Taas se äly leimahti. Katuteknon jätkät vetävät sulaa pikeä Vallantien halkeamiin vilkkaimpaan kulkuaikaan. Aamulla klo:7 jälkeen ja illalla klo:16-17 jälkeen. Kerrassaan järjen jättiläisiä. Eipähän sitä muuten pikipojaksi pääsisi. Autot piessä, ihmiset kävelee ja ulkoiluttaa esim. koiria, polkupyörän renkaat siinä samassa paskassa. Eikö tätä "työtä" olisi voitu tehdä hiljaiseen aikaan. Ja oli vielä toimenpide josta ei ole YHTÄÄN MITÄÄN HYÖTYÄ.
On yksi Toivalan vilkkaimpia teitä ja ei kerta kaikkiaan saada tehtyä kerralla muutaman kilometrin matkaa kunnon pohjia ja siihen uutta ja hyvää asfalttia. Tiukassa on rahat kunnalla huh huh. Toivottavasti olisi joku kunnanisä polkenut uudet lenkkarinsa kunnolla siihen sontaan.
Vallantien "peruskunnostus"
5
1721
Vastaukset
- toivalalainen
No ei sinulla ole muuta tekemistä kuin valittaa täällä kaikelle kansalle? Voi kauhistus kun menivät tekemään hommia oikein "ruuhka aikaan". Kyllä sinulta nyt meni varmasti herne nenään. Parempi olisi ollut jättää tekemättä koko paikkaus?
Tee asioiden eteen jotain ja ota yhteys päättäjiin!- toivalalainen
Niin ja tottapuhuen vielä unohtui sanoa jos nuo halkeamat olisi sinun kiireiden takia jätetty paikkaamatta ensi keväänä tie olisi totaalisen paskana kun vesi valuu asfaltin väliin ja routii sitten sen ruvelle.
että EI MITÄÄN HYÖTYÄ? - ................
toivalalainen kirjoitti:
Niin ja tottapuhuen vielä unohtui sanoa jos nuo halkeamat olisi sinun kiireiden takia jätetty paikkaamatta ensi keväänä tie olisi totaalisen paskana kun vesi valuu asfaltin väliin ja routii sitten sen ruvelle.
että EI MITÄÄN HYÖTYÄ?päällystää loputkin Vallantiestä, nyt ollut koko kesän nimismiehen kiharalla.
- Anonyymi
No jo on kumma kun Vallantietä ei saada kuntoon.
- Anonyymi
Suomen mielestä Yhdysvallan tiet on saatava ensin kuntoon ja sinne meidän rahatkin menevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043