Seksi ei toimi..

hp84

Olen seurustellut kohta neljä vuotta. Seksi lopahti parin vuoden jälkeen, mutta "rakkaus kukoistaa". Ainakin tyttöystäväni mielestä... Itse henkilökohtaisesti kaipaan tyttöystäväni aloitteita. Tänä vuonna ollaan harrastettu kerran seksiä... Tein ennen aloitteita päivittäin, mutta aina oli jokin vialla. Väsyttää tai muuten vaan "ei nyt". Nyttemmin olen lopettanut aloitteiden tekemisen jos se saisi vaikka tyttöystäväni taas kiinnostumaan seksistä.

Olemme keskustelleet asiasta useita kertoja ja olen kertonut että minua vaivaa kun hän ei enää halua minua. Suhteen alkuaikoina hän painotti että HÄN tarvitsee kehumista ja koskettelua ja mukavia iltoja että seksi maistuisi. Ja mielelläni olen hänen vartaloaan kehunut, koska siitä todella pidän. Silittelen ja hyväilen häntä paljon ja pidämme usein edelleen romanttisia iltoja kaksin.

Haluaisin vain nyt tietää että millä saan hänet vielä kiinnostumaan seksistä, jos se edes mahdollista. Olen valmis kokeilemaan kaikkea ja hänkin sen tietää. Seksileluista ja leikeistä puhutaan ja muutama lelu onkin hänen toiveestaan jo ostettu, mutta käyttämättä on jäänyt. Aina kun ehdotan että jos nyt mentäisiin kokeilemaan jotain uutta niin "ei nyt"...

Eroakin olen jo kovasti miettinyt vaikka hän muuten onkin täydellinen avopuoliso. Sen verran nuori olen vielä että en voisi kuvitellakkaan eläväni loppuelämääni näin!

Jos jollain samoja kokemuksia niin antakaa ihmeessä vinkkiä!!!

19

9955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla totta

      nuoret ihmiset elää puutteessa kuukausitolkulla. Mikä teitä vaivaa oikein? Hukkaanhan se elämä menee tollasessa suhteessa. Seksi on elämän suola.

      • hp84

        Osittain samaa mieltä olen itsekkin. Tietysti suhteessa täytyy muutakin olla mutta tässä taitaa kyllä mennä hieman yli hilseen jo... Lisää kommentteja kiitos!!


    • Kyllästynyt....

      Sama homma täällä, aina kuuluu että ei nyt jaksa vaikka tekee mitä, siihen on vaan totuttava. Itse olen hakenut muualta kun ei kotona saa, lähden kun saan vaan sanottua naiselle... Eipä siinä muu auta.

      • hp84

        Eli pettäminenkään ei ole se ratkaisu vaikka voisi hetken toimia.


    • olen............

      mie ja tilanne on sama. Mutta pihtaaja on MIES! Olemme avioliitossa 5 vuotta, on lapsia, olen normaali näköinen/kokoinen ja jotkut kehuvat seksikkääksi. Periaatteni on aina ollut etten petä parisuhteessa. Mutta nyt on jo pikkasen muuttunut tuo maailmankatsomus. Seksiä elämässämme on enintään kerran kuussa. Kuten sinäkin olen väsynyt tehdä aloite aina itse, ja annoin olla... niin ei ole enää seksiä meillä... En tiedä käykö mieheni vieraassa eikä kiinnostaa. Olen kypsynyt niin että petän miestäni heti, kun tilaisuus tulee... Siis tilanne on aivan sama kun sulla. Olen avoin, halukas kokeilemaan ja rakastan seksiä! Olen kolmikymppinen, enkä haluaa että seksielämääni olisi tuollainen, mutten minä itse enää ala mitään "virittelemaan", jos ei kiinnostaa niin ei kiinnostaa. käyn sitten vieraalla, yrittäköön jotenkin syyttää minua jälkeenpäin. Olen puhunut asiasta miehelleni, ja sit kun puhun eli noin kerran kuussa, seksiä tulee parin päivän kuluttua. Ja aloite on :"väsyttääkö sinua" tai "mennäänkö suihkuun".... Hirveän sytyttäviä....

      • KK.

        Sano se suoraan miehelles. Uhkaile sitä. Sano sille "et kai sä suutu jos mä silloin tällöin käyn vieraissa, kun sua itseäsi ei seksi niin kiinnosta"


      • KK. kirjoitti:

        Sano se suoraan miehelles. Uhkaile sitä. Sano sille "et kai sä suutu jos mä silloin tällöin käyn vieraissa, kun sua itseäsi ei seksi niin kiinnosta"

        "Sano se suoraan miehelles. Uhkaile sitä"

        juuri näin... uhkailemallahan ne parisuhteet toimii ja kukoistaa!! sä olet selvästikkin keksinyt toimivan parisuhteen salaisuuden! XD


    • tyttösi aloittanut

      pillerit suhteen aikana tai vaihtanut merkkiä? Mulla ainakin hormoniehkäisy vie halut täysin, koitettu eri merkkejä vuosien varrella ja mulle ei käy mikään. Siispä kuulumme pariskuntiin jotka käyttävät kortsua.

      Ja tiedoksi että olen 38v ja sama mies ollut 25vsta asti, eikä meidän seksielämä ole hiipunut paitsi just silloin kun olen syönyt pillereitä. Gyne hoki että pitää käyttää vuosi merkkiä, kun menee aikaa ennen kuin stabilisoituu hormonitasot ja halut palaa, mutta mun halut ei palanneet, ei millään merkillä mitä koitettiin. Tässä myöhemmällä iällä on monet naispuoliset ystävät aloittaneet pillerit raskauden jälkeen ja sanoneet ihan samaa, halut katoaa. Eli nuorempana ei edes tunne vielä ehkä omaa kroppaansa ja sen käyttäytymistä, syö vaan pillerit niiden etujen vuoksi eikä huomaa yhteyttä. Kannattais varmaan jutella aiheesta.

      • hp84

        Ei ole pillerit vaihtunut ja käytti jo kun tutustuimme eli noin 5 vuotta sitten. Mutta voisihan sitä kyllä vielä varmuudenvuoksi koittaa jättää ne pois. Jos hän siis suostuu.


      • jope.
        hp84 kirjoitti:

        Ei ole pillerit vaihtunut ja käytti jo kun tutustuimme eli noin 5 vuotta sitten. Mutta voisihan sitä kyllä vielä varmuudenvuoksi koittaa jättää ne pois. Jos hän siis suostuu.

        Pillerit pois ja sulle kondomi.


    • KK.

      Ettei sillä vaan olisi joku toinen mies jossain, jota käyttää seksiin.

      • hp84

        Olen varma että toista miestä ei kuvioissa ole.


      • kun haluttomuutta
        hp84 kirjoitti:

        Olen varma että toista miestä ei kuvioissa ole.

        Sen voin luvata, että jos tuossa tilanteessanne ehkäisy pettää tai tyttöystäväsi "suostuu seksiin" tullakseen raskaaksi, tilanteenne tulee muuttumaan täydeksi katastrofiksi sillä seksihaluton nainen on vieläkin seksihaluttomampi synnyttämisen jälkeen.

        Kannattaa todella harkita tarkkaan omaa motivaatiota pysyä suhteessa, kun tiedossasi kuitenkin nyt jo on minkälaisen naisen kanssa olet parisuhteessa. Varmasti ihastuttavan, ihanan naisen kanssa, jonka seksihalut ovat eri tasolla kuin sinulla. Parisuhteessa on tärkeää, että tietyt perusasiat ovat tasapainossa. Mitkä ovat sinulle tärkeimmät asiat parisuhteessa? Pystytkö ajattelemaan eläväsi vuosikymmeniä parisuhteessa, jossa tukahdutat seksuaalisuutesi? Toisaalta vaakakupissa ovat naisesi hyvät puolet. Riittävätkö ne kompensoimaan seksittömyyttä? Voisiko hän olla hyvä ja rakastava äiti tuleville lapsillesi?

        Entä jos päätät kestää tilanteen nyt, mutta kymmenen vuoden päästä pollasi ei enää kestä, sorrut pettämään tai haluat erota? Ehkä teillä on siinä vaiheessa jo lapsia, yhteistä omaisuutta.

        Parisuhdeterapia, seksuaaliterapia, kaikki mahdollinen kannattaa yrittää käyttää, mikäli sinulla on ajatus, että suhde muilta osin on hyvä ja tyydyttävä. Voisit ehdottaa tätä naisellesi. Sanoa avoimesti, että seksi on sinulle todella tärkeä osa elämää, ja että sinulla on sellainen tunne, että teidän halunne eivät aivan "kohtaa". Sano, että olet huolissasi teidän suhteestanne. Kysy, olisiko hän halukas miettimään tätä asiaa. Löydät kyllä varmasti oikeat sanat jutella. Mielestäni on tärkeää, että tuot omat tunteesi esiin sanallisesti, sillä aivan varmasti ne jollain tavalla kuitenkin näkyvät ja vaikuttavat parisuhteeseenne.

        Jos yrität puhua, kertoa ajatuksistasi, yrität mahdollisesti järjestää teille jotain yhteisiä keinoja ratkaista asia ja olet avoin, niin silloin olet mielestäni tehnyt parhaasi suhteen eteen ja mikäli mikään ei auta, kannattaa tutkailla omaa sisintä ja tehdä omat johtopäätökset siltä kannalta, että elämää on edessä vielä n. 0-80 vuotta...


      • bride to be
        kun haluttomuutta kirjoitti:

        Sen voin luvata, että jos tuossa tilanteessanne ehkäisy pettää tai tyttöystäväsi "suostuu seksiin" tullakseen raskaaksi, tilanteenne tulee muuttumaan täydeksi katastrofiksi sillä seksihaluton nainen on vieläkin seksihaluttomampi synnyttämisen jälkeen.

        Kannattaa todella harkita tarkkaan omaa motivaatiota pysyä suhteessa, kun tiedossasi kuitenkin nyt jo on minkälaisen naisen kanssa olet parisuhteessa. Varmasti ihastuttavan, ihanan naisen kanssa, jonka seksihalut ovat eri tasolla kuin sinulla. Parisuhteessa on tärkeää, että tietyt perusasiat ovat tasapainossa. Mitkä ovat sinulle tärkeimmät asiat parisuhteessa? Pystytkö ajattelemaan eläväsi vuosikymmeniä parisuhteessa, jossa tukahdutat seksuaalisuutesi? Toisaalta vaakakupissa ovat naisesi hyvät puolet. Riittävätkö ne kompensoimaan seksittömyyttä? Voisiko hän olla hyvä ja rakastava äiti tuleville lapsillesi?

        Entä jos päätät kestää tilanteen nyt, mutta kymmenen vuoden päästä pollasi ei enää kestä, sorrut pettämään tai haluat erota? Ehkä teillä on siinä vaiheessa jo lapsia, yhteistä omaisuutta.

        Parisuhdeterapia, seksuaaliterapia, kaikki mahdollinen kannattaa yrittää käyttää, mikäli sinulla on ajatus, että suhde muilta osin on hyvä ja tyydyttävä. Voisit ehdottaa tätä naisellesi. Sanoa avoimesti, että seksi on sinulle todella tärkeä osa elämää, ja että sinulla on sellainen tunne, että teidän halunne eivät aivan "kohtaa". Sano, että olet huolissasi teidän suhteestanne. Kysy, olisiko hän halukas miettimään tätä asiaa. Löydät kyllä varmasti oikeat sanat jutella. Mielestäni on tärkeää, että tuot omat tunteesi esiin sanallisesti, sillä aivan varmasti ne jollain tavalla kuitenkin näkyvät ja vaikuttavat parisuhteeseenne.

        Jos yrität puhua, kertoa ajatuksistasi, yrität mahdollisesti järjestää teille jotain yhteisiä keinoja ratkaista asia ja olet avoin, niin silloin olet mielestäni tehnyt parhaasi suhteen eteen ja mikäli mikään ei auta, kannattaa tutkailla omaa sisintä ja tehdä omat johtopäätökset siltä kannalta, että elämää on edessä vielä n. 0-80 vuotta...

        Meillä on niin päin, että mies ei halua minua. Ollaan tunnettu 3 vuotta, josta 2 ollan asuttu yhdessä ja ollaan kihloissa. Kesällä menemme vihille. Ollaan puhuttu monesti tästä asiasta, tai ainakin olen yrittänyt tehdä asiasta keskustelua, mutta eipä oikein auta. Mulle riittäis hyvin kerran viikossa ja tuntuu niin typerältä joka viikko kerjätä seksiä mieheltä. Itsetunto kärsii, kun toinen ei edes osoita mitään kiinnostusta eikä haluja... Kun kysyn mieheltä, että onko tällä joku toinen niin vastaus on ei eikä hän ketään toista haluaisikaan. Ja sanoo hän rakastavansakin minua ja haluavansa myös. Mutta eniten itseä kiusaa se kun toinen ei halua. Aluksi luulin sen johtuvan siitä, että olemme liikaa yhdessä iltaisin, kun olimme samaan aikaan töissä mutta vaikka mies on vaihtanut työpaikkaa ja näemme vähemmän niin mikään ei ole auttanut asiaa. Hänen mielestään mulle pitäis hommata seksileluja tai harrastaa masturbointia. Niitä mä en halua, koska sitten pohja koko ihmissuhteestamme menee, jos ei enää saa kosketusta eikä ole haluja. Rakastan miestäni enkä halua ketään muuta. Ja muuten hän on ihana ja tosi rakas ja tärkeä mulle. Miten saisin seksielämämme takaisin normaaliin uomaansa? onko mitään ideoita? pettämislinjalle en lähde, koska ehdottomasti parasta suhteessamme on luottamus, rehellisyys ja avoimmuus.


      • Rakkaus vs. seksi
        bride to be kirjoitti:

        Meillä on niin päin, että mies ei halua minua. Ollaan tunnettu 3 vuotta, josta 2 ollan asuttu yhdessä ja ollaan kihloissa. Kesällä menemme vihille. Ollaan puhuttu monesti tästä asiasta, tai ainakin olen yrittänyt tehdä asiasta keskustelua, mutta eipä oikein auta. Mulle riittäis hyvin kerran viikossa ja tuntuu niin typerältä joka viikko kerjätä seksiä mieheltä. Itsetunto kärsii, kun toinen ei edes osoita mitään kiinnostusta eikä haluja... Kun kysyn mieheltä, että onko tällä joku toinen niin vastaus on ei eikä hän ketään toista haluaisikaan. Ja sanoo hän rakastavansakin minua ja haluavansa myös. Mutta eniten itseä kiusaa se kun toinen ei halua. Aluksi luulin sen johtuvan siitä, että olemme liikaa yhdessä iltaisin, kun olimme samaan aikaan töissä mutta vaikka mies on vaihtanut työpaikkaa ja näemme vähemmän niin mikään ei ole auttanut asiaa. Hänen mielestään mulle pitäis hommata seksileluja tai harrastaa masturbointia. Niitä mä en halua, koska sitten pohja koko ihmissuhteestamme menee, jos ei enää saa kosketusta eikä ole haluja. Rakastan miestäni enkä halua ketään muuta. Ja muuten hän on ihana ja tosi rakas ja tärkeä mulle. Miten saisin seksielämämme takaisin normaaliin uomaansa? onko mitään ideoita? pettämislinjalle en lähde, koska ehdottomasti parasta suhteessamme on luottamus, rehellisyys ja avoimmuus.

        Harkitse vielä avioliittoa. Seksittömyydestä voi ajan kulussa tulla todellinen rasite, pahimmillaan jopa avioero. Myöskin itsetuntosi naisena saattaa heikentyä olemattomiin jatkuvien torjutuksi tulemisen kokemusten vuoksi. Ymmärrän tietysti, että rakasta ihmistä on vaikea jättää.
        Mutta mikä kiire teillä on naimisiin? Vaadi miestäsi ennen avioliittoa keskustelemaan kanssasi asiat kunnolla läpi, on todella surullista, jos seksittömyys avioliitossa johtaa uskottomuuteen tai on koko ajan "mörkönä" muuten onnellisessa suhteessa.


        Oletteko ajatelleet käyntiä jonkun seksiterapeutin luona? Kannattaa tehdä kaikkensa suhteen onnistumisen kannalta, avioliiton solmimisen jälkeen asiat muuttuvat yleensä entistä monimutkaisemmiksi ja raastavat kummankin osapuolen hermoja.


    • Pillereistä...

      Jos nuorena nainen on jo noin kylmä, tulevaisuus vaikuttaa aika vaisulta seksin suhteen. Itse en naisena pysty vakisuhteessa olemaan milelläni ilman viikkoakaan, mutta tietysti ihmiset ovat erilaisia. Jotkut naiset hakevat miehestä enemmän kumppania kuin rakastajaa.



      E-pillereitä on USEITA merkkejä, olen itsekin kokeillut ainakin viittä eri pillerimerkkiä. Vaikka joku merkki alussa sopisi, saattaa keho alkaa hylkimään ko. merkkiä pitemmän ajan kuluessa. Kondomi on ihan hyvä, mutta jotkut naiset (ainakin allekirjoittanut) pelkäävät raskautta niin paljon (eettiset syyt), että suosivat vain pillereitä (ja suhteen alussa lisänä kondomia), jotta seksin aikana voisi rentoutua ilman turhia "mitä jos sattuu vahinko"-spekulaatioita. Eli siis: Uusi pillerimerkki saattaa tehdä ihmeitä, eikä pillereistä tarvitse luopua, varsinkaan kokeilematta mitään toista merkkiä.


      Toinen vaihtoehto on suhteenne kannalta varsin ikävä. Nimittäin on mahdollista, että naisystäväsi on vain esittänyt seksuaalisesti aktiivisempaa kuin onkaan (rakastunut ihminen voi tehdä ajattelemattomia ja itsekkäitäkin tekoja). Nyt kun aikaa on kulunut ja naisystäväsi on saanut sinulta vastarakkautta, hän tuntee olonsa tarpeeksi turvalliseksi näyttämään sen "oikean" seksuaalisen (vähemmän aktiivisen) identiteettinsä.


      Itse en pystyisi seksuaalisesti noin kylmään suhteeseen. Minusta rakkauteen kuuluu seksi, eikä ihminen ole nuori kuin kerran. Ikävä kyllä asia on monesti kaikessa raadollisuudessaan niin, että seksi ei ole maailman tärkein asia, jos sitä on tarpeeksi. Jos ei ole, siitä tulee maailman tärkein asia.

    • joka ei halua naista

      Muistelepa miten suhtauduit naiseesi alkuaikojen huumassa! Palvoit katseellasi. Et voinut pitää näppejäsi irti hänestä. Hyväilit vaativasti. Koko olemuksesi viestitti naiselle, että otat hänet, koska et voi huumallesi mitään.

      Nainen ei missään tapauksessa enää voi uskoa, että välittäisit seksistä pätkän vertaa, kun et kerta ole harrastanut seksiä hänen kanssaan kuin kerran vuodessa.

      Ole mies.

      Ja anna naisen olla nainen.

      Kuinka kivaa sinusta olisi jos hän tekisi aloitteen? Kuinka seksihalusi nousisi, jos nainen näyttäisi että haluaisi sua, herättäisi kenties yöllä sut repimällä housusi pois?

      Kerro miljoonalla se! Jolloin saat pienen aavistuksen siitä, miten iso oikeasti on tuo naisen tarve "tulla otetuksi"!!!

      Naisesta se ei ole "ihan kivaa", jos mies näyttää kiihkonsa, SE ON BIOLOGINEN ELINEHTO!

      Eikä asia sillä parane, että syyllistät seksiongelmistasi naista! Ja "yrität" puhua, mitä sinä haluaisit. Syyhän on juuri siinä, että sinä et halua.
      Et sinä saa mennä ehdottelemaan (ensin paskaksi haukkumallesi: pihtari jne) naiselle, että ota joku lelu ja tyydytä mut,
      koska en halua sua vaan vain seksiä.

      Oli järkyttävää lukea tekstiäsi.
      Hetken jo mietin, että oletkohan oikeasti autuaan tietämätön, että tällä maapallolla on muitakin kuin sinä ja sinun purkautumistarpeesi...

      Ja jostakin kumman syystä tämä julman pitkäaikaisen törkeän henkisen väkivallan uhri sanoo sinulle "ei nyt" ja sinä kehtaat tulla kyselemään, mitä muuta vielä voisit hänelle sanoa, kun kaikkesi olet jo tehnyt, että saisit hänet täysin estoiseksi, lukkoon ja tuntemaan itsensä mitättömäksi silmissäsi.

      HÄN EI OLE PELLEILLYT SANOESSAAN TARVITSEVANSA KEHUJA ainaisten ratkutustesi tilalle ("sinä et hoida minun seksuaalista tyydytystäni, miksi et, mikä sussa on vikana")

      Et sinä kai niin tyhmä ole, että luulet kenenkään uskovan, että olet nälkäinen tai että pidät jostakin ruokalajista, jos jätät about vuodeksi syömättä sen ja vain sanot, että ihanhan tuo on kaunis kattaus kuitenkin.

      OMA NAPA voisi välillä jäädä?
      Kokeile vaihteen vuoksi miltä tuntuu haluta ja rakastaa, eikä koko ajan vain valittaa ja olla kylmä ja seksitön hyväilijä, joka rapsuttelee samalla tavalla vierasta koiraakin. Siitäkö se nainen muka tietää, että nytpä tässä ollaan läheisiä, jos sormenpäät välillä pikkusen liikkuu ja suu käy. Paskanmarjat. Ilman kuumaa seksiä ja himokasta nautintoa nainen ei tunne olevansa rakastettu haluttu nainen.

      • Mimmix2

        Loistavaa tekstiä älykkäältä naiselta, jota aihe on viiltänyt läheltä! Puhuit niin totta, että todempaa ei voi puhua!

        Kiitos!


    • Surullinen39

      Heippa alkuperäinen. Tekstisi oli kuin ex-miesystäväni "kynästä". Seurustelimme 3 vuotta, joista 2 ensimmäistä ihania ja seksuaalisesti aktiivisia. Molemmat halusimme toisiamme emmekä saaneet tarpeeksemme toisistamme. Sitten alkoi alamäki. Vaikka miesystäväni kehui, ihaili ja halusi vain minua edelleenkin niin minun haluni alkoivat pikkuhiljaa hiipua. Yksinkertaisesti hän ei enää sytyttänyt minua vaikka muuten suhde toimi loistavasti ja tykkäsin hänestä hullun lailla. Puhuimme, puhuimme ja puhuimme. Koitimme kaikki mahdolliset seksiterapeuttien konstit selibaatista, hyväilyistä, virikkeistä jne. Mikään ei auttanut. Lopulta tilanne ajautui siihen, että minä tunsin koko ajan hirveää ahdistusta ja syyllisyyttä asiasta ja miehelläni oli paha mieli kun tunsi, että vika on hänessä vaikka kuinka selitin, että HÄN on aivan yhtä ihana kuin aina ennenkin, vika on minussa. Lopulta lopetin suhteen vaikka se todella kipeää tekikin. Mutta kärsin siitä kuinka pahaa mieltä hänelle aiheutin eikä itselläkään ollut hyvä olla jatkuvan syyllisyyden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe