jj.vaha-tuisku kirjoitti:kerhohuone on kokoontumispaikka.puheenjohtaja siihen puolueeseen.0ÄänestäKommentoi
sinusta uusi kirjoitti:puheenjohtaja siihen puolueeseen.koska olen eronnut siitä porukasta ja jättänyt sen puheenjohtajuuden sinun harteille.0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:koska olen eronnut siitä porukasta ja jättänyt sen puheenjohtajuuden sinun harteille.sit Jussi ole ensi vuonna ehdokkaana,kun kukaan muu ryhmä ei ota sua ehdokkaaksi.0ÄänestäKommentoi
Ei......... kirjoitti:sit Jussi ole ensi vuonna ehdokkaana,kun kukaan muu ryhmä ei ota sua ehdokkaaksi.miehelle paikka löytyy porukasta kuin porukasta.0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:löytyi Vasuri-Eskon edustamasta ryhmästä.myös??ei sinusta jussi saa kommunistia leipomallakaan..että elä yritä!!0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:löytyi Vasuri-Eskon edustamasta ryhmästä.jussi kohta jakamassa vasuritotuutta, sekin vain on pienenevä ryhymä, viimme vaaleissakin kannatus pieneni 50%.0ÄänestäKommentoi
sirppi ja vasara kirjoitti:myös??ei sinusta jussi saa kommunistia leipomallakaan..että elä yritä!!me Vattuktylän miehet ollaan Haapavedellä TÄHTIÄ nykyään.0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:löytyi Vasuri-Eskon edustamasta ryhmästä.vappumarssille, punalippua liehuttaan.0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:me Vattuktylän miehet ollaan Haapavedellä TÄHTIÄ nykyään.palli-sate!! siinä meikän idoli!!sutki kuohittee..0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:me Vattuktylän miehet ollaan Haapavedellä TÄHTIÄ nykyään.asian tynkään.0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:potkituja minä lähinnä tarkoitan.No, ketähän ne oovattens?en oo kuulukkaan....nimim. Takarivin taneli0ÄänestäKommentoi
Kerro salaa :) kirjoitti:No, ketähän ne oovattens?en oo kuulukkaan....nimim. Takarivin tanelipotkittuja lukematon määrä.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 20
Vanhimmat
on kokoontuminen, meinaatteko valittaa.
kerhohuone on kokoontumispaikka.
puheenjohtaja siihen puolueeseen.
koska olen eronnut siitä porukasta ja jättänyt sen puheenjohtajuuden sinun harteille.
sit Jussi ole ensi vuonna ehdokkaana,kun kukaan muu ryhmä ei ota sua ehdokkaaksi.
miehelle paikka löytyy porukasta kuin porukasta.
martin kans??
harmaja mersu ehtiny
tottuutta
kuulema ihan vattukylistä asti..
löytyi Vasuri-Eskon edustamasta ryhmästä.
myös??
ei sinusta jussi saa kommunistia leipomallakaan..
että elä yritä!!
jussi kohta jakamassa vasuritotuutta, sekin vain on pienenevä ryhymä, viimme vaaleissakin kannatus pieneni 50%.
me Vattuktylän miehet ollaan Haapavedellä TÄHTIÄ nykyään.
vappumarssille, punalippua liehuttaan.
palli-sate!! siinä meikän idoli!!
sutki kuohittee..
asian tynkään.
tarpeelliset
tarvita,kun minäkin puutun siitä kokoontumisesta.
lienevät.
Pannee menot sekaasin.
potkituja minä lähinnä tarkoitan.
No, ketähän ne oovattens?
en oo kuulukkaan....
nimim. Takarivin taneli
potkittuja lukematon määrä.