Sanokaa saako kirjoittaa

Villikeiju

Saavatko tänne kirjoittaa muut kuin lesbot? Joku tuolla toisessa ketjussa oli käsittääkseni vähän sitä mieltä, että eivät saa. Se kohta on poistettu, kun siinä oli muuta kummaa sitä ennen, joten laitan nyt tämän kysymyksen uudestaan. Minusta kyllä kaikille palstoille pitäisi saada vapaasti kirjoittaa, jos pysyy palstan aihepiirissä ja on asiallinen. Minusta tämä palsta vaikuttaa kivemmalta kuin muut ihmissuhdepalstat tällä sivustolla, kun muissa on niin paljon häiriköitä ja kaikkea epämiellyttävää.

68

3093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salla-maaret

ei ole mies. Miehill ei pitäisi olla mitään asiaa lesbosivuille tuomaan esille miesnäkökulmiaan. Niitä ei meistä kukaan kaipaa.
      Jokaisella pitäisi olla sen verta älliä että harkitsee mille palstalle kirjoituksensa kuuluu.

• Villikeiju

Voin kyllä vakuuttaa, että olen nainen. Ei ole vielä kukaan mieheksi erehtynyt luulemaan.

• salla-maaret
        Villikeiju kirjoitti:

Voin kyllä vakuuttaa, että olen nainen. Ei ole vielä kukaan mieheksi erehtynyt luulemaan.

niin monta kertaa olen kirjoituksiasi lukenut. Ja pitänytkin niistä kovin.
        Itse oon semmonen sivustaseuraaja paremminkin, mutta ajattelin rohkaista mieleni ja koittaa ittekki kirjottaa.
        Harmi jos epäonnistuin heti ja sait väärän käsityksen. Ystävyydellä.)

• Villikeiju
        salla-maaret kirjoitti:

niin monta kertaa olen kirjoituksiasi lukenut. Ja pitänytkin niistä kovin.
        Itse oon semmonen sivustaseuraaja paremminkin, mutta ajattelin rohkaista mieleni ja koittaa ittekki kirjottaa.
        Harmi jos epäonnistuin heti ja sait väärän käsityksen. Ystävyydellä.)

Hämmästyin vaan kauheasti, että miten joku voi luulla minua mieheksi :D Ymmärsin nyt kumminkin, että et tarkoittanut minua ollenkaan.

• ainakin

olen tänne kommentoinut kun on jotain sanottavaa ollut,eikä kukaan ole kehottanut poistumaan:)
      Kommentoin naisten välisiä juttuja ja vastailen mielenkiintoisiin kyssäreihin jos jotain mikä koskettaa mua.
      Miesten toivoisin pysyvän poissa kun kuitenkin naiset tahtoisi vaihtaa ajatuksia naisten kanssa,lesbopalsta kun on.
      Biseksu-tyttö olen mutta olen saanut käsityksen että voin täälläkin kirjoittaa(Korjatkaa äkkiä luuloni jos väärässä!:)
      Mutta bissejutut bissepalstalla,semmoset pelisäännöt...

• Villikeiju

Minustakin on pysyttävä palstan aiheessa. Toivottavasti se onnistuu, kun olen aika lokeroita kaihtavaa tyyppiä... :)

• Homo

Saako homo-miehet tänne kirjoittaa? Ollaan kuitenkin tavallaan samassa veneessä ja tääläkin on mielenkiintoisia kirjoituksia esim. seksuaalivähemmistöjen asioista.

• _puolestani^

homot todellakin saavat kirjoittaa tänne, jos jokin aihe heitä puhuttelee, tai jos he haluavat kysyä/kertoa jotain lesboille. Mutta olen siis biN, joten lesbo-näkökulmaa vastaukseni ei edusta ;)

• SophieX

Muutkin kuin lesbot (esim. miehet ja bi:t) saavat kirjoittaa, kunhan aihe liittyy jotenkin lesboihin. Nuo aiemmat selkeästi biaiheiset viestit ("Miten saan mieheni takaisin?" ja "Voi ei, kun olen ihastunut ehkä naiseen, hui") kuuluvat aivan toiselle palstalle, eivät tänne. Ärsyttävää lukea sellaisia, kun niille on kuitenkin omatkin keskustelupalstat.

• salla-maaret

älähän innostu. Kyllä miehet ei kuulu näille sivuille.
        Jos joustamaan alkaa tiedät miten tulee käymään. Niin sinisilmäinen et voi olla. Miehet on miehiä. Kohta kinataan kuin femupalstalla. Jotain rajaa.

• SophieX
        salla-maaret kirjoitti:

älähän innostu. Kyllä miehet ei kuulu näille sivuille.
        Jos joustamaan alkaa tiedät miten tulee käymään. Niin sinisilmäinen et voi olla. Miehet on miehiä. Kohta kinataan kuin femupalstalla. Jotain rajaa.

En edelleenkään ole samaa mieltä. On tänne tullut asiallisiakin keskusteluja miesten aloittamina (esim. perheensisäinen edoptio -keskustelu). Lähinnä tarkoitin vain, että jos joku mies aloittaa täällä miehenä esiintyen asiallisen ja aiheeseen liittyvän keskustelun (ja ns. "lesbomyönteisen"), niin miksi ihmeessä se pitäisi poistaa vain sen takia, että henkilö on mies?

Tällä palstalla ovat miehet saaneet jo aiemminkin keskustella (aiheellisesti ja suututtamatta naisia), niin miksi muuttaa toimivaa käytäntöä. Voit sitten tottakai valittaa asiattomasta viestistä, jos kirjoittelevat asiattomia viestejä (kuten aiemminkin). Tietyt asiat (kuten lesboseksistä utelu) eivät tietenkään miesten aloittamina toimi, mutta siis asialliset keskustelut kyllä sopivat minulle.

• SophieX
        SophieX kirjoitti:

En edelleenkään ole samaa mieltä. On tänne tullut asiallisiakin keskusteluja miesten aloittamina (esim. perheensisäinen edoptio -keskustelu). Lähinnä tarkoitin vain, että jos joku mies aloittaa täällä miehenä esiintyen asiallisen ja aiheeseen liittyvän keskustelun (ja ns. "lesbomyönteisen"), niin miksi ihmeessä se pitäisi poistaa vain sen takia, että henkilö on mies?

Tällä palstalla ovat miehet saaneet jo aiemminkin keskustella (aiheellisesti ja suututtamatta naisia), niin miksi muuttaa toimivaa käytäntöä. Voit sitten tottakai valittaa asiattomasta viestistä, jos kirjoittelevat asiattomia viestejä (kuten aiemminkin). Tietyt asiat (kuten lesboseksistä utelu) eivät tietenkään miesten aloittamina toimi, mutta siis asialliset keskustelut kyllä sopivat minulle.

Sitäpaitsi kyllä miehet voivat aloittaa täällä naisena esiintyen keskusteluja kaikesta. Et voi olla niin sinisilmäinen, ettet sitä tajuaisi. Se, että täällä sallitaan miesten miehinä aloittamat asialliset keskustelut on ns. fiksua politiikkaa.

• salla-maaret
        SophieX kirjoitti:

Sitäpaitsi kyllä miehet voivat aloittaa täällä naisena esiintyen keskusteluja kaikesta. Et voi olla niin sinisilmäinen, ettet sitä tajuaisi. Se, että täällä sallitaan miesten miehinä aloittamat asialliset keskustelut on ns. fiksua politiikkaa.

onpahan lesbo? tytöllä? kova veto miesmietteisiin. Hih.:)

• Homo
        salla-maaret kirjoitti:

onpahan lesbo? tytöllä? kova veto miesmietteisiin. Hih.:)

Tarkoittaako se, että kun on lesbo, niin täytyy vihata miehiä? Minä olen homo ja en vihaa naisia, en heteroita enkä lesboja.

• salla-maaret
        Homo kirjoitti:

Tarkoittaako se, että kun on lesbo, niin täytyy vihata miehiä? Minä olen homo ja en vihaa naisia, en heteroita enkä lesboja.

eihän ketään tarvitse, eikä saakaan vihata. Mutta minä olen sitä mieltä että miehiä ei tällä palstalla tarvita.
        Muut olkoon mitä mieltä lystäävät. Se ei ole mun asiani. Kunhan kyssäriin vastasin ja jotain muutakin tossa huitelin.

Piristykseksi!

• hlbt porukalla
        salla-maaret kirjoitti:

eihän ketään tarvitse, eikä saakaan vihata. Mutta minä olen sitä mieltä että miehiä ei tällä palstalla tarvita.
        Muut olkoon mitä mieltä lystäävät. Se ei ole mun asiani. Kunhan kyssäriin vastasin ja jotain muutakin tossa huitelin.

Piristykseksi!

on PALJON yhteisiä asioita ja aiheita, joten ei sen ketään pitäisi loukata että yhteistä keskustelua käydään. Heteromiehillä ei ehkä paljon asiaa ole, mutta jos joskus heteromies purkaa täällä tuntojaan siitä kun lesbo vei vaimon, niin täysin ok on sekin.

• salla-maaret
        hlbt porukalla kirjoitti:

on PALJON yhteisiä asioita ja aiheita, joten ei sen ketään pitäisi loukata että yhteistä keskustelua käydään. Heteromiehillä ei ehkä paljon asiaa ole, mutta jos joskus heteromies purkaa täällä tuntojaan siitä kun lesbo vei vaimon, niin täysin ok on sekin.

Voipa olla miten on, mutta mun osalta asian vatvominen päättyy tähän. Tehkää tästä mun puolesta vaikka miestenvälinen naisten solvausfoorumi. Taitaa olla yks hailee lopultakin.

• Villikeiju
        salla-maaret kirjoitti:

Voipa olla miten on, mutta mun osalta asian vatvominen päättyy tähän. Tehkää tästä mun puolesta vaikka miestenvälinen naisten solvausfoorumi. Taitaa olla yks hailee lopultakin.

Ei ole yks hailee. Minusta solvausfoorumeita on nyt jo liikaa, onhan se kamalaa jos tästäkin tulee sellainen!

• salla-maaret
        Villikeiju kirjoitti:

Ei ole yks hailee. Minusta solvausfoorumeita on nyt jo liikaa, onhan se kamalaa jos tästäkin tulee sellainen!

Kyllä me riitelyn sijaan voidaan pitää tämä palsta puhtaana ja asiallisena kaikki yhdessä.
        Kirjoittakoon sitten kuka tahansa.
        Olen seurannut sivusta kauan, mutta vasta nyt alan tuntea tämän omakseni, joten aion olla mukana ja tarkkana joka hetki ja toimia niin että meillä on tulevaisuudessakin paikka jossa voi suuttumatta ja loukkaantumatta käydä.

• Villikeiju
        salla-maaret kirjoitti:

Kyllä me riitelyn sijaan voidaan pitää tämä palsta puhtaana ja asiallisena kaikki yhdessä.
        Olen seurannut sivusta kauan, mutta vasta nyt alan tuntea tämän omakseni, joten aion olla mukana ja tarkkana joka hetki ja toimia niin että meillä on tulevaisuudessakin paikka jossa voi suuttumatta ja loukkaantumatta käydä.

Hyvä juttu! Minä lähden nyt ulos, kun on tullut melkein kesä.

• truckangel
        salla-maaret kirjoitti:

Tulin illanmyötä kotiin reissultani ja aloin lukea sivujen antia. Mielesäni olette oikeilla linjoilla halutessanne tämän foorumin pysyvän niitä käyttävien ja niitä varmasti tarvitsevienkin hallinnassa.
        Tällä tavalla voidaan saada aikaan paljon hyvää.

• Villikeiju
        truckangel kirjoitti:

Tulin illanmyötä kotiin reissultani ja aloin lukea sivujen antia. Mielesäni olette oikeilla linjoilla halutessanne tämän foorumin pysyvän niitä käyttävien ja niitä varmasti tarvitsevienkin hallinnassa.
        Tällä tavalla voidaan saada aikaan paljon hyvää.

Kaikki varmaan inhoavat häiriköitä. Naiset kyllä häiriköivät aika harvoin, täälläkin vaikka katsoo mitä palstaa, niin melkein kaikki häiriköt ovat miehiä. Naisilla on yleisesti ottaen paremmat käytöstavat. Aina on tietysti poikkeuksiakin.

• truckangel
        Villikeiju kirjoitti:

Kaikki varmaan inhoavat häiriköitä. Naiset kyllä häiriköivät aika harvoin, täälläkin vaikka katsoo mitä palstaa, niin melkein kaikki häiriköt ovat miehiä. Naisilla on yleisesti ottaen paremmat käytöstavat. Aina on tietysti poikkeuksiakin.

mutta kun ollaan anonyymeinä netissä niin kaikkeen pitää varautuu. Mutta onneksi sefu on hereillä ja ajan tasalla.
        Se joteski ihastuttaa vaan ei vihastuta, että kukaan toinen ei vois Sun nikillä alkaa kirjoitelemaan mitään. Sulla on ihan oma style, jonka tunnistais vaik et Villikeiju-nimimerkkii käyttäskään.
        Hienoo taas kun aurinko säteilee, kylmä tuulikaan ei voi sen voimaa lannistaa.

Ihan samoin kuin täällä mein " perheessä", mikään eikä kukaan voi meitä lannistaa. Eikö.:))

• Villikeiju
        truckangel kirjoitti:

mutta kun ollaan anonyymeinä netissä niin kaikkeen pitää varautuu. Mutta onneksi sefu on hereillä ja ajan tasalla.
        Se joteski ihastuttaa vaan ei vihastuta, että kukaan toinen ei vois Sun nikillä alkaa kirjoitelemaan mitään. Sulla on ihan oma style, jonka tunnistais vaik et Villikeiju-nimimerkkii käyttäskään.
        Hienoo taas kun aurinko säteilee, kylmä tuulikaan ei voi sen voimaa lannistaa.

Ihan samoin kuin täällä mein " perheessä", mikään eikä kukaan voi meitä lannistaa. Eikö.:))

Ei pidä koskaan lannistua!

Hyvä jos minulla on oma tyyli, en pitäisikään siitä yhtään, jos joku alkaisi häiriköimään minun nimissäni. Mutta tosiaan huomaisitte sen varmaan heti jos niin surkeasti :( kävisi.

• truckangel
        Villikeiju kirjoitti:

Ei pidä koskaan lannistua!

Hyvä jos minulla on oma tyyli, en pitäisikään siitä yhtään, jos joku alkaisi häiriköimään minun nimissäni. Mutta tosiaan huomaisitte sen varmaan heti jos niin surkeasti :( kävisi.

Se huomattaisiin 30:s sekunnissa, ja sitä seuraava räjähdys olisi tulivuornpurkauksen luokkaa. Koneet mykistyisi kaikilta ja aurinko menisi paksun pilven taa.

• Villikeiju
        truckangel kirjoitti:

Se huomattaisiin 30:s sekunnissa, ja sitä seuraava räjähdys olisi tulivuornpurkauksen luokkaa. Koneet mykistyisi kaikilta ja aurinko menisi paksun pilven taa.

Se oli kauniisti sanottu :)

• Anonyymi
        salla-maaret kirjoitti:

On nää lepakko touhut menneet pitkälle. .
        Sääliksi käy!

• Tunkki123

Minun viestejäni poisteltiin ahkerasti joskus vuosi sitten, mutta seriffi on nähtävästi vaihtunut. Toivottavasti tämä on fiksumpi ja sallii miestenkin kirjoittelun, tietenkin jos viestit liittyvät palstan aiheeseen. Mielestäni kaikki saavat kirjoittaa kaikille palstoille jopa negatiivis sävytteisiä viestejä kunhan keskustelu on kuitenkin asiallista.

• "sinun mielestä"

Jos jalkapalloakin pelattaisiin jokaisen soveltamilla säännöillä,siitä mitään tulisi.
        Jonkun mielestä rankkaripotkun saa laukoa siitä kohin kun tahtoo,ja toisten mielestä määrätyltä pisteeltä...

Kun tuolla lukee että LESBOJEN KOHTAUSPAIKKA,niin eikö se voisi olla sitä mitä olisi tarkoitus olla?
        Kun toisille passaa tänne kirjoittavat miehet,bisset,ja toisille ei!Sitä sitten vatvotaan ihan turhaan kun tiedetään mikä tämä palsta on ja piste.

• ne lesbot
        "sinun mielestä" kirjoitti:

Jos jalkapalloakin pelattaisiin jokaisen soveltamilla säännöillä,siitä mitään tulisi.
        Jonkun mielestä rankkaripotkun saa laukoa siitä kohin kun tahtoo,ja toisten mielestä määrätyltä pisteeltä...

Kun tuolla lukee että LESBOJEN KOHTAUSPAIKKA,niin eikö se voisi olla sitä mitä olisi tarkoitus olla?
        Kun toisille passaa tänne kirjoittavat miehet,bisset,ja toisille ei!Sitä sitten vatvotaan ihan turhaan kun tiedetään mikä tämä palsta on ja piste.

täällä ei-lesboista kirjoittelijoista huolimatta. Vai pelkäätkö tapaavasi kivan tyypin joka järkytykseksesi sitten paljastuukin ei-lesboksi? Hui...

• saavat niitä

negatiivissävytteisiä viestejä kaikkialla muualla ihan yllin kyllin, joten olisi kiva jos edes tällä palstalla ei niitä tarvitsisi lukea!

• Tunkki123
        "sinun mielestä" kirjoitti:

Tuo jalkapallo vertauksesi liittyy aiheeseen? Ainoa syy miksi en saisi tänne kirjoittaa ja keskustella muiden mukana on siis sukupuoleni, ei suinkaan se että en tottelisi sääntöjä. Eli tässä tapauksessa kirjoita asiallisesti. Kuulostaa syrjinnältä minusta.

• Villikeiju
        Tunkki123 kirjoitti:

Tuo jalkapallo vertauksesi liittyy aiheeseen? Ainoa syy miksi en saisi tänne kirjoittaa ja keskustella muiden mukana on siis sukupuoleni, ei suinkaan se että en tottelisi sääntöjä. Eli tässä tapauksessa kirjoita asiallisesti. Kuulostaa syrjinnältä minusta.

Monilla voi olla ikäviä kokemuksia miesten häiriköinnistä ja asiattomista seksikommenteista sekä jopa vihamielisyydestä, joten ymmärtäähän sen, että pelätään miesten häiriköivän.

Miksi muuten olet kiinnostunut kirjoittamaan tällaiselle naisten palstalle?

• Tunkki123
        Villikeiju kirjoitti:

Monilla voi olla ikäviä kokemuksia miesten häiriköinnistä ja asiattomista seksikommenteista sekä jopa vihamielisyydestä, joten ymmärtäähän sen, että pelätään miesten häiriköivän.

En minä mitenkään väkisten tänne palstalle ole kirjoittelemassa. Joskus selailen palstoja ja kirjoitan jos minulla on jotain sanottavaa asiasta. Lähinnä periaatteen vuoksi kirjoitin, että kaikilla pitää olla oikeus kirjoittaa kaikkialle jos viesti on asiallinen ja sellainen joka voisi jotain kiinnostaa.

• SophieX

Negatiivissävytteiset viestit ei kyllä ole hyvä juttu tällä palstalla, jos se sun kritiikki loukkaa lesboja tai joku lesbo kokee viestisi subjektiivisesti(!) loukkaavaksi. Asiayhteys pitää aina ottaa huomioon. Esim. itse en halua tällä palstalla lukea "Heteroisien" pätemistä. Kyseiset viestit voi kyllä muotoilla asiallisiksi, mutta jos niiden rivienvälistä voi lukea syrjintää tai muuta mistä joku voi loukkaantua, niin kannatan niiden viestien poistamista.

• miehet haluavat
        Villikeiju kirjoitti:

kirjoittaa lesbopalstalle, koska heidän mielestään naisilla (varsinkaan lesboilla) ei saa olla mitään omaa. Heillä on miehinen oikeus olla kaikkialla, eikä siinä ole akoilla nokan koputtamista. Koska mies on mies, maailmankaikkeuden kuningas!

Jos Suomi24:llä olisi palsta nimeltä 'heteromiesten kohtauspaikka', ei itselleni tulisi mieleenkään kirjoittaa sinne.

• kauheeta,
        SophieX kirjoitti:

Negatiivissävytteiset viestit ei kyllä ole hyvä juttu tällä palstalla, jos se sun kritiikki loukkaa lesboja tai joku lesbo kokee viestisi subjektiivisesti(!) loukkaavaksi. Asiayhteys pitää aina ottaa huomioon. Esim. itse en halua tällä palstalla lukea "Heteroisien" pätemistä. Kyseiset viestit voi kyllä muotoilla asiallisiksi, mutta jos niiden rivienvälistä voi lukea syrjintää tai muuta mistä joku voi loukkaantua, niin kannatan niiden viestien poistamista.

mä en ole näissä keskusteluissa uskaltanut mainitakaan sitä h-i hyypiötä. On pysynyt pitkään pois (tai ainakin jonkun muun nikin takana) ja olen pelännyt että sen nimen mainitseminenkin jotenkin manaisi sen takaisin. Toivottavasti olen väärässä. Karmii & etoo.

• niin...
        kauheeta, kirjoitti:

mä en ole näissä keskusteluissa uskaltanut mainitakaan sitä h-i hyypiötä. On pysynyt pitkään pois (tai ainakin jonkun muun nikin takana) ja olen pelännyt että sen nimen mainitseminenkin jotenkin manaisi sen takaisin. Toivottavasti olen väärässä. Karmii & etoo.

Heh,taisi olla silloin kun tunkki kirjoitteli,samaa reaktiota joillakin naisilla kun sulla h-isistä.
        Kolme vakkari miestä meillä on täällä,nyt on kyllä ollut hiljaista.Johtunee siitä että sateenkaariperhe,hedelmähoito asiat eivät ole olleet asialistalla..

• Villikeiju
        miehet haluavat kirjoitti:

kirjoittaa lesbopalstalle, koska heidän mielestään naisilla (varsinkaan lesboilla) ei saa olla mitään omaa. Heillä on miehinen oikeus olla kaikkialla, eikä siinä ole akoilla nokan koputtamista. Koska mies on mies, maailmankaikkeuden kuningas!

Jos Suomi24:llä olisi palsta nimeltä 'heteromiesten kohtauspaikka', ei itselleni tulisi mieleenkään kirjoittaa sinne.

Varmaan monilla mieskirjoittajilla on outoja motiiveja. Tottakai naisilla voi olla omia asioita, mitä se miehille kuuluu, en ole ikinä edes ajatellut ettei voisi. Minulle on sinänsä samantekevää kirjoittaako tänne miehiä vai ei. Minulle ainakin on pääasia, että kirjoitukset netissäkin ovat asiallisia. Itse kyllä ajattelin lähinnä naiskirjoittajia aloituksessani, koska oletin ettei tämä palsta miehiä kiinnostakaan.

• lienee
        niin... kirjoitti:

Heh,taisi olla silloin kun tunkki kirjoitteli,samaa reaktiota joillakin naisilla kun sulla h-isistä.
        Kolme vakkari miestä meillä on täällä,nyt on kyllä ollut hiljaista.Johtunee siitä että sateenkaariperhe,hedelmähoito asiat eivät ole olleet asialistalla..

Nimimerkki T-T?

• ei se
        lienee kirjoitti:

Nimimerkki T-T?

Tinni-Tunni häirinnyt yhtään, kun luulin häntä trans-mieheksi. Onko hän muka oikeasti perushetero???

• hyvämuistinen
        Villikeiju kirjoitti:

Tunkki123 ilmestyi tälle palstalle aikoinaan väitteellä, jossa hän rinnasti homoseksuaalisuuden pedofiliaan. Jatkommenteissaan hän kuvasi meitä perversseiksi yms. Syntyi kiivasta polemiikkia. Tunkin loukkaavia aloituksia alettiin lopulta poistaa, ärtymys palstalla oli suurta.

Voitte hakea Tunkin ensiesiintymiset s24:haulla, mikäli haluatte. Tunkki kaunistelee nyt kavalasti, mielipiteenvapaus ja törkeä loukkaaminen ovat eri asioita.

• NO EI !!!

EHDOTON EI!

• raappa-housu

etenkin heteroisien mielipiteet ovat tervetulleita.

• Villikeiju

En minä ole mistään "heteroisistä" puhunut! Onko täällä joillakin pakkomielle kyseisestä aiheesta, vai mitä sitä tähän koko ajan sotketaan. Höh!

• Villikeiju

Onneksi se ihmeellinen kohta missä haukuttiin naisia otettiin pois. Se oli kyllä tosi oikein :)

• SophieX

Ihmeellistä sellainen, että aletaan haukkumaan muita heteroiksi, jos ei ole miesvastainen. Ikävää, että vähemmistöryhmänkin sisällä törmää syrjintään.

• Tunkki123
        SophieX kirjoitti:

Ihmeellistä sellainen, että aletaan haukkumaan muita heteroiksi, jos ei ole miesvastainen. Ikävää, että vähemmistöryhmänkin sisällä törmää syrjintään.

Noita kiihkomielisiä löytyy jokaisesta ihmisryhmästä. Mutta tuon kyllä huvittavaa, että nuo suvaitsevaisuutta eniten julistavat ovat loppujen lopuksi niitä pahimpia syrjijiä. Kultainen keskitie tässäkin jutussa olisi ihan jees.

• truckangel

jopa kaikkein typerimmänkin tajuta se asia että tämä on lesbojen oma palsta, eikä mikään miesten parkumalähiö.
      Itse en ole mikään miesvihaaja syystä että sitä mitä ei yhtään arvosta, on melko turhaa vihatakkaan.

• Villikeiju

Entä naiset sitten, saavatko sinun mielestäsi kaikki naiset kirjoittaa tänne naisten parkumalähiöön? Varmaan aika harva mies on kiinnostunut kirjoittamaan tänne, joten en ymmärrä miksi tästä ketjusta tuli yhtäkkiä mieskeskustelu.

• truckangel
        Villikeiju kirjoitti:

Entä naiset sitten, saavatko sinun mielestäsi kaikki naiset kirjoittaa tänne naisten parkumalähiöön? Varmaan aika harva mies on kiinnostunut kirjoittamaan tänne, joten en ymmärrä miksi tästä ketjusta tuli yhtäkkiä mieskeskustelu.

olen ollut typerä ja alkanut näillä sivuilla purkaa katkeruuttani, jotka sydänsuruni ja siihen liittyvä yllätysshokki on aiheuttanut.
        Tämä ei tule toistumaan. Joten anteeks kaikilta viel kerran.

• Villikeiju
        truckangel kirjoitti:

olen ollut typerä ja alkanut näillä sivuilla purkaa katkeruuttani, jotka sydänsuruni ja siihen liittyvä yllätysshokki on aiheuttanut.
        Tämä ei tule toistumaan. Joten anteeks kaikilta viel kerran.

Ikävää että sinulle on sattunut pahoja asioita. Ihmisiä on monenlaisia, esimerkiksi meitä villikeijuja on vaikka minkälaisia :)

• truckangel
        Villikeiju kirjoitti:

Ikävää että sinulle on sattunut pahoja asioita. Ihmisiä on monenlaisia, esimerkiksi meitä villikeijuja on vaikka minkälaisia :)

olen saanut tosissaan valoisan ja positiivisen mielikuvan.
        Säilytä aina pirteytesi ja sydämellisyytesi

• Villikeiju
        truckangel kirjoitti:

olen saanut tosissaan valoisan ja positiivisen mielikuvan.
        Säilytä aina pirteytesi ja sydämellisyytesi

Kiitos kohteliaisuudesta :) Minulla on kyllä myös vähemmän miellyttäviä puolia, niinkuin tietysti kaikilla.

• tällaisella

yleisellä palstalla voi mitenkään kontrolloida kuka kirjoittaa ja kuka tekeytyy miksikin. Jos haluttaisiin pelkästään lesboille tarkoitettu keskustelupalsta, siellä pitäisi olla rekisteröitymispakko, eikä sekään vielä mitään takaisi. Eipä silti, kyllä sellainen vain ja ainoastaan lesboille tarkoitettu palsta olisi ihan kiva juttu. Harvalla vaan olisi aikaa ja todellista mielenkiintoa toimia moderaattorina.

• Villikeiju

Miksi jollakin olisi pakottava tarve edes tietää muiden kirjoittajien seksuaalista suuntautumista. Täällähän vain kirjoitetaan.

• siksi että
        Villikeiju kirjoitti:

Miksi jollakin olisi pakottava tarve edes tietää muiden kirjoittajien seksuaalista suuntautumista. Täällähän vain kirjoitetaan.

jotkut haluaisivat kirjoitella joskus lesbojen kanssa. Muutenhan sitä voisi kirjoittaa ihan millä palstalla tahansa.

• Villikeiju
        siksi että kirjoitti:

jotkut haluaisivat kirjoitella joskus lesbojen kanssa. Muutenhan sitä voisi kirjoittaa ihan millä palstalla tahansa.

Mutta ei kai kukaan estä täällä kirjoittamasta lesbojen kanssa. Eihän kaikille tarvitse kirjoittaa, jos ei halua. Jokainen tekee niinkuin parhaalta tuntuu.

• joojoojoo...
        Villikeiju kirjoitti:

Mutta ei kai kukaan estä täällä kirjoittamasta lesbojen kanssa. Eihän kaikille tarvitse kirjoittaa, jos ei halua. Jokainen tekee niinkuin parhaalta tuntuu.

Kysymyshän onkin siitä, että tällä LESBOpalstalla ei voi pitää edes perusolettamuksena sitä, että toiset kirjoittajat olisivat lesboja.

• Villikeiju
        joojoojoo... kirjoitti:

Kysymyshän onkin siitä, että tällä LESBOpalstalla ei voi pitää edes perusolettamuksena sitä, että toiset kirjoittajat olisivat lesboja.

Tuskin minä sille mitään voin. Ei auta kuin jokaisen arvioida itse kenelle haluaa kirjoittaa.

• joku
        Villikeiju kirjoitti:

Tuskin minä sille mitään voin. Ei auta kuin jokaisen arvioida itse kenelle haluaa kirjoittaa.

muka olettanut sinun voivan asialle jotain?

• Villikeiju
        joku kirjoitti:

muka olettanut sinun voivan asialle jotain?

Itse tivasit asiaa, joten jotainhan siihen oli vastattava. Älä vaan ryhdy inttämään aivan turhaan, minä en jaksa sellaista.

• minä...........
        Villikeiju kirjoitti:

Itse tivasit asiaa, joten jotainhan siihen oli vastattava. Älä vaan ryhdy inttämään aivan turhaan, minä en jaksa sellaista.

en kysynyt yhtään mitään. Totesin vaan, että sellainen palsta olisi kiva, jossa voisi olettaa toistenkin olevan lesboja. Mutta että sellainen on vaikea toteuttaa ja tästä palstasta nyt ei ainakaan sellaista tule. Se siitä inttämisestä. Otat näköjään tämän palstan hyvin vakavasti. Se ei kannata.

• sinun ...
        minä........... kirjoitti:

en kysynyt yhtään mitään. Totesin vaan, että sellainen palsta olisi kiva, jossa voisi olettaa toistenkin olevan lesboja. Mutta että sellainen on vaikea toteuttaa ja tästä palstasta nyt ei ainakaan sellaista tule. Se siitä inttämisestä. Otat näköjään tämän palstan hyvin vakavasti. Se ei kannata.

vaikutusmahdollisuuksistasi oli lähinnä retorinen hymähdys omaan toteamukseesi.

• Villikeiju
        sinun ... kirjoitti:

vaikutusmahdollisuuksistasi oli lähinnä retorinen hymähdys omaan toteamukseesi.

Itsehän otat vakavasti :D Minä vaan juttelen tässä. "Retorinen hymähdys", voi taivas! Hauskaa loppuiltaa.

• Eieiei...
        Villikeiju kirjoitti:

Itsehän otat vakavasti :D Minä vaan juttelen tässä. "Retorinen hymähdys", voi taivas! Hauskaa loppuiltaa.

Lähinnä huvittuneesti :D

• kunnioitusta

niin sen kun kirjoitat mun puolesta.

• Villikeiju

Minä kunnioitan kaikkia ihmisiä, kunnes joku osoittaa ettei häntä voi kunnioittaa.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe