nii alon kyselee et oisko kannattava ostos tollanen mosse tai sit mossen500 ku hinta ei ois paha ja varmistin on hyvällä paikalla mielestäni mut sitte pitäs saada kommenttia et onko ase luotettava ja sillee pirun hyvältä muuten tuntu kädessä ja sillee MUT KERTOKAA OMIA KOKEMUKSIA MOSSBERGISTÄ ois kiva kuulla mite on teillä pelittäny.
mossberg835 pumppuhaulikko
5
2752
Vastaukset
- Mossbergeissa
kaikissa järkiään lukkorungot ja lipasputket värkätty alumiinista kuten myös itselataavissa jollainen minulla on, onhan se hyvä korroosionkesto mutta muuten varmasti heikompi kestämään vaurioita,
itselataavalla kyllä ampuu mutta pumpusta sanoi kerran eräs henkilö joka sellaisen omisti näin,
maailman surkein torrakko, en sitten tiedä tarkemmin. - entinen mossen omistaja
Joo.
Minulla oli 4 vuotta Mossberg 835 ultimag, eli siis 12/89. Ase oli erinomaisen hyvä ampua vesilintumetsillä ja toimi varsin hyvin. Joidenkin halpapaukkujen kanssa saattoi satunnaisesti tulla syöttöhäiriö. Mossen piippu on rouvisti tehty, mutta teki omassani hyvää kuviota.
Luovuin aseesta, kun pääasiassa kuljen kuitenkin kanalintujen perässä. Mosse on kauhea halko kantaa, niin kuin kaikka vastaavat pumput ja itselataavat. Pitkä ja etupainoinen. Tilalle hankin päällekkäispiippuisen, joka painaa vähemmän ja on tasapainoisempi.
Ehdin kuitenkin ampua Mossberg:llä paljon ja mitään mekaanista kulumista en havainnut. Mossen iso plussa on se varmistin, joka on siis ihan oikealla paikkalla. - SADSFGEGT
oisko mossen500 kannattava ostos?????????
- 500a
Itellä on nyt vuoden ollu Mossberg 500, ja tyytyväinen oon ollu. Hylsyjumit lienee aseen pahin ongelma, itsellä jumittaa sellier & bellotin kiekkopaukut satunnaisesti, sekä vihtavuoren magnum paukku. Kiekkopaukuista sagalla en oo saanu yhtään jumia aikaseks. Ei-magnumi mehtäpaukut ei oo jumittanu kuten rc ja nike mitä oon käyttäny kanalintumetällä. Ja onhan tolla saalistakin tullu, 3 kanalintua viime syksynä ja sitte näitä variksia muutama. Suosittelen, mutta onhan näitä pumppuja muitakin olemassa.
- Antza
Minulla ollut mosbergin 835 2vuotta ja oon ollut erittäin tyytyväinen. Pudasjärveltä Anonase myy suomen halvimpaan hintaan ko. asetta. SUOSITTELEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339