Nuorena nukkunut.. mutta missä aihe?

aiheeton

joo totesin että tuolla oli jo F.E Sillanpäähän liittyvä keskustelu. Itse olen lukenut kirjan ja löytänyt teeman ja juonen jne. mutta aihe on hakusessa päässä on kaiken maailman menettäminen, jne. Kirja ei oikeastaan kiinnostanut minua enkä pitänyt koko kirjasta mutta tutkielma on tehtävä ja olisi kiva saada vinkkejä mitkä teistä on F.E Sillanpään kirjan Nuorena Nukkunut aihe, kiitoksia..

7

3350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuulla.

      Opesi arvostaa eniten sitä jos ihan itse teet esitelmäsi, etkä käytä jonkun muun valmistelua.

      Näe vähän vaivaa, niin saat paremman arvosanan.

      • aiheeton

        Joo totta mutta kun en oo aivan varma mitä aihe tarkottaa ://


      • kysäisepä
        aiheeton kirjoitti:

        Joo totta mutta kun en oo aivan varma mitä aihe tarkottaa ://

        häneltä ja saat takuuvarmasti vastauksen itse hevoisen suusta. Sitten menet henk.koht. sylttytehtaalle (= luet kirjan). Viimeksi sepustat esitelmän löydöksistäsi.


    • 100 vuotta

      nukkui nuorena, oli kai aika vanha, kun heräs.
      Mahtoi prinssi pelästyä, kun suuteli ryppystä mummoa. Olikohan sen nimi Silja tai Silvia (tai Susan).Voiiiiiiii! Eikö tästä koskaan pääse!

    • aiheellinen

      Aihe on asia, josta kirja kertoo. Teema (johon aihe usein sekoitetaan) on asia, jonka kirja kertoo yleisesti ihmisestä, elämästä tai maailmasta. Esimerkiksi rakkaus voi olla kirjan aihe ja rakastamisen vaikeus sen teema. Nuorena nukkuneesta en tiedä muuta kuin kirjoittajan: en ole teosta lukenut. Lykkyä pyttyyn vaan. Sinulla on kaikki mahdollisuudet selviytyä kirjoitelmastasi ihan omin voimin. Lukemiseen tarvitaan vain vähän järkeä ja paljon istumalihaksia. (Suo anteeksi, jos minusta tähän aikaan illasta on vaikea uskoa avunkerjääjien vilpittömyyteen).

      • olkku123123

        Minulla ei ole hajuakaan mikä olisi Stephany Mayerin Aamunkoi kirjan aihe ja teemat? Eikö siinä pohdita jotain vampyyriksi muuttumista ja sen nopeutta... Äää auttakaa mulla ei ole mitään hajua!!!


      • Pääkuppi
        olkku123123 kirjoitti:

        Minulla ei ole hajuakaan mikä olisi Stephany Mayerin Aamunkoi kirjan aihe ja teemat? Eikö siinä pohdita jotain vampyyriksi muuttumista ja sen nopeutta... Äää auttakaa mulla ei ole mitään hajua!!!

        Mitä paskaa te nuoriso oikein nykyään luette... Säälin teidän twilightin sulattamia aivoja!

        P.S. voisit opetella edes kirjoittamaan kirjailijan nimen oikein jos ajattelit tehdä hänestä esitelmän...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      194
      4538
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      201
      1259
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      83
      1110
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1094
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1037
    Aihe