Vallantien "peruskunnostus"

Äly hoi...a´la Katutekno

Taas se äly leimahti. Katuteknon jätkät vetävät sulaa pikeä Vallantien halkeamiin vilkkaimpaan kulkuaikaan. Aamulla klo:7 jälkeen ja illalla klo:16-17 jälkeen. Kerrassaan järjen jättiläisiä. Eipähän sitä muuten pikipojaksi pääsisi. Autot piessä, ihmiset kävelee ja ulkoiluttaa esim. koiria, polkupyörän renkaat siinä samassa paskassa. Eikö tätä "työtä" olisi voitu tehdä hiljaiseen aikaan. Ja oli vielä toimenpide josta ei ole YHTÄÄN MITÄÄN HYÖTYÄ.
On yksi Toivalan vilkkaimpia teitä ja ei kerta kaikkiaan saada tehtyä kerralla muutaman kilometrin matkaa kunnon pohjia ja siihen uutta ja hyvää asfalttia. Tiukassa on rahat kunnalla huh huh. Toivottavasti olisi joku kunnanisä polkenut uudet lenkkarinsa kunnolla siihen sontaan.

5

1721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivalalainen

No ei sinulla ole muuta tekemistä kuin valittaa täällä kaikelle kansalle? Voi kauhistus kun menivät tekemään hommia oikein "ruuhka aikaan". Kyllä sinulta nyt meni varmasti herne nenään. Parempi olisi ollut jättää tekemättä koko paikkaus?

Tee asioiden eteen jotain ja ota yhteys päättäjiin!

• toivalalainen

Niin ja tottapuhuen vielä unohtui sanoa jos nuo halkeamat olisi sinun kiireiden takia jätetty paikkaamatta ensi keväänä tie olisi totaalisen paskana kun vesi valuu asfaltin väliin ja routii sitten sen ruvelle.

että EI MITÄÄN HYÖTYÄ?

• ................
        toivalalainen kirjoitti:

Niin ja tottapuhuen vielä unohtui sanoa jos nuo halkeamat olisi sinun kiireiden takia jätetty paikkaamatta ensi keväänä tie olisi totaalisen paskana kun vesi valuu asfaltin väliin ja routii sitten sen ruvelle.

että EI MITÄÄN HYÖTYÄ?

päällystää loputkin Vallantiestä, nyt ollut koko kesän nimismiehen kiharalla.

• Anonyymi

No jo on kumma kun Vallantietä ei saada kuntoon.

• Anonyymi

Suomen mielestä Yhdysvallan tiet on saatava ensin kuntoon ja sinne meidän rahatkin menevät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe