ovat edelleen toisessa paikassa! Häivy idiootti!
- "ei ymmärrä"
Ei ymmärrä kirjoitti:
Ei sun kulta pieni tarvi lukea näitä! Taidat olla itse nyt ihan väärällä palstalla. Valittajat ovat edelleen toisessa paikassa! Häivy idiootti!
kertoisitko mistä saisin halvalla kilon perunoita, kun olet sitä mieltä, että tämäkin kysymys sopii tälle yleispalstalle.
- valitat täällä,
Ei ymmärrä kirjoitti:
itsehän just sanoit valittajien kuuluvan muualle.
Ei sinullakaan voi olla erityisoikeuksia valittamiseen! - tiedustelu
Ei ymmärrä kirjoitti:
Kerrotko kuinka paljon nappeja saa viidellä oravannahkalla?
- Mainio pää
höhöhöhö lol kirjoitti:
keksii omiaan. Miksei Silja?
- linkinjättäjä
...tuota Tukholma-palstaa, niin ehkäpä sieltä löytyy tietoa paremmin kuin tältä palstalta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000001844&subcat=3186
Yleensäkin pitäisi tutustua sen verran palstoihin, että voi laittaa kysymyksensä sopivimmalle palstalle - siten saat itsekin varmemmin ja nopeammin oikeaa tietoa. - Kautchuk
Nackassa on yksi kauppakeskus aika lähellä satamaa ja tietääkseni myös hyvät kulkuyhteydet
- Risteilyvieraita-varten
Eikös kannattaisi rakentaa iso ostoskeskus ihan siihen Värtanille?
- Anonyymi
Kävele keskustaan!
- Anonyymi
Riippuu siitä, millä laivalla matkassa.
Metrolla T-sentraaliin ja sieltä löytyy joka lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 53692
- 60689
- 52657