voisiko joku kertoa,minkälainen paikka on länsi-patela? kuinka iso paikka,paljonko kauppoja,ym?minkälainen paikka asua?haluaisin tietää,kun en itse oulussa vielä asu,mutta olen muuttamassa sinne.
länsi-patela
7
2215
Vastaukset
- Paikka asua
Minä olen asunut nyt vuoden kyseisessä paikassa eikä ole valittamista. Aika rauhallinen paikka, jos ei muutamaa autovarkausta lasketa.
- mi-nna
ahaa..Kuinka pitkä matka oulun keskustaan ja kuinka iso paikka tämä länsi-patela on?
- paikka asua
mutta riippuu tietenki mitä asuinpaikaltaan haluaa. Eihän tääl länsi-patelassa oo ku pari ruokakauppaa, kioski, pari pubia, kukkakauppa, pizzeria..Kaupunkiin n. kymppi kilsa matkaa, hyvät bussiyht. Jos haluaa asuinpaikaltaan rauhallisuutta, on Pateniemi tosi hyvä paikka asua.
- mi-nna
niin,sitäpä juuri haluan.en oikeen viihdy ihan keskustan "hälinässä":)
- Warrez
mi-nna kirjoitti:
niin,sitäpä juuri haluan.en oikeen viihdy ihan keskustan "hälinässä":)
itä/länsi-patela ihan jees paikkoja. ei voi valittaa
- Anonyymi
Olen asunut täällä 37 vuotta eikä valittamista ole. Löytyy S-market, Lidl, Apteekki ja Ideaparkin ostoskeskus vain kivenheiton päässä.
Terveyskeskuksenpalvelujen käyttöä suosittelen menemään Haukiputaan (n. 10 km) pohjoiseen, ei niin pitkiä jonoja kuin Tuiran hyvinvointikeskuksessa, joka on kuitenkin saman matkan päässä - tosin etelään mentäessä.
Huoltoasemia löytyy myös lähistöltä.
Ja jos lapsia on , on tarhat ja koulut myös lähellä sekä uimaranta ja meri, jos tykkää kalastaa tai veneillä! - Anonyymi
Vähän on kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752