Tukholman lähimmät ostospaikat

...

Onko jossain Tukholman sataman lähellä kauppakeskusta tai muuta suurempaa paikkaa jossa voisi käydä ostoksilla? Vanha kaupunki alka animittäin jo pikku hiljaa joka reissun jälkeen tympiä.

15

5899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moninkertainen kävijä

....sieltä vanhasta kaupungista kovin pitkä matka kaupungin varsinaiseen keskustaan ole. Siitä vaan sillan yli ja sieltä keskusta löytyy ne tavaratalot sekä melkoinen määrä erikoisliikkeitä. Jaksaa kävelläkin.

Ja saattaahan niitä liikkeitä löytyä toiselta suunnalta Söderistäkin siitä Medborgarsplatsin ympäriltä. Kävelymatka vanhasta kaupungista sinnekin.

Et muuten maininnut, mistä satamasta on kyse. Vanhasta kaupungista oletan, että kyseessä on Vikingin satama.

• tätä

Aihe ei kuulu tälle palstalle..
      Tukholmaan näet pääsee myös lentäen, joten //sulki

• autollakin!

//sulki.

• höhöhöhö lol

Tukholmaan pääsee vaikka kävellenkin, mutta paikka josta aloittaja on lähdössä, on ilmeisestikkin vikingin satama. Hän ei kysy reittiä lentokentältä tai moottoritieltä, vaan vanhasta kaupungista. honk honk?

• liity aiheeseen
        höhöhöhö lol kirjoitti:

Tukholmaan pääsee vaikka kävellenkin, mutta paikka josta aloittaja on lähdössä, on ilmeisestikkin vikingin satama. Hän ei kysy reittiä lentokentältä tai moottoritieltä, vaan vanhasta kaupungista. honk honk?

Kyse on siitä, että tällä palstalla keskustellaan vain laivamatkailusta, siksi aihe ei kuulu tälle palstalle. Se, että matka alkaa Viking Linen terminaalista, ei oikeuta tällä palstalla keskustelemaan aiheesta.

• Ei ymmärrä
        liity aiheeseen kirjoitti:

Kyse on siitä, että tällä palstalla keskustellaan vain laivamatkailusta, siksi aihe ei kuulu tälle palstalle. Se, että matka alkaa Viking Linen terminaalista, ei oikeuta tällä palstalla keskustelemaan aiheesta.

Ei sun kulta pieni tarvi lukea näitä! Taidat olla itse nyt ihan väärällä palstalla. Valittajat ovat edelleen toisessa paikassa! Häivy idiootti!

• "ei ymmärrä"
        Ei ymmärrä kirjoitti:

Ei sun kulta pieni tarvi lukea näitä! Taidat olla itse nyt ihan väärällä palstalla. Valittajat ovat edelleen toisessa paikassa! Häivy idiootti!

kertoisitko mistä saisin halvalla kilon perunoita, kun olet sitä mieltä, että tämäkin kysymys sopii tälle yleispalstalle.

• valitat täällä,
        Ei ymmärrä kirjoitti:

itsehän just sanoit valittajien kuuluvan muualle.
        Ei sinullakaan voi olla erityisoikeuksia valittamiseen!

• tiedustelu
        Ei ymmärrä kirjoitti:

Kerrotko kuinka paljon nappeja saa viidellä oravannahkalla?

• Mainio pää
        höhöhöhö lol kirjoitti:

keksii omiaan. Miksei Silja?

• linkinjättäjä
    • Kautchuk

Nackassa on yksi kauppakeskus aika lähellä satamaa ja tietääkseni myös hyvät kulkuyhteydet

• Risteilyvieraita-varten

Eikös kannattaisi rakentaa iso ostoskeskus ihan siihen Värtanille?

• Anonyymi

Kävele keskustaan!

• Anonyymi

Riippuu siitä, millä laivalla matkassa.
      Metrolla T-sentraaliin ja sieltä löytyy joka lähtöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53